Sterrenrestaurants

Genoten van Horseele. Een paar zaken hebben me niet echt weggeblazen. De amuses waren wat mixed (van meh tot top - die oester :) ), de non-alcoholische pairing was een tikkeltje te flets naar mijn smaak en de langoustine was OK, maar die van Oak zat nog teveel in mijn hoofd en die ging er los over.

Maar aan de andere kant was de duif zalig en waren de paling en vooral de tonijn absoluut fantastisch. Het dessert, een tiramisu met verrassend lekker bloemkoolijs, was een top afsluiter.

Nog niet veel ervaring met sterren, overall vond ik Oak wel beter/consistenter, maar toch ook dik in orde.
 
Nog vergeten vermelden: het brood en de boters erbij waren schitterend. Dat kan mij nu ook zo smaken op restaurant 🙂
 
Genoten van Horseele. Een paar zaken hebben me niet echt weggeblazen. De amuses waren wat mixed (van meh tot top - die oester :) ), de non-alcoholische pairing was een tikkeltje te flets naar mijn smaak en de langoustine was OK, maar die van Oak zat nog teveel in mijn hoofd en die ging er los over.

Maar aan de andere kant was de duif zalig en waren de paling en vooral de tonijn absoluut fantastisch. Het dessert, een tiramisu met verrassend lekker bloemkoolijs, was een top afsluiter.

Nog niet veel ervaring met sterren, overall vond ik Oak wel beter/consistenter, maar toch ook dik in orde.

Ge vergelijkt uw huidige vrouw ook niet met uw vorige partner ;)
Maar goh ... ik was zelf niet omver geblazen van Horseele dus kan me hier wel in vinden.
 
Zonet eens wat zaken gereserveerd:
Bar Bulot in Antwerpen (Kitchen counter), kan daar wel van genieten van die koks bezig te zien

En dan op vakantie bij Kjolle in Lima (Peru) - Nr. 28 op de wereldranking volgens tinternet, echtegenote van nummer 1: Central
Maar volgens ons lokaal aanspreekpunt zou Kjolle beter zijn dan Central :)
 
Laatst bewerkt:
Zonet eens wat zaken gereserveerd:
Bar Bulot in Antwerpen (Kitchen counter), kan daar wel van genieten van die koks bezig te zien
Oud Ooteren in Maaseik - geen ster, maar blijkbaar meer dan degelijk

En dan op vakantie bij Kjolle in Lima (Peru) - Nr. 28 op de wereldranking volgens tinternet, echtegenote van nummer 1: Central
Maar volgens ons lokaal aanspreekpunt zou Kjolle beter zijn dan Central :)

Het eten in Oud-Oteren in Neeroeteren (zeg nooit Maaseik tegen Neeroeteren of Opoeteren!) is zeker lekker, maar het is echt "maar" gewoon een brasserie hoor dus absoluut niets verfijnd of culinairs dus beetje vreemd om die hier in dit topic te zien passeren, los van het wel of niet hebben van een ster 😅

De spareribs zijn er alleszins de moeite!
 
Vorige week gehoord dat Cuines33 zijn concept wat heeft veranderd, en dat ze voor een 2e ster willen gaan. Misschien nog eens een keertje gaan eten ... da's ondertussen ook weeral 5 jaar geleden.
 
Vorige week gehoord dat Cuines33 zijn concept wat heeft veranderd, en dat ze voor een 2e ster willen gaan. Misschien nog eens een keertje gaan eten ... da's ondertussen ook weeral 5 jaar geleden.
Wat zou het nieuwe concept worden? Vond dat enorm goed daar.
 
Wat zou het nieuwe concept worden? Vond dat enorm goed daar.

Geen idee ... minder plaatsen en iets verandert ook in de ontvangst. Ik weet nog dat dat een heel gezellige bar was om te aperitieven. Maar 't zijn roddels in m'n vrouw haar vriendenkring. 'k weet niet hoeveel waarde ik er aan moet hechten. :D

Volgende reservatie is nu Julien voor moederdag, en in juni terug naar Sel Gris.
 
Terug
Bovenaan