The Witcher 3: Wild Hunt

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Witcher 3: Wild Hunt

also, toch weer 2 full crashes gehad op ps5 tot nu toe.
Begin dit jaar de originele oude versie uitgespeeld op ps5 en toen crashte hij ook regelmatig. Ze zullen enkel de graphics onder handen genomen hebben in hun next gen patch. Regelmatig saven is de boodschap.
 
heb ne keer alle skillpoints op yrden en axii gezet.
maakt sommige dingen exrtreem veel gemakkelijker en doet uw speelstijl wel wat veranderen tov aard en igni.
momenteel dus al voorbij het grootste deel van skellige met een basis witcher gear. tijd om wat contracts te doen en wat extra skills te verzamelen om de endgame wat vlot te doen verlopen.
Dat is nu iets waar ik in geen enkele Witcher game al oog voor heb gehad, builds.. xD

Hier is dat telkens gewoon zoals je zegt de basic igni en aard. Kheb steeds het gevoel dat zo speciaal voor alchemie of dergelijke gaan of een specifieke spell het nooit waard is ( kheb het nog nooit geprobeerd, daarom dat ik het denk )
 
Dat is nu iets waar ik in geen enkele Witcher game al oog voor heb gehad, builds.. xD

Hier is dat telkens gewoon zoals je zegt de basic igni en aard. Kheb steeds het gevoel dat zo speciaal voor alchemie of dergelijke gaan of een specifieke spell het nooit waard is ( kheb het nog nooit geprobeerd, daarom dat ik het denk )
igni en aard zijn gewoon heel tof.
alchemy is wat moeilijker, maar blijkt heel krachtig te kunnen zijn. die ga ik volgende playthrough eens proberen.

uiteindelijk is de game wat te gemakkelijk om veel experimenteren af te dwingen.
 
Dat is nu iets waar ik in geen enkele Witcher game al oog voor heb gehad, builds.. xD

Hier is dat telkens gewoon zoals je zegt de basic igni en aard. Kheb steeds het gevoel dat zo speciaal voor alchemie of dergelijke gaan of een specifieke spell het nooit waard is ( kheb het nog nooit geprobeerd, daarom dat ik het denk )
Da’s de reden waarom ik Death March in deze game zo’n meerwaarde vind. Op lagere difficulties kan je perfect de hele game spelen zonder ook maar één decoction, potion, oil of bomb te gebruiken. Op DM maken die echt wel het verschil, wat bijdraait aan de immersion imo. Je voelt u echt een Witcher als je uw toxicity de hoogte in jaagt. Daarom is voor mij een alchemy/combat hybride soort van ‘Canon’ Witcher build. Zeker het proberen waard!
 
Da’s de reden waarom ik Death March in deze game zo’n meerwaarde vind. Op lagere difficulties kan je perfect de hele game spelen zonder ook maar één decoction, potion, oil of bomb te gebruiken. Op DM maken die echt wel het verschil, wat bijdraait aan de immersion imo. Je voelt u echt een Witcher als je uw toxicity de hoogte in jaagt. Daarom is voor mij een alchemy/combat hybride soort van ‘Canon’ Witcher build. Zeker het proberen waard!
Daar kan ik zeker in komen, het is een beetje zoals ik TLOU op Grounded spelen een meerwaarde vind omdat je dan echt aan het overleven bent. Nu, ik gebruik ook nog wel altijd mijn potions en oils, ookal zijn ze niet per sé nodig, maar om dezelfde reden, ik wil idd die echte Witcher feel hebben. Mss probeer ik het later of post game eens uit voor de DLC's ofzo.
 
Ik heb nu gisteren per toevel ne potion of clearance geloot. Denk dat ik em toch eens ga gebruiken en mijn build wa gaan aanpassen. Onder andere Synergy wil ik wel tussen mijn skills hebben. Voor de rest heb ik vooral ne soort van combat build met grandmaster feline armor. Dus wel redelijk glass canon eigenlijk :/ Ook wel veel punten in Quen gestoken.
 
Iemand tips voor first time players?
Ik was dat enkele jaren geleden ook. Zelfs in het genre. Eens je enkele uren hebt gespeeld verdiep u een beetje in de vele mogelijkheden zodat je al een idee krijgt welke richting je uitwil (ik vond het indertijd zeer overweldigend wat er allemaal op je afkwam qua mogelijkheden met builds/gear/potions/spells)
Eens je dan verder doet en je richting wat weet, speel ook wat door in de zin van main en side missions. Laat u niet teveel afleiden door die 1000 ? Ik ben daardoor nooit uit de 2e map geraakt. Je moet er wel wat afgaan voor bepaalde gear te vinden en zo maar als je ze allemaal gaat willen clearen vond ik dat je dus niet vooruit geraakt. Om welke reden dat ik helemaal gestopt ben weet ik niet Gwent vond ik trouwens geweldig.
Dat was de ervaring voor mij dus wat, geen idee of je er wat gaat aan hebben 😅Misschien moet ik ook maar eens herbeginnen.

Spijtig dat de ps5 door al die upgrade games echt wel de backlog-console aan het worden is...
 
Ik vind het vooral vervelend om telkens na het opstarten van de PS5, dat die begint met de PS4 versie van The Witcher 3 terug te installeren, omdat die disc daar in zit. Of kan je dat ergens uitzetten?
 
Hmm ik ben niet mee, hij upgrade toch de PS4 versie van je disc?
Ik zie geen aparte PS5 versie staan... *confused*
 
Hmm ik ben niet mee, hij upgrade toch de PS4 versie van je disc?
Ik zie geen aparte PS5 versie staan... *confused*
Dat is puur een update van de PS4-versie waarschijnlijk. Je kan in de Store gratis de PS5-upgrade kopen en downloaden en dan komt die versie correct op je PS5 tevoorschijn.
 
Je moet sowieso de ps4 disc insteken, dus komt de gametile van de ps4 versie er ook op...

Als aanvulling op hetgeen Franneke zei ^^.
 
Is er ook iemand die hier vastzit bij de vecht tutorial in het begin van de game? Ik kan blijkbaar geen Igni casten. (ps5 upgrade)
Heb de game meermaals opgestart, terug begonnen, disk in en uit gedaan maar niks, altijd terug vast op hetzelfde punt.
Een fix waar ik over gelezen heb raad aan het spel terug te installeren maar dat is terug 50gb van men download.
Nou ja als iemand een oplossing heeft of zelf heeft meegemaakt, ik hoor het wel. In de tussentijjd wacht ik wel om het terug
erop te zetten. Mogelijk mss een update vereist, we zien wel. :fingerguns_r:
 
Onlangs ook terug van scratch begonnen op de ps5 en heb die tutorial zonder problemen kunnen doen.
 
Ik moet sinds een paar dagen ineens elke keer weer alle instellingen doorlopen (randen van het scherm, brightness,...). Op zich geen groot probleem, is maar een paar keer op X drukken, maar toch bizar. Gelukkig alle saves elke keer nog in orde.
 
Op Pc hier rap even geladen, was nieuwsgierig naar gfx.

Ik zal nog wat met de instellingen moeten spelen alleszins.
Want dit was het echt niet, man voelde zelfs bijna niet 3d aan.
Ik las hier eerder al, eventueel RTX afzetten? -.-

Ik lig niet zo wakker van de graphics feitelijk, verschil is er, maar vond het voordien best wel oke.
 
Op Pc hier rap even geladen, was nieuwsgierig naar gfx.

Ik zal nog wat met de instellingen moeten spelen alleszins.
Want dit was het echt niet, man voelde zelfs bijna niet 3d aan.
Ik las hier eerder al, eventueel RTX afzetten? -.-

Ik lig niet zo wakker van de graphics feitelijk, verschil is er, maar vond het voordien best wel oke.
Als je geen RT gebruikt, kan je beter de DX11 versie gebruiken.
 
Terug
Bovenaan