The Witcher 3: Wild Hunt

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Witcher 3: Wild Hunt

Pfff, spel is gecrasht tijdens een cutscene en alle saves die ik nu probeer te laden crashen ook.
Spel al helemaal herinstalleerd maar issue is ook present na de herinstallatie.

Well this is fucking lame

*edit*

Al goed dat ik heel vaak save in deze games.
5 saves eerder heb ik wel kunnen laden en deze werkt gelukkig nog.
Maar geeft geen goed gevoel als dit weer gebeurd 100 uur ingame
 
Iemand hier die de upgrade op PC speelt met een iets oudere setup? ( GTX 970 achtig )
Vraag me af of dat boeltje nog iets of wat draait en of het de moeite is te proberen/ beter is dan gewoon classic te spelen.
 
Top ! Uiteindelijk toch relatief vlot de Card Collector trophy gehaald, weliswaar af en toe eens gebruikt gemaakt van guides maar gelukkig niet eindeloos meer moeten zoeken naar de laatste kaart die ik nodig had (bleek de Wyvern kaart uit het monster deck te zijn, die ik kreeg van de armor in Urialla Harbor). Ook geestig om te zien dat ik bij bepaalde trophies (Card Collector en Gwent Master) top 10 van de 'wereld' ben op PSNprofiles vanwege mn cross save :') Nu kan ik weer vol focussen op de rest :)

En qua keuze tussen performance en RT: sws performance voor de 60 fps (op ps5 hier)
 
ben ook alweer in novigrad, tijd om wat Witcher contracts te doen en het Gwent deck uit te breiden.

Over die Gwent decks gesproken, is er iemand hier die van zijn fysieke Gwent deck af wil?
Ik zoek nog die uitbreiding van de blood and wine DLC
 
Ben er toch ook weer aan begonnen. Moet je die PS4 versie op je dashboard laten staan of kan je die verwijderen.
Heb m'n vriendin gezegd dat ze me een 300 tal uur niet gaat zien. Reactie van vriendin:

geralt-fuck.gif
 
Ps4 versie kan je gewoon verwijderen
Is er een manier om dan zonder disc te spelen na de upgrade toevallig? 't is klein, maar het irriteert me enorm dat de ps4-versie altijd eerst staat doordat de disc insteekt, ongeacht wat ik laatst gespeeld heb :unsure:
 
Is er een manier om dan zonder disc te spelen na de upgrade toevallig? 't is klein, maar het irriteert me enorm dat de ps4-versie altijd eerst staat doordat de disc insteekt, ongeacht wat ik laatst gespeeld heb :unsure:
Nee, disc moet je altijd insteken. Ikzelf heb het digitaal. Is idd irritant... Al zou er toch een manier moeten zijn dat het automatisch naar de PS5 versie gaat dan. Iemand die dat weet hier?
 
Lijkt me niet, heb hetzelfde voor met Ghost of Tsushima. Disc is de PS4-versie, dus zal de PS dat ook als die versie aanzien (upgrade of niet). Tenzij Sony dat in een toekomstige update aanpast met al die upgrades die je nu kan kopen.
 
Is er een manier om dan zonder disc te spelen na de upgrade toevallig? 't is klein, maar het irriteert me enorm dat de ps4-versie altijd eerst staat doordat de disc insteekt, ongeacht wat ik laatst gespeeld heb :unsure:
Nee, gaat ook nooit gebeuren. Reden hiervoor is dat je dan de disc kunt verkopen.
 
Ondertussen heb ik al een 4-tal dagen geleden de storyline uitgespeeld, helaas met de bad ending.... Nochtans bijna zo goed als alles honorable gedaan of neutraal maar blijkbaar op 2 sleutelmomenten net iets anders gedaan... Zucht. Nu het verhaal er op zit ook plots minder zin om verder te spelen.
 
@Lemme jij hebt de game digitaal? Want met disc zou het wel kunnen dat de PS4 versie erop blijft staan. Ik heb het digitaal, dus kon gewoon de PS4 versie verwijderen.
 
Ben dan 3 dagen geleden ook terug begonnen en begin me er terug goed in terug te vinden. Ben blij dat ik de 4.0 toch nog kan draaien op mijn PCkes met hier en daar wat tweaks en toegevingen. Spel ziet er ondanks de toegevingen toch beter uit dan wat het voordien was en ik kan ook genieten van de nieuwe content en QoL changes.
 
Iemand hier die de upgrade op PC speelt met een iets oudere setup? ( GTX 970 achtig )
Vraag me af of dat boeltje nog iets of wat draait en of het de moeite is te proberen/ beter is dan gewoon classic te spelen.
Stay classic.
Kheb anderhalf maand geleden een volledige nieuwe pc in elkaar gezet.
(13700, DDR5 @max speed en een 3080Ti) ik haal amper 50fps met RTX. Zonder RTX speelt het spel normaal. Dus de nieuwe versie is totaal niet optimized nog.
 
Stay classic.
Kheb anderhalf maand geleden een volledige nieuwe pc in elkaar gezet.
(13700, DDR5 @max speed en een 3080Ti) ik haal amper 50fps met RTX. Zonder RTX speelt het spel normaal. Dus de nieuwe versie is totaal niet optimized nog.
Ik speel sowieso zonder RTX ze, vind dat in de meeste games geen meerwaarde.
 
Ik speel sowieso zonder RTX ze, vind dat in de meeste games geen meerwaarde.
goh...
In het begin van RTX was ik ook zo, maar nu een paar generaties verder is het toch vrij impressive.
Ik durf ook soms hier en daar in een game even RTX opzetten om te zien wat voor effecten het geeft.

Heb hier een screenshot van Witcher 3 met alles volledig open, maar geen idee hoe ik dat hier moet uploaden.
 
goh...
In het begin van RTX was ik ook zo, maar nu een paar generaties verder is het toch vrij impressive.
Ik durf ook soms hier en daar in een game even RTX opzetten om te zien wat voor effecten het geeft.

Heb hier een screenshot van Witcher 3 met alles volledig open, maar geen idee hoe ik dat hier moet uploaden.

Je kan voor screenshots gewoon uploaden naar imgur en dan de link hier posten. Is ook gratis!
 
goh...
In het begin van RTX was ik ook zo, maar nu een paar generaties verder is het toch vrij impressive.
Ik durf ook soms hier en daar in een game even RTX opzetten om te zien wat voor effecten het geeft.

Heb hier een screenshot van Witcher 3 met alles volledig open, maar geen idee hoe ik dat hier moet uploaden.
Je kan ook gewoon adres kopiëren van screens van de discord en hier in image tag invoegen...
 
heb ne keer alle skillpoints op yrden en axii gezet.
maakt sommige dingen exrtreem veel gemakkelijker en doet uw speelstijl wel wat veranderen tov aard en igni.
momenteel dus al voorbij het grootste deel van skellige met een basis witcher gear. tijd om wat contracts te doen en wat extra skills te verzamelen om de endgame wat vlot te doen verlopen.




also, toch weer 2 full crashes gehad op ps5 tot nu toe.
 
Terug
Bovenaan