Stem op de BeyondGaming Tagline!

Welke wordt de BeyondGaming tagline?


  • Totaal aantal stemmers
    106
Beste leden,

De Crowdfunders onder ons zijn er al enkele weken mee bezig; naast de naam en het logo, zijn we nu op zoek naar een geschikte tagline voor het forum.
Eentje die het forum en onze community op een originele manier beschrijft, niet noodzakelijk op "games" gericht.
Uit alle inzendingen hebben de moderators een eerste schifting gemaakt en vervolgens hebben de Crowdfunders op hun 3 favorieten kunnen stemmen.
Daaruit is deze top drie gevolgd:

- Uw favoriete online toogpraat
- Het grootste forum van Vlaanderen
- Voor al uw geklaag, gezaag en zelfs prangende vraag

Welke wordt het? Stemmen maar!
 
het bewijs dat ge met geld geen verstand koopt, maar dat het van nature komt?
Lijkt me gewoon eerder 'grappig willen doen' of niet?

Kwil zeker de crowdfunders niet op m'n dak, en ik snap dat ze als crowdfunders iets mee willen beslissen. Maar denk dat je met zulke taglines geen extra volk gaat aantrekken 😅 maar eerder weg gaat lokken in tijden van Discord enzo
 
Wie was dan wel het grootste forum van Vlaanderen in 2020? Zeg dan eens wie er meer actieve geregistreerde leden heeft dan 9lives, meer berichten per dag enz? Die al onze stats stuk voor stuk dwarft? Ik zou het graag weten. Ben eens op politics.be gaan kijken daar zijn momenteel 26 leden online lol. Of bedoel je dat 9lives het grootste forum is en niet BG? Dat is hetzelfde toch. Die troef moet je uitspelen dit forum heeft 9lives overgenomen.

Reddit, facebook, HLN... dat valt niet onder een 'forum' imo en dat ego mogen we onszelf toch wel aanmeten niet dan? Maar misschien mis ik een hele grote, of iets waar heel veel jeugd op post? Een muziekforum ofzo misschien? Of bedoel je het Club Brugge of Antwerp forum toch niet?

Wat we toch absoluut niet nodig hebben is een vals Belgisch gevoel van bescheidenheid.
Als bescheidenheid de punchline moet zijn ga dan maar voor "online toogpraat" ja.
Uh ja ik zeg het toch. Ik vind ook niet direct fora met meer activiteit.
 
Lijkt me gewoon eerder 'grappig willen doen' of niet?

Kwil zeker de crowdfunders niet op m'n dak, en ik snap dat ze als crowdfunders iets mee willen beslissen. Maar denk dat je met zulke taglines geen extra volk gaat aantrekken 😅 maar eerder weg gaat lokken in tijden van Discord enzo
Vooral bewijs dat je het bedenken van zulke zaken niet aan amateurs moet laten, vrees ik. Het idee van de crew was mooi, en je weet nooit op voorhand of iemand van ons toch met een geniale tagline zou komen, maar er is nog een verschil tussen het mee bedenken van taglines en er op stemmen :p.

In eerste instantie zag ik ook niet meteen een nood voor een tagline, maar met een naam als BeyondGaming en toch de ambitie te hebben om véél meer te zijn dan een gamingforum, is een tagline wel ideaal om dat divers aanbod aan onderwerpen te benadrukken. Maar dan moet je wel een goeie vinden natuurlijk.
 
Vreemd... in de grote lijst zaten enkele hele goeie.
En dan deze 3 plots...
What happun?

Ik ga op geen enkele stemmen want ik vind ze eigenlijk allemaal niet goed (genoeg).
 
Ik mis een optie 4: geen voorkeur/onthouding (noem het hoe je het wil), want nu stemt een groot deel gewoon op 1 van de 3 omdat ze het de minst slechte keuze vinden, wat imo geen goeie basis is om tot een overtuigende en gedragen keuze te komen. Een runoff van 20 naar 3 stuks waarbij iedereen 3 keuzes kan aanduiden zonder dat deze ranked zijn, bevoordeelt doorgaans ook de meest generieke keuzes.
 
Ik vind het ook wel een beetje raar om dit te laten stemmen door de crowdfunders en daarna door de leden.
Als crew zou ik gwn zelf 3 goede taglines bedenken die elk zouden passen (hopelijk zitten er een paar crew members met copywriting of marketing ervaring bij).
En dan desnoods 1 van die 3 laten kiezen door de crowdfunders. Zo hebben de crowdfunders nog steeds iets om over te beslissen en is de tagline sowieso een goeie tagline.
Ik vind deze taglines alleszins niet super (no offence)
 
BeyondGaming: because nobody cares.


you`ve got the winner.
Alé sinds er massaal vraag naar is:

Beyond Gaming. PLAY : BEYOND REASON

Of ook : PLAY... BEYOND REASON (of met een komma)

Is kort en bondig, Dit kan namelijk meerdere betekenissen hebben; meer uit je games halen, fanatiek gamen, beyond reason (meer dan games alleen), luchtig en toch veelzeggend in mijn opinie. En de forumnaam is toch al in t Engels, sluit daar goed bij aan dus...
[/SPOILER ]
 
Terug
Bovenaan