The Witcher 3: Wild Hunt

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Witcher 3: Wild Hunt

Patch van 45,29 GB, maar de Classic version (v1.32) blijft ook nog beschikbaar.
Tis vooral dit dat ik wil weten, want ik denk dat mijn PC die nieuwe versie niet gaat kunnen draaien. En als da ne patch is, dan zit ik daar...
Hoe kiest ge dan tussen de twee versies?
 
Tis geen zichtbaar apparte versie voor de classic 1.32.
Je moet daarvoor naar de "beta" optie gaan in je properties van de witcher en daar de selectie maken naar classic 1.32.

Screenshot-2.jpg
 
Tis geen zichtbaar apparte versie voor de classic 1.32.
Je moet daarvoor naar de "beta" optie gaan in je properties van de witcher en daar de selectie maken naar classic 1.32.

Screenshot-2.jpg
Thx!

Wel een bizarre keuze, maar kijk ik ben blij dat het zo werkt. Op zich langs de andere kant wel tof om weten dat als ik de upgrade wel kan draaien, dat uw Played hours en progress niet verloren zijn en alles onder hetzelfde project vallen.
 
Thx!

Wel een bizarre keuze, maar kijk ik ben blij dat het zo werkt. Op zich langs de andere kant wel tof om weten dat als ik de upgrade wel kan draaien, dat uw Played hours en progress niet verloren zijn en alles onder hetzelfde project vallen.
Ik had ergens gelezen de afgelopen dagen dat ze de steam achievements gingen resetten voor de nieuwe versie, maar ik zie mijn achievements die ik al unlocked had nog altijd unlocked staan, dus zal dan toch ook niet juist zijn vermoed ik.
 
Er is veel gedoe rond de saves als ik de forums zo nakijk ja :)

Ik ben gewoon opnieuw begonnen, was toch al veel te lang geleden dat ik er nog op gespeeld had.
Probleem is da ik da nie wil doen, omda ik al lvl 20 ben maar als t echt gedoe blijft met de saves ga ik wrs nie anders kunnen..
 
Ik had ergens gelezen de afgelopen dagen dat ze de steam achievements gingen resetten voor de nieuwe versie, maar ik zie mijn achievements die ik al unlocked had nog altijd unlocked staan, dus zal dan toch ook niet juist zijn vermoed ik.
Da zou echt retarded zijn. Als ze willen dat je de achievements opnieuw doet, moeten ze een nieuwe lijst/entry voorzien, geen reset van je vorige progresie. Da gaan ze echt niet kunnen maken denk ik.
 
Ik speel op ultra+ met Ray tracing uitgeschakeld en zit rond de 110fps.

Zet ik ray tracing aan dan haal ik op open gebieden met moeite 50fps.

Dan is de keuze toch wel snel gemaakt om zonder rt te spelen.

Het ziet er natuurlijk wel schitterend uit met rt aan maar ook zonder is dit nog een enorm mooie game 🙂
 
Ik speel op ultra+ met Ray tracing uitgeschakeld en zit rond de 110fps.

Zet ik ray tracing aan dan haal ik op open gebieden met moeite 50fps.

Dan is de keuze toch wel snel gemaakt om zonder rt te spelen.

Het ziet er natuurlijk wel schitterend uit met rt aan maar ook zonder is dit nog een enorm mooie game 🙂
Welke GPU?
 
Eén van de beste spellen ooit en een ideaal instapmoment voor nieuwe spelers maar er wordt toch echt veel kak gehangen aan wat betere texturen en wat QOL-updates, niet?
Visueel is het echt wel een serieuze sprong voorwaarts en het is uiteindelijk een gratis patch. Het is niet alsof ze er extra geld voor vragen zoals bv. Ghost of Tsushima of Spiderman.
 
Amai, speelt toch wel echt vlot met die 60 fps. Dat was wel wat ik nodig had. Was gisterenavond ook een van de redenen dat ik moeilijk kon stoppen met TW3 te spelen. Dus ben dan maar op Skellige nieuwe dorpjes/stadjes gaan verkennen om onder andere nieuwe Gwent kaarten te verzamelen :')
Volgens het Gwent guide boek ben ik er bijna: nog 3 nodig op Velen, 1 in Novigrad (hopelijk niet gemist...), nog 1 op Skellige (komt van een contract) en dan nog 1 kaart van iemand met 'no skill' etc.
Ik heb gisteren ook die High Stakes quest gedaan, toch een pak frustrerender dan ik dacht. Uiteindelijk begon ik door te hebben wat ik specifiek moest doen qua deck.
 
Shit, begint hier toch ook te kriebelen nu. Beste spel ooit gemaakt, hands down. Maar ik weet niet of ik er weer al die uren wil insteken.
 
Een boot die ik altijd gemist heb de afgelopen jaren en toen de next-gen aangekondigd werd er ook bewust op gewacht.
Staat momenteel voor €29.99 in de ps store (complete edition) dus waarschijnlijk volgende week aanschaffen.
 
Een boot die ik altijd gemist heb de afgelopen jaren en toen de next-gen aangekondigd werd er ook bewust op gewacht.
Staat momenteel voor €29.99 in de ps store (complete edition) dus waarschijnlijk volgende week aanschaffen.
Is een spel dat geregeld aan €4,99 staat in de PS store. Ik zou er echt geen €30 meer aan geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Is een spel dat geregeld aan €4,99 staat in de PS store. Ik zou er echt geen €30 meer aan geven.

Het valt wel te vrezen dat nu met de PS5 upgrade, er even geen kortingen op gaan zijn.
Suckt ook wel dat je op PSPrices nu niet meer de prijs-evolutie kunt zien, omdat die nieuwe PS4+PS5 versie als een nieuwe release gezien wordt met een grafiek die dus pas deze week begint. Zelf heb ik TW3 (welliswaar de standaard versie) 2 jaar geleden al gekocht voor slechts een goeie €6, dus die €30 lijkt inderdaad wel steep.
 
Terug
Bovenaan