Straddle
Well-known member
Eén van zijn beste boeken vind ik, best wel pas lezen nadat je de Dark Tower reeks gelezen hebt.Zie ik daar een hardcover van de wind door het sleutelgat?![]()
Fairytale begon nochtans goed, maar hoe meer ik erin las hoe slechter hij werd. Ik zou aanraden om met zijn oudste boeken te beginnen, niet met de laatste nieuwe.Gisteren Fairytale uitgelezen. Ziek in hetzelfde bedje als zoveel andere SK boeken: goede setting, sterke karakterontwikkeling, heel uitgebreid en meeslepende verhaallijn, maar op het einde rap rap alles afgewerkt. Veel van zijn romans hebben nogal een anticlimax. Dus weet niet wat ik van dit boek moet denken.
Vind hem veel sterker in kortverhalen, daar nog geen enkele tegengekomen die ik slecht vond.
Dat vond ik eigenlijk één van zijn meest duistere boeken die hij geschreven heeft, zo'n duistere eindes plaatst hij nu niet meer bij zijn nieuwste boeken.Cujo 7/10, was eens wat anders, leuke eraan dat je ook het perspecief van de hond hebt. Maar hij heeft betere boeken.
, en tot bijna de laatste pagina. Creepy niet normaal en volledig zonder scifi. Boek had wel niet langer moeten zijn, net gepast zo.