The Batman

Film The Batman (2022)

Toratsuru

Active member
Crowdfunder FE
the-batman-film-robert-pattinson-1598258377.jpeg


Tijdens zijn tweede jaar van misdaadbestrijding achtervolgt Batman de Riddler, een seriemoordenaar die het gemunt heeft op eliteburgers van Gotham City. Hij ontdekt tijdens het onderzoek corruptie die verband houdt met zijn eigen familie en wordt gedwongen nieuwe bondgenoten te maken om de Riddler te vangen en de corrupten voor het gerecht te brengen

 
Nieuwe trailer vandaag gereleased, zie boven. Ik was enorm fan van Ben Affleck als Batman maar Robert Pattinson gaat het toch ook niet slecht doen denk ik.
 
Ben Affleck als Batman was nu ook niet echt de prestatie :unsure:. Ik denk dat deze potentieel heeft om de Bale Batmans te overstijgen. Ziet er gritty en realistischer uit.
 
Pattinson is voor mij een beetje als Armie Hammer (pre-kanibaal) in dat ze al een paar jaar proberen om hem ‘te maken’ en het lukt nooit echt. Ik heb niks tégen hem maar ik zie altijd Robert Pattinson, nooit wie hij wil portretteren.
 
Pattinson is voor mij een beetje als Armie Hammer (pre-kanibaal) in dat ze al een paar jaar proberen om hem ‘te maken’ en het lukt nooit echt. Ik heb niks tégen hem maar ik zie altijd Robert Pattinson, nooit wie hij wil portretteren.
Denk dat je daar vooral last van hebt als je de Twilight toestanden gezien hebt? Die heb ik gelukkig helemaal geskipt :)
 
Niet zo heel veel: Tenet, Water for Elephants, Lost City of Z en Bel Ami. Maar dit waren ook geen films die ik gekozen had dus ik denk dat ik de man gewoon altijd al met een mindere mindset bekeken heb.
Zijn dan ook films waarin hij niet echt uitblonk. Check die andere twee maar eens. :p
 
Denk dat je daar vooral last van hebt als je de Twilight toestanden gezien hebt? Die heb ik gelukkig helemaal geskipt :)
Ik was al te oud voor Twilight, heb het fenomeen met lede ogen aangezien. Vooral toen mijn lector Engels van 20 jaar terug zei dat hij deze boeken tegenwoordig in zijn leeslijst heeft. Doomed, we are doomed.
 
Pattinson top 8 films (combinatie van hoe goed de film en hoe goed RPattz was)
1. Good Time
2. The Lighthouse
3. High Life
4. The Lost City of Z
5. Tenet
6. Cosmopolis
7. The King
8. The Devil All The Time

Dude kiest na Twilight meestal interessante rollen en speelt altijd degelijk zelfs als de film zelf wat teleurstelt.

Ik ga deze wel bekijken maar ben een beetje Batman-moe. Affleck volgde te snel na Bale, zou meer naar deze film uitkijken als Batman vs Superman en Justice League niet bestonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Ben Affleck als Batman was nu ook niet echt de prestatie :unsure:. Ik denk dat deze potentieel heeft om de Bale Batmans te overstijgen. Ziet er gritty en realistischer uit.
Inderdaad, enorm fan die rauwe look. Hopelijk is de film in lijn van de trailers.
Zelfs Colin Farrell als The Penguin ziet er goed en realistisch uit. I like.
 
Ja, coole trailer. Ben zeker getriggerd. Mijn eerste gevoel toen deze film werd aangekondigd, was toch eerder terughoudend.

Fan van de Nolan Trilogy, die toch ook al een stuk donkerder en rauwer was dan de gemiddelde superhero-movie. Ook van de 2 films van Tim Burton, maar daar zal nostalgie ook een zeer grote rol in spelen.

Batman vs Superman heb ik (helaas) nog een kans gegeven. De rest met Ben Affleck heb ik vakkundig ontweken.
 
Forumkonijn heeft The Batman bijgewerkt met een nieuwe update:

Review

Lees onze review hier:


Lees meer over deze update...
 
Pattinson top 8 films (combinatie van hoe goed de film en hoe goed RPattz was)
1. Good Time
2. The Lighthouse
3. High Life
4. The Lost City of Z
5. Tenet
6. Cosmopolis
7. The King
8. The Devil All The Time

Dude kiest na Twilight meestal interessante rollen en speelt altijd degelijk zelfs als de film zelf wat teleurstelt.

Ik ga deze wel bekijken maar ben een beetje Batman-moe. Affleck volgde te snel na Bale, zou meer naar deze film uitkijken als Batman vs Superman en Justice League niet bestonden.
@FlyingHorseman @Kid_C Deze Pattinson discussie lijdt toch wel onder serieuze DDD (Damsel Deficiency Disorder).

Rating my homie RP:

1. Good Time
2. The Lighthouse
3. High Life
4. Damsel
5. Cosmopolis
6. The Lost City of Z
7. The King
8. Tenet
9. The Devil All The Time
10. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
 
Terug
Bovenaan