Stem op de BeyondGaming Tagline!

Welke wordt de BeyondGaming tagline?


  • Totaal aantal stemmers
    106
Beste leden,

De Crowdfunders onder ons zijn er al enkele weken mee bezig; naast de naam en het logo, zijn we nu op zoek naar een geschikte tagline voor het forum.
Eentje die het forum en onze community op een originele manier beschrijft, niet noodzakelijk op "games" gericht.
Uit alle inzendingen hebben de moderators een eerste schifting gemaakt en vervolgens hebben de Crowdfunders op hun 3 favorieten kunnen stemmen.
Daaruit is deze top drie gevolgd:

- Uw favoriete online toogpraat
- Het grootste forum van Vlaanderen
- Voor al uw geklaag, gezaag en zelfs prangende vraag

Welke wordt het? Stemmen maar!
 
Voor een lach en een traan, moet je op het internet naar BeyondGaming gaan.
Bezoek ons forum, zoniet word je krenkjorum.

Ik kan maar problemen, want nummer 2 van de poll is al fout zie ik.

Ik vind vooral "Bezoek ons forum, zoniet word je krenkjorum" een sterke tagline, want dat gaat Hollanders aantrekken. Meer bezoekers = meer geld in de BeyondKas om de mods hun verbouwingen te bekostigen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe associeert ge eigenlijk toogpraat met marginalen. Toogpraat is letterlijk zowat eender welk onderwerp in't juist café, en als Beyondgaming daar niet een voorbeeld van is dan weet ik het ook niet.
 
Misschien beter ergens meerdere topics zodat de selecties nog eens opnieuw kunnen verlopen, beetje ala een WK toernooi met rondes maw? Want dit trekt inderdaad op niets..

Zou eventueel ook nog eens polsen of er 'betere' zijn, kan niet geloven dat dit het 'beste' is dat uit de bus is gekomen. En zou ook gewoon toelaten van de crew imo. Most votes wins, lijkt me toch eerlijk?
 
Misschien beter ergens meerdere topics zodat de selecties nog eens opnieuw kunnen verlopen, beetje ala een WK toernooi met rondes maw? Want dit trekt inderdaad op niets..

Zou eventueel ook nog eens polsen of er 'betere' zijn, kan niet geloven dat dit het 'beste' is dat uit de bus is gekomen. En zou ook gewoon toelaten van de crew imo. Most votes wins, lijkt me toch eerlijk?

Wat zijn je drie favoriete taglines?​

  • By the community.​

    Stemmen: 10 8,8%
  • Come for the advice. Stay for the community.​

    Stemmen: 15 13,2%
  • Deel je visie. Verruim je blik.​

    Stemmen: 17 14,9%
  • Eat, sleep, read, repeat.​

    Stemmen: 17 14,9%
  • Enkel het goede gezelschap staat niet ter discussie.​

    Stemmen: 5 4,4%
  • Exclusieve discussies. Inclusief gezelschap.​

    Stemmen: 11 9,6%
  • Het grootste forum van Vlaanderen.​

    Stemmen: 22 19,3%
  • Kom voor de expertise. Blijf voor de ervaring.​

    Stemmen: 11 9,6%
  • More than just a community.​

    Stemmen: 16 14,0%
  • Next-gen community.​

    Stemmen: 12 10,5%
  • Nu beschikbaar in twee kleuren.​

    Stemmen: 10 8,8%
  • Overtreffende gesprekken. Over treffende onderwerpen.​

    Stemmen: 9 7,9%
  • Question your reality. Share your passions.​

    Stemmen: 7 6,1%
  • The community at your service.​

    Stemmen: 4 3,5%
  • Uw favoriete online toogpraat.​

    Stemmen: 33 28,9%
  • Voor al uw geklaag, gezaag en zelfs prangende vraag.​

    Stemmen: 20 17,5%
  • Waar anders?​

    Stemmen: 5 4,4%
  • We need to talk.​

    Stemmen: 9 7,9%
  • We were cats.​

    Stemmen: 11 9,6%
  • Welcome home.​

    Stemmen: 3 2,6%
  • Welkom thuis.​

    Stemmen: 5 4,4%
  • Wij gaan verder, veel verder.​

    Stemmen: 7 6,1%
  • You're part of the experience.​

    Stemmen: 8 7,0%
 
of gewoon geen tagline, want dit trekt op niets. Tag 1 is eentje voor marginalen, terwijl hier meer dan toogpraat wordt verkocht. Tag 3 is doen alsof BG een vervanging is van Facebook voor Karen.

2 is neutraal, maar dan tegelijk een claim die misschien niet waar is? Lijkt me in dit geval de enige normale keuze als ge het forum niet in diskrediet wil brengen.
Amen.
 
De tagline gaat ook niet alleen om het forum he, maar als straks de frontpage online is komt dat deel er ook bij, en moet je naar community kijken. (Website bezoekers, actieve forum bezoekers, active Discord users, …)
 
Terug
Bovenaan