The Masked Singer 2025

Mijn TV-speakers konden Brocolli's Toxic niet aan, de autotune ging helemaal verwrongen uit de bocht. De reveal versie klonk wat beter (en valt het hard op dat het pak de stem dof maakte). Op Youtube is de performance meer uitgezuiverd.

Sinds mijn vriendin bij mij is ingetrokken in augustus van dit jaar is het een traditie geworden dat de tv aanstaat op de masked singer. Ik kijk en luister dan eens af en toe terwijl ik nog bezig ben op mijn laptop, het is sterker dan mezelf. Dus bij deze mijn 2Cents.

- Eenhoorn (persoonlijk mijn favoriet): Stan Van Samang (ook al kan ik die zijn liedjes niet uitstaan, die kan wel degelijk zingen) of Bent van Looy
- Bambi: Laura Tessoro
- Pluisjes: Romeo's (toch wel even getwijfeld over de callboys)
- Viool: Ik hoop Astrid Stockman, ik vrees Red Sebastian
- Krab: geen enkel idee

De pluisjes vind ik lastig. Je hoort zo goed Davy Gilles in die 3de.
Maar het zou ongelooflijk lame en overduidelijk zijn dat ik niet kan geloven dat het waar is.
Wat is het volgende? 3 regenboogkleurige rolschaatspakken met 3 vrouwen in?

Ben dit seizoen nog niet warm geworden van de kandidaten veel C-bv's

Schaapje mag er wel uit , dat is toch helemaal scheefgetrokken die stem door de computer.

Viool zal vermoedelijk wel winnen , ze zeggen de zus van metejoor. Maar zo een vergeten topzangeres zou wel cool zijn.

Schaapje: Ingeborg, was ik al een paar weken vrij zeker van.
King Krab: Jade Mintjens, de tips waren vandaag overduidelijk.
Viool: Leez
Bambi: Laura Tesoro
Chinchilla: Zou dat Julie Van den Steen kunnen zijn? Hoorde haar stem vandaag wel precies.
Eenhoorn: ??? Volledig raadsel.

Julie Van den Steen hoor ik er ook in, zeker vandaag.
Eenhoorn is Mathias Mesmans.
De rest zoals je zegt, dat volg ik.

Celine is er wel goed in.

Jammer dat schaapje er al uit moest. De enige herkenbare stem die perfect in haar rol was en haar stem onherkenbaar maakte, chapeau. Voor mij een finale waard omdat ze het spelletje goed speelde.

Voor het eerst geen internationale naam deze keer? Geld van VTM is op :)

Bambi zit ik nog altijd op een Leyers is

In het interview vroeg ze of ze al prijzen had gewonnen daar antwoord ze vaag op dat er wel iets staat maar antwoord dan dat bij haar ouders thuis wel nog een gouden plaat ligt (speurders vermoeden dan dat die ook van haar is ipv de ouders)

Viool: nog steeds hoop op Astrid Stockman maar het begint idd meer naar die zus van Metejoor te gaan
Bambi: Laura Tessoro
Eenhoorn (nog steeds mijn favoriet): Stan van Samang of Matthieu Terryn van Bazart
Chinchilla: geen idee
Krab: geen idee

krab is 100% jade: die stem herkende ik al heel snel.

Dat Tine Embrechts die niet herkende paar afleveringen geleden.. die werken samen op DIW.

krab is 100% jade: die stem herkende ik al heel snel.

Dat Tine Embrechts die niet herkende paar afleveringen geleden.. die werken samen op DIW.
Exact wat ik ook zei in de zetel tegen mijn vrouw :laugh:.
Is het enige pak dat ik duidelijk hoor wie het is, bij de rest enkel vermoedens / geen flauw idee.

Bambi: Laura Tesoro (haar stem herken ik het meeste er in) of Billie Leyers (Alle verwijzingen naar Soul Sisters etc, en die Leyers zussen zijn precies zo getalenteerd in alles wat die doen. En in 1 van de filmpjes dacht ik op een houten kist de initialen "B" en "L" gezien te hebben.
Krab: Jade Mintjes
Viool: Ik durf Red sebastian nog niet uitsluiten eigenlijk.
Chincilla: Sinds de naam van An Van Elsen is gevallen, hoor ik altijd die stem :-/
Eenhoorn: vind ik de moeilijkste, maar op basis van de tips kom ik idd ook van Stan uit

Het is duidelijk niet Stan van Samang, die heeft een zeer herkenbaar stemgeluid. Het is Mathias Mesmans.

Ik snap sowieso niet waarom die Leyers-zussen altijd overal zo gehypet worden. Zijn die nu inderdaad zo getalenteerd en bijzonder? Hoezo dan? Als het geen zussen waren en dochters van, hoorde je er volgens mij veel minder over.

Enkel Chinchilla vind ik nog niet heel zeker. Maar ik hoor er wel Julie in.

Bambi: Ik hoor hier ook Laura Tesoro in
King Krab: Jade mintjes, 99% zeker
Eenhoorn: Weet ik niet, maar m'n moeder zegt wel "dieje van milo" (Mathias Mesmans)
Chinchila: Weet ik ook niet, maar kwa stem zou Julie van de Steen wel kunnen.
Viool: Geen idee. (als het die zus van metejoor is, die haar stem ken ik niet).

Ikzelf en de vriendin zijn er bijna volledig uit.

Eenhoorn: Matthias Mesmans (de laatste tips leden gewoon regelrecht naar hem)
Viool: Zus van Metejoor (LEEZ)
Bambi: Laure Tessoro (zelfs de speurders zijn in koor dat het haar was)
Krab: Jade Mintjes (deze weten we totaal niet dus doen we berekende gok)

Toegegeven Chinchilla hadden we geen enkel idee wie het was.

Naar rangschikking verwacht ik Eenhoorn en Viool als winnaar met de andere als 2de.
Beide krijgen leuke boost om hun zangcarrière de lucht in te jagen.
Bambi als 3de
Krab als 4de

Bambi horen zingen gisteren op de Warmste Week en daar klinkt ze dan veel minder als Laura Tesoro.

Terug
Bovenaan