Sportweddenschappen (odds, winst/verlies)

Na de loss van maandag, gisteren deze binnengehaald. Ik speel voor niet veel (ben stilletjes gewoon mijn portefeuille aan't dikken vooraleer ik hoger begin in te zetten), maar ik vind het op deze manier nog wel leuk. Echt gaan spelen voor er veel geld mee te verdienen gaat er door tijdsgebrek niet inzitten hier. En ik ben daar ook niet echt capabel voor :)

1640164484388.png
 
@Pskonejott en @Niklas , deze had ik al geopend ;)
maar idd niet veel leven , mss een idee om dit te verhuizen naar wielren topic, ik vermoed dat er dan meer leven komt ? :)

Helaas niet veel om te stoefen dit wielerseizoen , de grote vissen valt net niet (Ik gok veel , maar altijd kleine 1-2 euro bedragen altijd voor de fun ;-).

20 euro in het verlies dit seizoen (300 euro ingezet totaal).

mooiste winst:
Vlasov T3 - waalse pijl: x16
Van Baarle Roubaix x 20
Clarcke tour rit (live): x30

Zuurste net niet winsten dit seizoen:
Laporte KBK x50 (stomme trek renners)
Van tricht T3 x80 (dwars door het hageland) 4de
Rota italiaans kampioen x 20 (2de)
Meintjes rit alpe d'huez x200 (+50% boost bingoal) x299 (2de)
 
Van Aert wint het criterium van Herentals t schijnt.

Ik zou er niet op durven zetten gebeuren nog wel is rare dingen Vandenbroeck Jurgen heeft daar ooit Pettachi geklopt in de spurt :unsure: .

Mijn laatste grote vis was Van Aert wint groen voor start tour gemeld ook in tour topic.
 
Ik had Geschke top-3 Bollen voor de Tour gezet 😁 aan 33!
En live tijdens de Tour 2x goed gebet op Clarke aan 19 en op Magnus Cort aan 17.
Spijtig genoeg niks op Jungels gezet toen ik op voorhand z'n winst voorspelde 🤣🤣
 
Bingoal en Napoleon Games. Bingoal sowieso het meest uitgebreide aanbod van de grote koersen.
En Ladbrokes voor als je ook op kleinere koersen wil wedden, ook ongeveer alles live (aan soms goeie odds, zeker voor die kleinere wedstrijden!)
 
Mijn mooiste livebet was met Maxim Belkov tijdens de Giro van 2013(?). Die was toen mee in de vlucht van de dag en die had echt een verschrikkelijk hoge notering itt de rest van de groep. Tegen beter weten in een tientje opgesmeten en tot mijn grootste verbazing won die. Die paar honderden euro's heb ik er toen direct afgehaald. :laugh:
 
Content dat ik de Hermans T3 aan 4.00 heb opgpikt gisteren nadat een perfect gepositioneerde Demare zich de dag ervoor kinderlijk liet verrassen.
 
Bij welke bookmaker heeft men regelmatig odds voor het wielrennen? Want ik herinner me van vroeger dat het op veel plaatsen héél pover was qua aanbod.
 
10 euro op Van Baarle gezet met PR en daar 360 euro mee gewonnen 😀.
300 afgehaald en sindsdien nog wel wat gewonnen en altijd rond de 50 laten opstaan. Een goed jaar al voorlopig.

Vanavond Monaco, Rangers en Benfica op winst aan 7.54
 
Terug
Bovenaan