Voor mij ook hoor, maar ben er wel gerust in dat eenmaal het seizoen er is ik weer vol enthousiasme zal kijken.Ik weet niet. Voor mij althans lijkt de hype wat voorbij. Misschien heeft dit seizoen wat te lang op zich laten wachten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mij ook hoor, maar ben er wel gerust in dat eenmaal het seizoen er is ik weer vol enthousiasme zal kijken.Ik weet niet. Voor mij althans lijkt de hype wat voorbij. Misschien heeft dit seizoen wat te lang op zich laten wachten.

Dat zijn de verschillende "seizoenen":Wat wordt bedoeld met volume 1?
www.forbes.com
Recent een (te snelle) rewatch gedaan.Enkel het eerste seizoen gezien. Blijft het de moeite? Ben aan het overwegen om volledig te herstarten en alles te bekijken van deze keer.
Herinner ik mij nog goed: avond ervoor op Werchter de band aan het werk gezien mankend, zonder stem en met rugpijn naar huis (had mij wat laten gaan) om dan op 4 uur slaap nog eens mee te brullen vanuit mijn zetel. ZaligDit was wel cool in S4.
Dit + omdat je dan niet een abo kunt nemen en direct terug opzeggen (waarmee je het wel nog de lopende maand kunt gebruiken), waardoor meer mensen vergeten tijdig te annuleren, en dus nog langer klant blijven.Een volume is eigenlijk een deel van 1 seizoen. Waarom? Geld. Zodat mensen die eens een maand abbo nemen voor 1 top serie nu 2 maand moeten nemen.
Was idem met Wednesday S2 etc. 2 x 4 episodes over 2 maand.
Afijn, laat maar komen dat finaal seizoen.
Awel der was een groep seutige kindjes die bevriend worden met deepfake E.T. en het samen met een paar oudere tieners moeten opnemen tegen een vleesgeworden DnD villain die hun stadje terroriseert in een ondersteboven limbo wereld. Dan kwamen de Russen en die namen de lokale sheriff gevangen in een gulag in Siberië oid. Die moest ook gered worden natuurlijk. Maar dat is niet voor kindjes, dat deed de alleenstaande moeder van een van de nerdlings.Tips voor ergens een goeie recap? Ik weet eerlijk gezegd nog bitter weinig van de vorige seizoenen.
En elk seizoen is er wel een jaren ‘80 lied dat dankzij de serie een revival genietAwel der was een groep seutige kindjes die bevriend worden met deepfake E.T. en het samen met een paar oudere tieners moeten opnemen tegen een vleesgeworden DnD villain die hun stadje terroriseert in een ondersteboven limbo wereld. Dan kwamen de Russen en die namen de lokale sheriff gevangen in een gulag in Siberië oid. Die moest ook gered worden natuurlijk. Maar dat is niet voor kindjes, dat deed de alleenstaande moeder van een van de nerdlings.
should i stay or should i run up that hillEn elk seizoen is er wel een jaren ‘80 lied dat dankzij de serie een revival geniet