Telenet - Ervaringen, discussies & vragen

wilt ge geloven dat ik exact het zelfde probleem had? Ik belde ervoor naar telenet en de (verder vriendelijke) helpdeskster hoorde het in keulen donderen.

"Digitaal signaal via de kabel? Wazda? Bedoelt u Digibox meneer?"

Ze kon me verder niet helpen want redenen.

Ik heb dan (zoals typisch is voor mij) het zelf opgelost gekregen na het telefoontje. Ik heb aan de kabel moeten prutsen en versteken en beetje opheffen en beetje trekken etc etc, en dan was het goed signaal. Volgens mij is de plug in dat kaske niet goed aangesloten.
Dat prullen aan de kabel en aansluitingen heb ik ook al gedaan, maar helpt hier toch niks.
Misschien eens de splitter van telenet onder handen nemen?
 
Kzou eens moeten vergelijken als er een prijsverschil is tussen Whoppa & Wigo Home

buiten wat sneller, 200/20 naar 300/20, zie ik niet veel voordeel. Ook vreemd dat je vaste telefoon moet bijnemen om voordeliger te zijn met PlaySports pakket, bel amper via triiing app
 
Dat prullen aan de kabel en aansluitingen heb ik ook al gedaan, maar helpt hier toch niks.
Misschien eens de splitter van telenet onder handen nemen?
Ik had op bv. sport kanalen vroeger hetzelfde probleem en dat lag aan de kabel "buiten". Ik heb een nieuwe klaar gestoken (in een buis) en dan een afspraak gemaakt om die te laten aansluiten, sindsdien geen enkel probleem meer gehad.
 
Kzou eens moeten vergelijken als er een prijsverschil is tussen Whoppa & Wigo Home
Ik heb die overstap gemaakt. De reden was omdat ik terugkijk tv wou behouden na opzeggen van mijn Streamz (kom van Play). Whoppa is een ouder abonnement en heeft dit niet. Wigo heeft 36u terugkijk tv.
Komt een goeie € duurder uit in de maand puur op abonnement, maar heb wel een abo van Streamz minder te betalen.
 
Ik spreek niet over de yelo app, ik spreek over de telenet-tv app. Als je probeert aan te melden via de site, krijg je een melding "oeps, werkt niet. Kijk hier wat het probleem is".

en als je daar op klikt, en je volgt de instructies krijg je de impressie dat het wél zou moeten lukken. Niet dus.
yep.
als je daar doorklikt kom je op een help-pagina terecht die je totaal niet uitlegt wat er verkeerd is.
meer nog, als je een tv-box kies zegt de site alsnog van yelo-tv te downloaden...

(de link daarop verwijst dan weer wél correct, maar het is een rommeltje)

Maar nogmaals, je krijgt op geen enkel moment te zien waarom je de telenet-tv site/app niet kunt gebruiken. je moet dat maar rieken of toevallig via via op de pagina terecht komen waar het wél uitgelegd wordt.
 
Ik heb die overstap gemaakt. De reden was omdat ik terugkijk tv wou behouden na opzeggen van mijn Streamz (kom van Play). Whoppa is een ouder abonnement en heeft dit niet. Wigo heeft 36u terugkijk tv.
Komt een goeie € duurder uit in de maand puur op abonnement, maar heb wel een abo van Streamz minder te betalen.
Kzou eens moeten uitrekenen en bekijken wat er weg valt (en bijkomt)

nu is het whoppa + play sports + huur digicorder
103,51€/maand
 
Kzou eens moeten uitrekenen en bekijken wat er weg valt (en bijkomt)

nu is het whoppa + play sports + huur digicorder
103,51€/maand
Wigo Home is 85,43€ (huur digicorder zit in dit bedrag)
Play Sports is 19,95€
Totaal is 105,38€

Whoppa is 82,7€ (73,33€ abo + 9,37€ huur digicorder)
Play Sports is 19,95€
Totaal is 102,65€

De prijs van het Whoppa abo is de laatste prijs die ik op mijn factuur vind van toen ik het zelf nog had.
Play Sports heeft ook 7 dagen terugkijk tv. Dus in principe kan je nog altijd bij Whoppa blijven en enkele Euro's besparen per maand, tenzij je voor de 300Mbps zou willen kiezen.
 
Heb eens de totalen genomen vd laatste factuur:

Whoppa 74,10

Vaste Telefonie 0,00

Huur digicorder 9,46
Play Sports 29,95
29,41

op laatste factuur 103,51 (en vorige ook)

Met de snelheid ben ik maar dan tevreden, zelf minder is goed voor mij. Maar dan stuik ik op die downloadlimiet :wallbash:
 
Ik heb sinds een paar maanden Yugo. €85, maar wel onbeperkte WIFI, 300 belminuten (nee ik gebruik niet altijd WhatsApp dus komt goed uit) en 30 GB internet voor 2 nummers. Meer dan genoeg.
Tevreden over.

En de audiokwaliteit bij oproepen is ook een pak beter dan bij bv Mobile Vikings.
 
Heb eens de totalen genomen vd laatste factuur:

Whoppa 74,10

Vaste Telefonie 0,00

Huur digicorder 9,46
Play Sports 29,95
29,41

op laatste factuur 103,51 (en vorige ook)

Met de snelheid ben ik maar dan tevreden, zelf minder is goed voor mij. Maar dan stuik ik op die downloadlimiet :wallbash:
Play Sports is 19,95€.

Mijn Whoppa prijzen waren van oktober 2020. Dus ondertussen zijn die blijkbaar ook weer een beetje gestegen.
Dus in jouw geval ben je een kleine 2€ goedkoper als je het behoud zoals het nu is.
 
Vorige week mijn abonnement veranderd naar Yugo connect en mijn digibox opgezegd om zo de Yugo tv app te kunnen gebruiken en de klassieke digitale tv buiten te zwieren. Nog een vriendelijke helpdesker aan de lijn gehad om de opzeg van de digibox te bevestigen. Ik probeerde op dat moment aan te loggen op Yugo tv, wat niet lukte. Volgens de helpdesker kon dat wel enkele uren duren eer ik toegang kreeg.

Na veel pogingen om aan te loggen op yugo tv, toch maar eens terug naar de helpdesk gebeld. Blijkt dat je met Yugo connect geen toegang hebt tot Yugo tv. Heel onduidelijk allemaal vind ik.

Enfin, ik heb de boel maar terug laten zetten zoals het voordien was. Ik ga niet meer betalen voor trager internet en enkel een streaming app ipv de digibox.
 
Vorige week mijn abonnement veranderd naar Yugo connect en mijn digibox opgezegd om zo de Yugo tv app te kunnen gebruiken en de klassieke digitale tv buiten te zwieren. Nog een vriendelijke helpdesker aan de lijn gehad om de opzeg van de digibox te bevestigen. Ik probeerde op dat moment aan te loggen op Yugo tv, wat niet lukte. Volgens de helpdesker kon dat wel enkele uren duren eer ik toegang kreeg.

Na veel pogingen om aan te loggen op yugo tv, toch maar eens terug naar de helpdesk gebeld. Blijkt dat je met Yugo connect geen toegang hebt tot Yugo tv. Heel onduidelijk allemaal vind ik.

Enfin, ik heb de boel maar terug laten zetten zoals het voordien was. Ik ga niet meer betalen voor trager internet en enkel een streaming app ipv de digibox.
Ik dacht hier al, want ik heb dat abonnement dus ook.

Allee, YUGO, maar geen YUGO-tv dus.
Compleet logisch.
🤦‍♀️
 
Sorry hoor, maar dat staat toch duidelijk op de website? YUGO Connect is zonder entertainment, YUGO ALL-IN is met entertainment.
 
Terug
Bovenaan