Stem op de BeyondGaming Tagline!

Welke wordt de BeyondGaming tagline?


  • Totaal aantal stemmers
    106
Beste leden,

De Crowdfunders onder ons zijn er al enkele weken mee bezig; naast de naam en het logo, zijn we nu op zoek naar een geschikte tagline voor het forum.
Eentje die het forum en onze community op een originele manier beschrijft, niet noodzakelijk op "games" gericht.
Uit alle inzendingen hebben de moderators een eerste schifting gemaakt en vervolgens hebben de Crowdfunders op hun 3 favorieten kunnen stemmen.
Daaruit is deze top drie gevolgd:

- Uw favoriete online toogpraat
- Het grootste forum van Vlaanderen
- Voor al uw geklaag, gezaag en zelfs prangende vraag

Welke wordt het? Stemmen maar!
 
Moest die eerste nu nog "Uw favoriete online toog." zijn okay. En zoals @picasso123, hoe dat kleuterrijmpje van die 3de tagline tot in de eindronde geraakt is.

Die 3de is trouwens te lang, die wordt gewoon afgekapt in de google search. Dan krijg je "BeyondGaming - Voor al uw geklaag, gezaag en zelfs ..."
 
Daarvoor kijken wij zelf ook naar de Crowdfunders 🙃
De crew vond zich in een andere tagline, maar omdat we toch nog eens willen laten voelen dat de leden hier echt wel belangrijk zijn voor ons, hebben we de keuze aan jullie gelaten. Met deze 3 overgebleven taglines als gevolg.
 
Untitled-1.jpg


Daar klikt toch geen mens op? Dat ziet er nu niet bepaald uitnodigend uit.
 
Den tweede niet graag, de andere twee zijn van alle inzendingen nog best ok.

Edit: Ja lap, na de vorige zin pas gestemd, gaat den twee duidelijk aan kop :p .
 
of gewoon geen tagline, want dit trekt op niets. Tag 1 is eentje voor marginalen, terwijl hier meer dan toogpraat wordt verkocht. Tag 3 is doen alsof BG een vervanging is van Facebook voor Karen.

2 is neutraal, maar dan tegelijk een claim die misschien niet waar is? Lijkt me in dit geval de enige normale keuze als ge het forum niet in diskrediet wil brengen.
 
We willen ook nog altijd onze favoriet er dan tussenzetten, voor zij die er geen kunnen kiezen.
Die was ook wel populair onder de crowdfunders!
 
Vanwaar die obsessie voor een tagline eigenlijk? 9lives heeft er ook nooit een gehad (als ik nu in de google search kijk) en dat werkte toch goed? Imo zijn er 2 keuzes:

Ofwel heb je een absolute topper zoals Tweakers: "Wij stellen technologie op de proef.", of je neemt er geen. En aangezien er verre van een topper tussenzit (inclusief die van de mods)...
 
Ik vond mijn “The space between fiction and reality” tagline nog ok, maar die had de eerste selectieronde zelf niet gehaald. 😅

Voor mij mag de 2e “Het gezelligste forum van Vlaanderen” worden.
 
Terug
Bovenaan