Strijkijzer
Redactiechef
Mss was die warg een prototype en moet die nog gefinetuned worden door de orcs?
Nee, die zag er echt niet uit 
Verder wel een leuke episode.
Verder wel een leuke episode.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het meer een "uncanny valley"-effect gecombineerd is met nostalgia-goggles. De LOTR CGI was goed, maar die wargs zijn toch echt verouderd ivm de nieuwe.
![]()
![]()
![]()
Het ligt niet aan uVooral het contrast met de strijdmakkers die haar al jaren volgen.
Alsof die kerels bowling pins waren.
Ma bon, het zal aan mij liggen

Het gevecht tegen die ice troll waarbij al die elfen op een hoop werden gemept en dan galadriel een crouching tiger hidden dragon sequence uitvoert, dat was toch wel enorm cringe.
Plus het feit dat die heel de tijd praat zonder haar tanden uit elkaar te halen, is mega irritant.

Dit, heb de 3e aflevering nog niet gezien, maar ben het eens.Ik vind het best ok, maar ook niet meer dan dat. Ga zeker verder kijken maar het komt voor mij toch echt nooit in de buurt van de kwaliteit van de trilogie.
Het ziet er qua omgevingen fantastisch uit, maar de costume designers kunnen toch absoluut niet tippen aan die van bv. House of the Dragon. Het ziet er bij momenten als een B-film uit.
De acteurs zijn toch ook niet allemaal overtuigend. De woke comments zijn wel volkomen onterecht, iedereen van kleur doet het fantastisch. Anderen zoals Galadriel zijn dan weer veel te eentonig aan het spelen.
De writing is toch ook echt van bedenkelijk niveau. Zeker op vlak van dialogen zit er tot nu toe niks memorabel in. Ik volg anderen die zeggen dat er niemand van de personages echt een indruk achterlaat, ik ben ook voor niemand aan het rooten momenteel.
Momenten zoals die trol zijn ook gewoon gemakzuchtig, bedenk eens een echt probleem dat uw heldin kan oplossen he seg. Door zo een geforceerde gedoe voel ik echt niet meer sympathie voor Galadriel.
Mss misten ze legolas en zijne verrekijker?

Eerst was ik akkoord maar ik snap het wel. Voor dezelfde reden dat Jackson de "timeskip" in de shire er niet instak, op film/serie vlak werkt dat niet zo goed denk ik. In de second age heb je dan nog eens een stuk meer time skips tussen gebeurtenissen en van veel langere tijd. Constant andere karakters moeten gebruiken, te weinig tijd om je te hechten aan karakters mogelijk, ... Ale, ik snap wel waarom ze het hebben gedaan, en gaat afwachten worden hoe goed het werkt.Eindelijk ook aflevering 3 kunnen zien. Ik blijf het goed vinden, al vind ik de waanzinnige compressie van de tijd wel jammer.
Volledig mee akkoord, ze voelt aan als een jong volwassene, de wijsheid en het 'magische' is bij haar te weinig aanwezig naar mijn goesting momenteel.Het voornaamste probleem met Galadriel is imo dat ze te jong overkomt. Tijdens deze periode is ze al een paar duizend jaar oud, en bij de oudste - zo niet dé oudste - elf in Midden-Aarde.
Dat ze veel sterker is dan de rest stoort me niet, ze zou eigenlijk nog sterker voor de dag kunnen/moeten komen. Van haar magie hebben we bvb nog niets gezien, buiten die scène als kind. Verder heeft ze honderden jaren meer ervaring, en er stroomt gewoon ook het bloed van de eerste elfen door haar aderen.
Same feeling here. Was leuk om wat extra expositie te hebben, maar dat heel stuk had een beetje een wrange nasmaak.Verder: hoewel ik grote fan ben van bibliotheken, was dat wel een heel cheape manier om het plot verder te zetten.
Sluikreclame voor My Little Pony.Die cringe slowmo horse riding scenewaarom ze dat er ooit tussen steken?
Voor de rest cava episode, ik blijf geïnteresseerd

I know, 't hoort eerder thuis en pol & actua: maar waarom worden er bij scenes waarin vrouwelijke rollen zo op gereageerd en bij mannen niet?Het ligt niet aan u
“Ff tonen hoe sterk ons vrouwelijk hoofdpersonage wel niet is zonder ook maar 1 gedacht te schenken aan logica of het script”-moment. Check![]()