ttt...should i stay or should i run up that hill
should i stay or should i run up that hill alone now i hear the drums, mr sandman?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ttt...should i stay or should i run up that hill

Ook benieuwd naar Max haar hide out en welke traumatische herinnering Vecna daar buiten houdt en zoals @Pinkman zei Will (& Robin) MVPs so far! Wat een serieuze prestatie is gezien hij vorig seizoen werd weggecijferd en de enkele scenes waarin hij aan bod kwam eerder filler waren. Ergens ook wel mooi dat ze hem nu terug zo prominent in beeld brengen om zo full circle het einde met het begin te verbinden.
Inderdaad.K vind het eigenlijk toch heel zwak geworden. Altijd maar hetzelfde zonder de charme van de kinderen. Met volwassenen vermomd als tieners pakt die 'home alone' aflevering 3 toch echt niet meer. Uitkijken voor de sport maar Netflix mag toch stoppen met seizoenen bijschijten en er dan tien jaar over doen.
Laatste episode was dan weer de beste, maar meh... De dialogen zijn wel echt verslechterd imo.
Hoe is useless Will in vijf minuten tijd sterker dan Eleven na vijf seizoenen?
no offence ma bon ik geef toe ze hebben met de gay sidestory een mooie afsluiter van kunnen maken in dit eerste deel. Embrace your gay powers....Ik heb een serieus probleem met mijn suspension of disbelief
De demogorgons zijn biologische wezens van vlees en blood die door tientallen soldaten beschoten worden inclusief 50 cal geschut. Die dingen hebben in de serie gewoon godmode aan staan wanneer het script erom vraagt.
Also, een bataljon soldaten gaat in een cirkel staan om te schieten op een doelwit in het midden (allemaal full auto) en dat duurt minuten lang zonder friendly fire? Meh...

Laatste episode was dan weer de beste, maar meh... De dialogen zijn wel echt verslechterd imo.
Hoe is useless Will in vijf minuten tijd sterker dan Eleven na vijf seizoenen?

Ik ga het zeker nog uitzien ze! Maar het heeft zijn charmes hoe dan ook naar mijn mening verlorenIk snap niet goed waarom de term uitmelken hier gebruikt wordt. Er waren toch 5 seizoenen aangekondigd van in het begin? Het is niet dat ze er nog seizoenen bij plakken vanwege het 'succes' zoals andere series.
Is toch al door heen de ganse serie dat Demogorgons enorm weerbaar zijn tegen kogels? Ze hebben effectief meerdere kogels nodig IN hun hoofd om nog maar net KO te gaan en dan zijn ze nog niet eens effectief dood. Hopper moest bv. vorig seizoen ook een zwaard nemen omdat de kogels van zijn AK helemaal niets deden in die gevangenis.
Dat laatste ben ik wel akkoord mee, dat vond ik op het moment zelf ook wel wat frappant
Het lijkt mij nog wat vroeg om te zeggen dat Will sterker is dan Eleven. Zijn krachten zijn ook verschillend dan die van Eleven.
Bij Will zat het ook duidelijk in 't kopke dat zijn in zichzelf moest geloven en niet de zwakkeling moest uithangen.

Goed uitgelegd!Ik snap niet goed waarom de term uitmelken hier gebruikt wordt. Er waren toch 5 seizoenen aangekondigd van in het begin? Het is niet dat ze er nog seizoenen bij plakken vanwege het 'succes' zoals andere series.
Is toch al door heen de ganse serie dat Demogorgons enorm weerbaar zijn tegen kogels? Ze hebben effectief meerdere kogels nodig IN hun hoofd om nog maar net KO te gaan en dan zijn ze nog niet eens effectief dood. Hopper moest bv. vorig seizoen ook een zwaard nemen omdat de kogels van zijn AK helemaal niets deden in die gevangenis.
Dat laatste ben ik wel akkoord mee, dat vond ik op het moment zelf ook wel wat frappant
Het lijkt mij nog wat vroeg om te zeggen dat Will sterker is dan Eleven. Zijn krachten zijn ook verschillend dan die van Eleven.
Bij Will zat het ook duidelijk in 't kopke dat zijn in zichzelf moest geloven en niet de zwakkeling moest uithangen.
Ik moest me juist kapot lachen met die scène. Hoe belachelijk was dat.Ik heb een serieus probleem met mijn suspension of disbelief
De demogorgons zijn biologische wezens van vlees en blood die door tientallen soldaten beschoten worden inclusief 50 cal geschut. Die dingen hebben in de serie gewoon godmode aan staan wanneer het script erom vraagt.
Also, een bataljon soldaten gaat in een cirkel staan om te schieten op een doelwit in het midden (allemaal full auto) en dat duurt minuten lang zonder friendly fire? Meh...