The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

Vind het tbh allemaal vrij subtiel de updates, grote verschil is inderdaad de belichting en schaduwen. Betreft de textures als je niet 2 keer inzoemt zag ik soms het verschil niet. Wat niet wil zeggen dat er geen verschil is uiteraard, dit gaat allemaal op in het totaalbeeld wat alles scherper maakt. Maar om nu te zeggen dak ik van mijn sokken geblazen ben met deze update, nee dat eigenlijk helemaal niet... goed dat je het gratis kan updaten, zou hier geen geld aan gegeven hebben tbh.

Edit: ben het meest benieuwd naar de QOL updates tbh 😅
 
Vooral de bijna locked 60 frames doen het wel voor mij om eindelijk dit spel uit te proberen. Heb vorig jaar goty edition voor 10 euro gekocht. Met deze update gaat het die 10 euro wel waard zijn denk ik😄.
 
Vooral de bijna locked 60 frames doen het wel voor mij om eindelijk dit spel uit te proberen. Heb vorig jaar goty edition voor 10 euro gekocht. Met deze update gaat het die 10 euro wel waard zijn denk ik😄.
Dat sowieso, ik ben blij dat er een upgrade komt eh, en zeker dat hij gratis is. Maar toen ze initieel de "next gen" versie aankondigde, had ik wel net iets meer dan dit in mijn gedachten, maar kom er valt hier eigenlijk niks te klagen. Ze hadden even goed 10-20 euro kunnen vragen, maar geven het gratis weg voor wie de game al heeft, gelijk waar. Plus je krijgt er alle DLC bij ( die ik zelf nog niet had ) het is dus sowieso een big win.
 
Dat sowieso, ik ben blij dat er een upgrade komt eh, en zeker dat hij gratis is. Maar toen ze initieel de "next gen" versie aankondigde, had ik wel net iets meer dan dit in mijn gedachten, maar kom er valt hier eigenlijk niks te klagen. Ze hadden even goed 10-20 euro kunnen vragen, maar geven het gratis weg voor wie de game al heeft, gelijk waar. Plus je krijgt er alle DLC bij ( die ik zelf nog niet had ) het is dus sowieso een big win.
Dus degene die de gewone versie hebben krijgen ook alle DLC? Dat is wel mooi!
 
ze hebben precies iets goed te maken :unsure:
die DLC is wel zalig dat het erbij zit, ik heb die wel degelijk gekocht ooit, maar op een ander account.
nu dus gewoon in 1 keer te downloaden.
Welke Witcher gear ga ik deze keer eens proberen? :unsure:
 
If you already own the base game on PC, PlayStation 4, or Xbox One (any version will do, not just the Complete Edition), you'll get the patch, which includes upgraded visuals, all of the DLC packs, and further content drops inspired by the Netflix series, for free. - 14 nov. 2022

Edit: Dit is wat ik nu online lees, dus ik denk dat het klopt.
 
Zijn dat dan ook de “expansions”? Dus wordt de basic versie dan opeens Complete? Of lees ik het mis?
Dat is inderdaad wat ik dacht, want toen ik het de eerste keer las stonden de uitbreidingen er effectief bij.

Edit: My bad, de beschrijvingen waren overal vrij vaag, maar hier duidelijker. Enkel als je de GOTY versie hebt of de DLC apart gekocht hebt, wordt deze gratis mee geupgrade, anders moet je hem wel nog apart bij komen. Jammer...

JbuAe1O.png
 
Laatst bewerkt:
Achja, die DLC hoef ik niet per se. Toch niet op dit moment. Al zal ik ze later wellicht wel nog kopen maar ik ga mij eerst bezig houden om de base game eens uit te spelen. En belachelijk veel te gwenten :ROFLMAO:
 
Blood and Wine is tot op vandaag nog steeds GOAT onder alle DLCs ooit gemaakt. 20-40 uur extra content, introductie van een systeem dat totaal nieuwe builds mogelijk maakt (wat NG+ totaal nieuwe ervaring maakt imo), Toussaint hands down beste regio in de hele game… Meer dan zijn geld waard, maar uiteraard beter om de base game eerst te uit te spelen.
 
Dat sowieso, ik ben blij dat er een upgrade komt eh, en zeker dat hij gratis is. Maar toen ze initieel de "next gen" versie aankondigde, had ik wel net iets meer dan dit in mijn gedachten, maar kom er valt hier eigenlijk niks te klagen. Ze hadden even goed 10-20 euro kunnen vragen, maar geven het gratis weg voor wie de game al heeft, gelijk waar. Plus je krijgt er alle DLC bij ( die ik zelf nog niet had ) het is dus sowieso een big win.
RTGI ziet er wel geweldig uit. Het is niet zo spectaculair als de ray-tracing in bv. Cyberpunk 2077 of Metro: Exodus maar The Witcher 3 is dan ook geen spel dat gebouwd is rondom RT. Er zitten ook heel wat QoL upgrades bij trouwens.

Expansions krijg je niet gratis, trouwens. Maar de GOTY staat momenteel te koop aan 10 euro en de expansion pass aan 7.50 euro en daarvoor krijg je twee van de beste uitbreidingen ooit gemaakt.

ze hebben precies iets goed te maken :unsure:
die DLC is wel zalig dat het erbij zit, ik heb die wel degelijk gekocht ooit, maar op een ander account.
nu dus gewoon in 1 keer te downloaden.
Welke Witcher gear ga ik deze keer eens proberen? :unsure:
The Witcher 1 en 2 kregen ook een gratis enhanced edition, heeft weinig met de release van Cyberpunk te maken denk ik dan.
 
Ik had al voorafgaand aan toen ik besliste om eens echt deftig The Witcher 3 te spelen al beetje opgezocht wat zoal de locatie zijn en Beauclair is toch wel extreem gestoord. Alleen al daarvoor zou ik de dlc wel aankopen.

Ook net wat zitten lezen op de Witcher Fandom site over de Nilfgaard taal, blijkt een mix te zijn van Elder Speech en Nederlands. Hoe goe is da zeg :love2:
 
Laatst bewerkt:
Ik had al voorafgaand aan toen ik besliste om eens echt deftig The Witcher 3 te spelen al beetje opgezocht wat zoal de locatie zijn en Beauclair is toch wel extreem gestoord. Alleen al daarvoor zou ik de dlc wel aankopen.

Ook net wat zitten lezen op de Witcher Fandom site over de Nilfgaard taal, blijkt een mix te zijn van Elder Speech en Nederlands. Hoe goe is da zeg :love2:
Je hebt veel Nederlandstalige invloeden in The Witcher :biglaugh:


Novigrad is ook geïnspireerd door Amsterdam Gdansk.
 
Aja kijk, voila. Nu snap ik waarom mensen deze game zo mega vinden :ROFLMAO: Ik onthoud vooral dat het Nilfgaardse woord voor lafaard 'schijtleister' blijkt te zijn :fingerguns:
 
Terug
Bovenaan