https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-app-downloadenEn dat staat dus NERGENS op hun site te lezen hé.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-app-downloadenEn dat staat dus NERGENS op hun site te lezen hé.
Dat prullen aan de kabel en aansluitingen heb ik ook al gedaan, maar helpt hier toch niks.wilt ge geloven dat ik exact het zelfde probleem had? Ik belde ervoor naar telenet en de (verder vriendelijke) helpdeskster hoorde het in keulen donderen.
"Digitaal signaal via de kabel? Wazda? Bedoelt u Digibox meneer?"
Ze kon me verder niet helpen want redenen.
Ik heb dan (zoals typisch is voor mij) het zelf opgelost gekregen na het telefoontje. Ik heb aan de kabel moeten prutsen en versteken en beetje opheffen en beetje trekken etc etc, en dan was het goed signaal. Volgens mij is de plug in dat kaske niet goed aangesloten.
https://www2.telenet.be/ontdektvappEn dat staat dus NERGENS op hun site te lezen hé.
De yelo tv app werkt trouwens de helft van de tijd niet op sommige van mijn apparaten.
Ik had op bv. sport kanalen vroeger hetzelfde probleem en dat lag aan de kabel "buiten". Ik heb een nieuwe klaar gestoken (in een buis) en dan een afspraak gemaakt om die te laten aansluiten, sindsdien geen enkel probleem meer gehad.Dat prullen aan de kabel en aansluitingen heb ik ook al gedaan, maar helpt hier toch niks.
Misschien eens de splitter van telenet onder handen nemen?
Ik heb die overstap gemaakt. De reden was omdat ik terugkijk tv wou behouden na opzeggen van mijn Streamz (kom van Play). Whoppa is een ouder abonnement en heeft dit niet. Wigo heeft 36u terugkijk tv.Kzou eens moeten vergelijken als er een prijsverschil is tussen Whoppa & Wigo Home
Kijk of er eventueel geen werken in de buurt bezig zijn.Internet ligt er hier alweer heel de middag uit
En zoals ik al eerder zei, als je probeert via hun telenet-tv site krijg je dat NIET te zien.
Wat bedoel je dan? Dit? https://www.telenettv.be/nl.htmlEn zoals ik al eerder zei, als je probeert via hun telenet-tv site krijg je dat NIET te zien.
Ik spreek niet over de yelo app, ik spreek over de telenet-tv app. Als je probeert aan te melden via de site, krijg je een melding "oeps, werkt niet. Kijk hier wat het probleem is".
en als je daar op klikt, en je volgt de instructies krijg je de impressie dat het wél zou moeten lukken. Niet dus.
yep.Wat bedoel je dan? Dit? https://www.telenettv.be/nl.html
Kzou eens moeten uitrekenen en bekijken wat er weg valt (en bijkomt)Ik heb die overstap gemaakt. De reden was omdat ik terugkijk tv wou behouden na opzeggen van mijn Streamz (kom van Play). Whoppa is een ouder abonnement en heeft dit niet. Wigo heeft 36u terugkijk tv.
Komt een goeie € duurder uit in de maand puur op abonnement, maar heb wel een abo van Streamz minder te betalen.
Wigo Home is 85,43€ (huur digicorder zit in dit bedrag)Kzou eens moeten uitrekenen en bekijken wat er weg valt (en bijkomt)
nu is het whoppa + play sports + huur digicorder
103,51€/maand
Play Sports is 19,95€.Heb eens de totalen genomen vd laatste factuur:
Whoppa 74,10
Vaste Telefonie 0,00
Huur digicorder 9,46
Play Sports 29,95
29,41
op laatste factuur 103,51 (en vorige ook)
Met de snelheid ben ik maar dan tevreden, zelf minder is goed voor mij. Maar dan stuik ik op die downloadlimiet
Ik dacht hier al, want ik heb dat abonnement dus ook.Vorige week mijn abonnement veranderd naar Yugo connect en mijn digibox opgezegd om zo de Yugo tv app te kunnen gebruiken en de klassieke digitale tv buiten te zwieren. Nog een vriendelijke helpdesker aan de lijn gehad om de opzeg van de digibox te bevestigen. Ik probeerde op dat moment aan te loggen op Yugo tv, wat niet lukte. Volgens de helpdesker kon dat wel enkele uren duren eer ik toegang kreeg.
Na veel pogingen om aan te loggen op yugo tv, toch maar eens terug naar de helpdesk gebeld. Blijkt dat je met Yugo connect geen toegang hebt tot Yugo tv. Heel onduidelijk allemaal vind ik.
Enfin, ik heb de boel maar terug laten zetten zoals het voordien was. Ik ga niet meer betalen voor trager internet en enkel een streaming app ipv de digibox.