The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

Zit de first person ook in de versie? Al effe aan het peinzen er aan te beginnen maar met al de mods ondertussen beschikbaar en dan nogs deze versie die net dropped.
 
Shiit 6-7 keer, ik kan dat ook zeggen van sommige games, maar niet van een game met de omvang van iets zoals The Witcher 3, damn gast :p
Da’s de reden dat dit voor mij persoonlijk de beste game ooit is. Normaal speel ik een game uit en ben ik er klaar mee. Die wereld van The Witcher is krijg ik echt geen genoeg van. Door deze game ook alle boeken beginnen lezen. Kan uren de lore en beastiary lezen om zo zwaktes van monsters te leren. Na zoveel keer gespeeld te hebben ken ik zelfs al recipes van decoctions, bommen… uit mijn hoofd. Eigenlijk best erg, mijne backlog raakt nooit kleiner puur door deze game. 😂

DLC heb ik wel ook maar een keer of twee gespeeld, dus kijk er vooral weer naar uit om in Toussaint rond te lopen.
 
Zit de first person ook in de versie? Al effe aan het peinzen er aan te beginnen maar met al de mods ondertussen beschikbaar en dan nogs deze versie die net dropped.
Geen first-person inbegrepen. Het is nu aan de modders om hun creatie(s) compatibel te maken met v4.0.

 
Merde, geen auto-unlock wat trophies betreft :( Ik ga gewoon doordoen met mn huidige playthrough. Zou jammer zijn die te moeten afbreken nu ik al wat verder in t spel zit.. De trophies die ik al heb probeer ik dan wel opnieuw te halen op Death March eventueel.
 
Deze morgen ff gekeken, ik heb de digitale versie van the Witcher 3 goty edition. Ging in mijn library kijken, maar zag nergens optie voor PS5 versie te downloaden? Iets wat ik echt niet begrijp aan de PS5, waarom is het altijd zo'n gedoe om de PS5 versie te kunnen spelen/downloaden... damn
 
Deze morgen ff gekeken, ik heb de digitale versie van the Witcher 3 goty edition. Ging in mijn library kijken, maar zag nergens optie voor PS5 versie te downloaden? Iets wat ik echt niet begrijp aan de PS5, waarom is het altijd zo'n gedoe om de PS5 versie te kunnen spelen/downloaden... damn
Kijk eens even op de ps store op je internetbrowser? Als ik daar zoek naar Witcher 3 vind ik meteen de ps5-versie van Witcher 3, en ook van Hearts of Stone en Blood & Wine. Gewoon misschien daar nog eens toevoegen aan je bibliotheek.
 
Deze morgen ff gekeken, ik heb de digitale versie van the Witcher 3 goty edition. Ging in mijn library kijken, maar zag nergens optie voor PS5 versie te downloaden? Iets wat ik echt niet begrijp aan de PS5, waarom is het altijd zo'n gedoe om de PS5 versie te kunnen spelen/downloaden... damn

Je moet deze next-gen update dan ook eerst 'kopen' (zelfs al is het gratis omdat je de 'oude' versie al hebt). In je library zal je die niet vinden, want hij zit nog niet in je library.
Dat gezegd zijnde las ik in sommige YouTube commentaren ook over het ontbreken van de GOTY versie, al zeiden sommigen dan dat het was omdat het launchmoment nog moest komen en anderen dat je moet zoeken op de Complete Edition : https://store.playstation.com/nl-be/product/EP4497-PPSA04018_00-00000000000GOTY9 . Deze laatste staat bij mij te koop voor €30 (ik heb de normale versie zonder DLCs), maar dus misschien voor jou wel gratis.
 
In de ps app kon ik het wel vinden. Op de ps5 zelf had ik hetzelfde probleem en vond ik enkel de gewone versie. Maar je moet hem idd eerst nog toevoegen aan je library.
 
Ik heb even gespeeld (Geforce Now 3080 tier), en ik ondervind geen enkel issue qua performance, in tegenstelling tot wat ik lees op het steam forum. (van vooral weer high end card owners)
Ik heb 90-100 fps outdoors en tot 120fps @1440p indoors met max settings. (max fps GeForce now is 120)
Maar dat is zonder Raytracing, met Raytracing aan mag je er 30-40 fps aftrekken.


Ik vind het een grafisch mooie upgrade.

Echter:

Die Raytracing toestanden hebben voor mij totaal geen meerwaarde, vind dat de grootste zak lucht sinds RTX kaarten op de markt kwamen.
Misschien dat dat een ander verhaal is voor mensen die in 4k spelen.
Het ziet er echt veel mooier uit zonder.

Idem met die NVIDIA Hairworks.
Zet ik dat NIET aan dan is het haar heel naturel gesimuleerd, zet ik het WEL aan dan is het een fletse, wazige bedoening.

Idem DLSS, zet ik dat aan dan is het minder mooi dan met FSR 2.0.

Met die 3 aanpassingen ben ik heel tevreden met wat ik zie.
 
Laatst bewerkt:
Patch ja, ik heb gewoon op de PLAY toets op mijn reeds bestaand witcher produkt geklikt in steam en dat is beginnen patchen.
Maar er veranderd niets aan de titel (niet zichtbaar dat het nu de complete versie is) of de artcover, dus tis misschien wel wat verwarrend.
 
Terug
Bovenaan