The Batman

Film The Batman (2022)

Best fan van Pattinson, maar Reeves is pfffff, een no name voor mij. Zal hem eventueel wel eens huren.
 
Een regisseur die nog niets heeft bewezen. Een echt typisch braaf saai studio beestje.
Vrijwel nog geen enkel origineel idee verzorgd, allemaal ip werk. En het enige originele is dan die gruwelijk slechte drol Cloverfield.
 
Ik vond die Planet Of The Apes films verbazend goed meevallen eerlijk gezegd. Had ik totaal niet verwacht, big blockbusters dat het zijn.
 
Ik vond die Apes films ook wel degelijke blockbusters, alleen zijn ze weinig memorabel. Ik heb niet zo lang geleden War opgezet en had pas na een kwartier ofzo door dat ik die al gezien had.

Nuja, van heel die serie zijn voor mij maar twee dingen memorabel: de allereerste film en de musicalversie met Troy McClure.

@PBR Streetgang nog nooit gehoord van Damsel, die komt op de watchlist. Nu ik mijn lijstje terug zie zou ik Tenet onder Cosmopolis plaatsen, die eerste had het voordeel van recency bias.
 
Altijd wel fan geweest van Bale en Batman, maar ga proberen om Pattinson ook een eerlijke kans te geven (en eerst Good Time en The Lighthouse eens kijken zoals hier werd voorgesteld).
 
Deze zou ik wel graag eens zien in de cinema, nu nog iemand vinden om mee te gaan :unsure:
 
Gewoon alleen gaan, bro. Ik ga altijd alleen naar de cinema, ge zit daar toch maar 2u in het donker zonder te praten. En achteraf moet ge niet eventueel inzitten met wat de andere er van vond.
Ik heb meestal wel enen die wil mee gaan als madam niet wilt, en anders ga ik gewoon ook alleen. Nog zo gemakkelijk..
Kga ook gaan zien maar pas volgende week ofzo.
 
Niet veel zin om te gaan tijdens schoolvakanties. Moet vanaf deze maand elke maandag en donderdag naar kantoor, dus denk maandag na 't werk eens te gaan zien in Gent. Kantoor is daar maar een paar km vandaan.. ideaal dus :)
 
Altijd wel fan geweest van Bale en Batman, maar ga proberen om Pattinson ook een eerlijke kans te geven (en eerst Good Time en The Lighthouse eens kijken zoals hier werd voorgesteld).
Laat al je vooroordelen van Pattinson vallen, zeker als je aan Twilight moet denken!
Na The Lighthouse (zwaar fan van die film) ben ik een hoop films met hem beginnen kijken en die kerel verdiend echt wel de aandacht als goede acteur.
En het enige originele is dan die gruwelijk slechte drol Cloverfield.
😱
 
Deze zou ik wel graag eens zien in de cinema, nu nog iemand vinden om mee te gaan :unsure:
Had iets laten weten, ik ga altijd naar giesbergen voor de film, kei kalm hier.

allesinds topfilm.

detective noir vibe
je voelt echt de agressie in de performances
muziek is spot on
colin farell als pinguin is ook geweldig.

9/10 voor mij

en nog een kleine edit, de eerste keer dat je de batman theme herkent, kippenvelmomentje!!
 
Laatst bewerkt:
Gisteren gaan zien in the batman night.
Fantastische film! Loved every second of it - lekker gritty en visueel/auditief zeer sterk bij momenten.

Pattinson is een goeie batman, mindere Bruce Wayne maar gelukkig komt Bruce eigenlijk minder aan bod.
Ook blij dat het geen origin story was!

Riddler en Cobblepot zijn :love:
 
Zonder spoilers te vragen maar is het een ‘Batman’ film of is het meer in de lijn van Joker (heel interessant concept maar niet ‘dat soort’ film)
 
Terug
Bovenaan