Nobody Wants to Die

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
nobody.png

release: 17 juli 2024
genre: detective
dev: Critical Hit Games

Dystopische detective thriller.

Experience a noir adventure in an alternate future of New York City in 2329; technology has advanced to offer humans eternal life, allowing consciousness to be stored in memory banks or transferred from one body to another. That is, if you can afford the subscription.

Following a near-death experience, Detective James Karra takes an off-the-books case from his chief with only the help of a young police liaison, Sara Kai, to assist him. Time reveals all as they risk everything in pursuit of a killer, uncovering the dark secrets of the city’s elite.

De trailer en screenshots lijken mij in ieder geval helemaal mijn ding te zijn!
Weer eentje meer om in de gaten te houden :)

Is beschikbaar aan een zeer schappelijke prijs.

Wel nog nergens reviews te bespeuren, zal nog even afwachten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren een uurtje of 2 gespeeld en voor mij is dit echt een pareltje.

De beste graphics in een game dat ik al heb gezien, gecombineerd met een prachtige ambience en worldbuilding.
Voor mij geeft deze blade runner gemixt met bioshock vibes.
Geluid is ook top, en de voice actor van de main charachter is heel goed gedaan.
Met momenten klinkt die zelfs hetzelfde als James McCaffrey.
Misschien dat ze wat overdrijven met de fucks maar het stoort mij niet echt.

Gameplay is wel heel lineair, en ik zou de crime scene investigation nog 1 van de grootste minpunten benoemen.
Het is niet echt zoeken naar de juiste evidence, maar gewoon het juiste pad bewandelen en je vind wat je nodig hebt.
De decuction achteraf in uw appartement vind ik ook goed gedaan.

Als je fan bent van detective games, neo-noir setting en een goed verhaal dan mag je deze zeker niet laten liggen.

Laatst bewerkt:
Naar wat ik lees 5 tot 8u gameplay.
Je kan gewoon objectives doorlopen en dan denk ik dat je er op 5u wel zult zijn.

Maar er is ook veel detail verstopt in de omgeving om te ontdekken, bijvoorbeeld bijkomende lore die je krijgt van het vinden van items, of er zijn plaatsen waar je kan interacten met de omgeving om te genieten van de prachtige decors, en dan vertelt de main character wat extra informatie over waar je naar kijkt.

't Is maar wat u aanspreekt.
Ik vind het in ieder geval zijn geld dubbel en dik waard, maar ben ook een enorme blade runner en cyberpunk fan.

Uitgespeeld.

Heel toffe game. Ziet er mooi uit, tof verhaal, heel wat te ontdekken. Best verrast hierdoor.

Terug
Bovenaan