The Witcher 3: Wild Hunt

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Witcher 3: Wild Hunt

Een struikelblok vind ik toch altijd de lange uitleg over de menu’s. Dat kan je in het begin toch onmogelijk onthouden? Ik ga het ook sowieso nog eens een kans geven. Ik heb mij alleszins voorgenomen om mijn game pass abbo niet te verlengen en een tijdje te focussen op de single player games die ik nog heb liggen waaronder deze.
 
Een struikelblok vind ik toch altijd de lange uitleg over de menu’s. Dat kan je in het begin toch onmogelijk onthouden? Ik ga het ook sowieso nog eens een kans geven. Ik heb mij alleszins voorgenomen om mijn game pass abbo niet te verlengen en een tijdje te focussen op de single player games die ik nog heb liggen waaronder deze.
Heeft dit spel niet heel simpele menu's? :p
 
Nog eens proberen spelen maar ik kan maar niet gewoon worden aan die clunky controls.

Rondwandelen in dit spel voelt gewoon zo raar
 
Ik vind dat dit niet anders is als in een ander spel? 🤔 Allez, op pc toch.
Goh. The Witcher voelt zo een beetje aan als een eeuwig zwevende ijsschaatser die vooruit word gestuwd door een magische flatulente "spell" als het ware. Toch zeker tegenover de strakke Japanese actiegames die we gewoon zijn.
 
had ik ook in het begin maar dat went echt wel en begint na een tijd zelfs goed aan te voelen

Ik heb het af gezet na een half uurtje.
Het verschil tussen rondraaien en gewoon vooruit of achteruit gaan is zo imens echt bizar
 
De enige game die ik keer op keer opnieuw kan spelen. Denk dat ik deze zeker 6 - 7 keer volledig inclusief DLC heb uitgespeeld. Ik lieg niet dat ik precies elke playthrough nog nieuwe zaken tegen kom. Is voor mij persoonlijk de beste game ooit.

Ik snap die commentaar op de controls wel deels, maar zoals eerder gezegd went dit. Voor mij voelen andere games zelfs niet goed aan in vergelijking met deze. Zoveel verschillende keuzes en manier van spelen. Ik zou misschien zelfs mijn pink willen opofferen om deze uit mijn geheugen te wissen en opnieuw de eerste keer te kunnen beleven. 😂
 
Nooit negatieve ervaring gehad met deze combat, is beetje gewoon worden in het begin zoals hier al een paar keer gezegd werd. Maar er zijn veel slechtere games toch dan dit qua combat.
 
Ik vond de combat toen ook goed. Absolute topgame destijds. Vergeet niet dat dit spel ondertussen bijna 10 jaar oud is dus toch altijd beetje kaderen als je met een recente game vergelijkt.
 
Ja, en ook veel betere, hence "zou in mijn top 5 staan indien de combat iets beter was", niet meer of niet minder.
Ik snap u hoor en was niet echt specifiek een counter op wat je zei. Gewoon persoonlijk wat ik er van vind. Ik ga ook niet claimen dat dit voor mij de beste combat is ook niet. Denk niet dat deze game in mijn top 5 zou geraken, maar dat is ook gewoon los van alles zeer moeilijk een top 5. Het spel blinkt sowieso wel meer uit in world building en story telling dan in zen combat, dat zeker. Maar onderdoen moet het toch zeker ook niet, heb nooit naar de combat gekeken als iets dat negatief of minder was, kan het anders en beter, wrs wel... maar hoeft niet. Ik denk dat iedereen die ooit deel 1 en 2 gespeeld heeft ook minder last had met dit want de combat van deel 1, dat was pas wat :p
 
Ik snap u hoor en was niet echt specifiek een counter op wat je zei. Gewoon persoonlijk wat ik er van vind. Ik ga ook niet claimen dat dit voor mij de beste combat is ook niet. Denk niet dat deze game in mijn top 5 zou geraken, maar dat is ook gewoon los van alles zeer moeilijk een top 5. Het spel blinkt sowieso wel meer uit in world building en story telling dan in zen combat, dat zeker. Maar onderdoen moet het toch zeker ook niet, heb nooit naar de combat gekeken als iets dat negatief of minder was, kan het anders en beter, wrs wel... maar hoeft niet. Ik denk dat iedereen die ooit deel 1 en 2 gespeeld heeft ook minder last had met dit want de combat van deel 1, dat was pas wat :p
Ik weet nog dat ik tegen vrienden zei net toen ik de Witcher 3 uit had, als er iemand zo een wereld maakt, met Soulslike combat, dat wordt het spel van mijn leven, en toen kwam Miyazaki George R R tegen en tada 7 jaar later was Elden Ring er.

Nee maar ff serieus, prachtig spel, met prachtige quests, en die wereld 🤩 Maar de combat vond ik gewoon niet top, maar ok daar ben ik ne wreed moeilijke in.
Deel 1 & 2 heb ik geprobeerd, maar ging echt niet, afgezet na een paar uur.
 
Deel 1 & 2 heb ik geprobeerd, maar ging echt niet, afgezet na een paar uur.
Dat zijn echt moeilijke games om in te geraken als je ze nooit gespeeld hebt destijds en denk zelf soms moeilijk ook als je ze destijds probeerde. Voor mij blijven dat nog altijd top games, zelf de eerste, ik kijk echt uit naar de remake er van.
 
Dat zijn echt moeilijke games om in te geraken als je ze nooit gespeeld hebt destijds en denk zelf soms moeilijk ook als je ze destijds probeerde. Voor mij blijven dat nog altijd top games, zelf de eerste, ik kijk echt uit naar de remake er van.
Ik heb die toen gespeeld, toen die uitkwamen. Alé even.
 
Terug
Bovenaan