Stem op de BeyondGaming Tagline!

Welke wordt de BeyondGaming tagline?


  • Totaal aantal stemmers
    106
Beste leden,

De Crowdfunders onder ons zijn er al enkele weken mee bezig; naast de naam en het logo, zijn we nu op zoek naar een geschikte tagline voor het forum.
Eentje die het forum en onze community op een originele manier beschrijft, niet noodzakelijk op "games" gericht.
Uit alle inzendingen hebben de moderators een eerste schifting gemaakt en vervolgens hebben de Crowdfunders op hun 3 favorieten kunnen stemmen.
Daaruit is deze top drie gevolgd:

- Uw favoriete online toogpraat
- Het grootste forum van Vlaanderen
- Voor al uw geklaag, gezaag en zelfs prangende vraag

Welke wordt het? Stemmen maar!
 
Das het enige minpunt daaraan dat ik kon bedenken, geef ik toe, maar voor de rest wel ça va, voor mij dan toch

Anders vind ik het geheel wel lekker bekken
t6Eofsn.jpg
 
Als ik heel eerlijk mag zijn is de forumnaam ook niet mijn je-datje :LOL:
Als ik mij niet vergis was Beyond Gaming een alternatieve naam die ten tijde de overgang van telenet.games naar 9lives op de interne shortlist stond (of zelfs bij crew de voorkeur had?), en bijgevolg dus een goede kandidaat als het opeens snel moest gaan.
 
D
Zou het geen idee zijn dat jullie dit even on hold zetten @Booka Shade ? Het lijkt me niet zo dringend, en wie weet komt er ergens nog een idee uit dat bus dat wel breed gedragen wordt

Mij maakt het eigenlijk niet uit.
 
Zou het geen idee zijn dat jullie dit even on hold zetten @Booka Shade ? Het lijkt me niet zo dringend, en wie weet komt er ergens nog een idee uit dat bus dat wel breed gedragen wordt

Mij maakt het eigenlijk niet uit.
Dit lijkt me nu toch ook wel niet het belangrijkste item op de to do lijst. Zeker als je weet dat :unsure: nog altijd geen nostalgische smile op de mensen hun gezicht tovert. :unsure:
 
D
Ik heb voor nr. 3 gestemd, want dat is de enige waar effectief waarheid in schuilt.
 
Alé sinds er massaal vraag naar is:

Beyond Gaming. PLAY : BEYOND REASON

Of ook : PLAY... BEYOND REASON (of met een komma)

Is kort en bondig, Dit kan namelijk meerdere betekenissen hebben; meer uit je games halen, fanatiek gamen, beyond reason (meer dan games alleen), luchtig en toch veelzeggend in mijn opinie. En de forumnaam is toch al in t Engels, sluit daar goed bij aan dus...
[/SPOILER ]
Met "Play" te gebruiken gaan er velen denken dat we van Telenet afhangen..
 
Het forum waar bepaalde crowdfunders in de val zijn gelokt met de valse belofte om de unsure-smiley in leven te houden

edit: mopke éh.


:unsure:
 
Laatst bewerkt:
BeyondGaming - For Gaming & Beyond :D

Als er een tagline komt dan zou deze toch tenminste iets van gaming moeten uitstralen vind ik. Deze taglines passen totaal niet voor een forum met de focus op games.
 
BeyondGaming - For Gaming & Beyond :D

Als er een tagline komt dan zou deze toch tenminste iets van gaming moeten uitstralen vind ik. Deze taglines passen totaal niet voor een forum met de focus op games.
2 van de 31 subfora zijn games-gerelateerd... Dan ga je mij niet zeggen dat dit forum een focus heeft op games.


"Het grootste algemene forum" dan maar?
 
Alé sinds er massaal vraag naar is:

Beyond Gaming. PLAY : BEYOND REASON

Of ook : PLAY... BEYOND REASON (of met een komma)

Is kort en bondig, Dit kan namelijk meerdere betekenissen hebben; meer uit je games halen, fanatiek gamen, beyond reason (meer dan games alleen), luchtig en toch veelzeggend in mijn opinie. En de forumnaam is toch al in t Engels, sluit daar goed bij aan dus...
[/SPOILER ]
Het is nu niet dat er geen legio aan suggesties waren in die crowdfunder thread hoor.
En daar zaten heel goeie en minder goeie (en trollgoeie) tussen. Het zou me straf lijken, moesten ze dan plots voor deze ene suggestie gaan, die iemand dan maar at random in deze thread gooit.

Er is daar ook vaak besproken waarom 'gaming' niet in de subtitel moet komen etc.
 
BeyondGaming - For Gaming & Beyond :D

Als er een tagline komt dan zou deze toch tenminste iets van gaming moeten uitstralen vind ik. Deze taglines passen totaal niet voor een forum met de focus op games.
Zelfde hier. Het is een beetje zonde om nu met suggesties te komen als je die hele thread gemist hebt.
 
Als ik mij niet vergis was Beyond Gaming een alternatieve naam die ten tijde de overgang van telenet.games naar 9lives op de interne shortlist stond (of zelfs bij crew de voorkeur had?), en bijgevolg dus een goede kandidaat als het opeens snel moest gaan.
Hebben ze ook geen rejected tagline dat we kunnen gebruiken?
 
Het is nu niet dat er geen legio aan suggesties waren in die crowdfunder thread hoor.
En daar zaten heel goeie en minder goeie (en trollgoeie) tussen. Het zou me straf lijken, moesten ze dan plots voor deze ene suggestie gaan, die iemand dan maar at random in deze thread gooit.

Er is daar ook vaak besproken waarom 'gaming' niet in de subtitel moet komen etc.
Kom, duvelke drinken...
 
Ik moet nu ook wel zeggen dat geen enkele van de drie taglines echt wervend werkt... of zelfs ook maar van enige vorm van inspiratie vertoont. 't Zou mij in ieder geval niet uitnodigen om me in te schrijven.
 
BeyondGaming - For Gaming & Beyond :D

Als er een tagline komt dan zou deze toch tenminste iets van gaming moeten uitstralen vind ik. Deze taglines passen totaal niet voor een forum met de focus op games.
Maar in hoeverre ligt de nadruk nog op games uberhaupt?

Ik heb een flauw vermoeden dat een groot deel van de meest actieve leden het games gedeelte al jaren niet meer bezoeken. Of is het toevallig dat ze alle aparte subfora voor PS, Xbox, PC etc allemaal hebben samengekletst in 1 groot "games general" forum?

Daarom ook dat ik persoonlijk liever een andere naam voor het forum gezien had. Het mag dan wel "Beyond" gaming zijn... je duwt het forum voor onbekenden meteen wel in een bepaald hoekje. 9lives was meer generisch en kan vanalles zijn, ik vermoed dat er nu mensen zijn die niet tot op het forum geraken omdat het "games gerelateerd" is, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo hoeft te zijn.
 
Terug
Bovenaan