Action PS5 Stellar Blade

ik vond het zeker goede game, beetje demon souls light.
Doe hem nu wel weg, voor mensen die er zin in hebben

 
Nog mensen die deze in story mode spelen? Ik geraak gewoon niet gewend aan het parry systeem in deze game.
Gisteren moest ik Gigas terug vechten in de open wereld voor een quest. Heb echt veel deaths gehad. Zelfs in story mode was het gevecht niet simpel. Ook bij sommige aanvallen verwacht je te kunnen blocken/parry’en en dan komt er op het scherm om te dodgen. Zijn er nog mensen die moeilijkheden hebben om de aanvallen te lezen op voorhand? Merk wel dat deze toestanden mijn plezier in de game naar beneden halen. Ook is het normaal dat ik nog altijd maar 3 potions kan gebruiken heb alle quests nu gedaan in de wasteland en ga beginnen aan de main quest. Maar nog niks van upgrades gezien voor die potions of tumbler hoe het noemt in de game.
 
Nog mensen die deze in story mode spelen? Ik geraak gewoon niet gewend aan het parry systeem in deze game.
Gisteren moest ik Gigas terug vechten in de open wereld voor een quest. Heb echt veel deaths gehad. Zelfs in story mode was het gevecht niet simpel. Ook bij sommige aanvallen verwacht je te kunnen blocken/parry’en en dan komt er op het scherm om te dodgen. Zijn er nog mensen die moeilijkheden hebben om de aanvallen te lezen op voorhand? Merk wel dat deze toestanden mijn plezier in de game naar beneden halen. Ook is het normaal dat ik nog altijd maar 3 potions kan gebruiken heb alle quests nu gedaan in de wasteland en ga beginnen aan de main quest. Maar nog niks van upgrades gezien voor die potions of tumbler hoe het noemt in de game.
Je kan nog andere medkits gebruiken, kopen in een shop
 
Zelf nog niet veel problemen ondervonden tot dus ver. Speel op de standaard mode nog steeds en als tips tijdens boss fights kan ik enkel zeggen, probeer die blauwe en paarse counters altijd goed te doen, want dat zijn zware punishes. Waste op dat moment ook geen Beta aanvallen want vele er van onderbreken de animatie van de vijand. Wat ik dus doe soms is als ik zie dat hij net een combo gaat doen dat ik lastig vind of lang, dan een beta move te doen om die te onderbreken en dan gewoon verder vechten en opbouwen. Zoals Jonas ook al zegt er zijn nog healing items, ik gebruik vaak in het begin die dat je healing over time geven, gewoon als ik half HP ben en swap dan naar de instant healings voor noodgevallen als ik kan swap ik tussen door weer naar die over time etc etc. Wat je ook nog hebt, maar ik eigenlijk nog niet echt gebruikt heb is die traps en shock bombs, die staggeren de vijanden ook een tijdje voor goeie damage.
 
Hoe meer ik speel, hoe beter het wordt qua verhaal en upgrades.
Nieuwe verse lading sidequests gekregen :love: (je moet ze wel zelf aanvaarden)

Exploren loont wel, je vind altijd wel iets; is het geen costume is het een upgrade voor uw zelf (robot-zakje)

Ik speel op story, en voorlopig easy. ALS ik eens dood ga bij een boss fight gebruik ik die WB pump
 
Ben nu pas begonnen aan de open map. Tot hier toe bevalt het me 100%. Doet me echt wel sterk denken aan NieR: Automata. Er zijn veel obvious vergelijkingen maar ook subtiele.

Combat moet ik zoals altijd nog gewoon worden, maar voorlopig kan de difficulty wel op normal blijven staan.
 
Oke, eventjes mijn mening bijstellen; ik zit nu in de Great Desert en heb het daar toch enorm moeilijk qua moeilijkheidsgraad. Vijanden stuk pittiger. Tot nu toe vloog ik door de game maar nu is het toch veel afzien. Speel op Story Mode

Het gebied waar ik zit Great Desert is nu ook niet wow, het is zoals de naam zegt :p

Toch steken er meer en meer irritante puntjes op, zoals bij gevechten (parry lukt niet zo goed meer), het verplaatsen in een level is ook traag je mist een soort voertuig…
 
Ik heb ook nog eens even gespeeld gisteren en zit nu in Matrix 11, slow and steady hier bij mij xD.
Met de moeilijkheid nog steeds geen problemen hier, ben benieuwd naar wat er nog komt, maar ik heb het gevoel dat die great Desert wat kan tegenvallen.
 
Terug
Bovenaan