Stem op de BeyondGaming Tagline!

Welke wordt de BeyondGaming tagline?


  • Totaal aantal stemmers
    106
Beste leden,

De Crowdfunders onder ons zijn er al enkele weken mee bezig; naast de naam en het logo, zijn we nu op zoek naar een geschikte tagline voor het forum.
Eentje die het forum en onze community op een originele manier beschrijft, niet noodzakelijk op "games" gericht.
Uit alle inzendingen hebben de moderators een eerste schifting gemaakt en vervolgens hebben de Crowdfunders op hun 3 favorieten kunnen stemmen.
Daaruit is deze top drie gevolgd:

- Uw favoriete online toogpraat
- Het grootste forum van Vlaanderen
- Voor al uw geklaag, gezaag en zelfs prangende vraag

Welke wordt het? Stemmen maar!
 
We nemen alle feedback mee en bekijken even intern hoe we het vervolgens gaan aanpakken.
Doe een omgekeerde runoff met de crew (welke mogen het zeker niet zijn) van de vorige 20, zie of er daar uitkomen die geen enkele tegenstem halen en laat dan het brede publiek enkel over die opties beslissen?
 
Ik weet niet of iemand hier nog serieus leest, maar let's try:
De tagline gaat ook niet alleen om het forum he, maar als straks de frontpage online is komt dat deel er ook bij, en moet je naar community kijken. (Website bezoekers, actieve forum bezoekers, active Discord users, …)
Wie is dan wel groter? BG is sowieso forum & community eerst, lijkt mij toch? Kunnen we dat dan niet claimen?

Eventueel in de trend van Five-seveN:
Wel ik vind nr2 dus het beste al zou dat van mij ook aangepast mogen worden naar iets anders maar dat zijn details

“Al 20 jaar de grootste community van Vlaanderen”
“Het Nr1 forum van België”
“Sinds 1999 het grootste forum van België”
Of grootste “algemeen” forum?
 
Terug
Bovenaan