Sportweddenschappen (odds, winst/verlies)

Alaphilippe @4,75 voor de Tour of Leuven ziet er wel interessant uit. Heeft wat twijfels door die Coronabesmetting, maar in se is hij toch gewoon de sterkste van het pak op dit parcours. De potentiele reward lijkt me de risk wel waard :p
 
Alaphilippe @4,75 voor de Tour of Leuven ziet er wel interessant uit. Heeft wat twijfels door die Coronabesmetting, maar in se is hij toch gewoon de sterkste van het pak op dit parcours. De potentiele reward lijkt me de risk wel waard :p
Van zijn soort is hij gewoon de enige starter. Alle andere WT-teams hebben niks aan een zware koers en willen een sprint. De Lie voor Lotto, Kristoff voor Wanty, Nizzolo voor Israël, Bonifazio voor Total, Coquard voor Cofidis en Bol voor DSM.
Vergeet ook niet dat het nog geen 200km koers is, in het verleden eindigde deze koers quasi altijd op een sprint. Nu gaan ze wel richting Overijse maar of dat zwaarder is als constant in Leuven toertjes draaien daar heb ik sterk mijn twijfels bij. Vroeger lag de Ramberg wel niet in het parcours, wat het gemakkelijker maakte om nog een vluchter terug te halen na de Wijnpers. Toen was het gewoon 4km ring tot op de Bondgenotenlaan.

Jammer dat er geen h2h is. Ik zou voor De Lie gaan maar 3.50, dat is wel erg mager. Stybar aan 20 is wel een leuke odd, die zag er goed uit in Polen.
 
Ik uiteindelijk voor Stybar, zuur.
Aan 20 was het toch geen misselijke keuze! Ik stond op 150m vd meet en daar had hij gewonnen 😛.
Ik heb er nog altijd geen geld op gezet, ik vind het aanbod toch wat te pover. Ik ga het zo laten.
 
Screenshot-20220810-172051-509.png


Weer dichtbij helaas
 
Laatst bewerkt:
Je hebt soms toch gekke odds staan. Anderlecht aan amper 1.38 tegen OHL. Zo kan je OHL +1.5AH aan 1.86 pakken.
 
het seizoen zet hem voort
Had 5 man gespeeld voor het WK

Pogacar 1 x6

Matthews T3 1x5.38
Skjelmose T3 1x27.75
Schmid T3 1x27.75
Rota T3 1x99

Wat dus even goed 120 euro winst kon zijn is geëindigd 0.38 cent winst
Zeker zuurder als @NemesisBE blijkbaar had gehoord dat skjelmose dacht dat hun voorsprong veel groter was :(
 
Na gisteren De Lie top tien aan 1,8 vandaag voor Jakobsen gegaan... . Snelste spurter van het pak imo, moeten al met stuk of 8 gaan wegrijden voor t peleton uit voor ik die zie misgaan.
 
Misschien eens verplaatsen naar het wielren topic ? :)

Geen top openingsweekend, met Turner die letterlijk is weggevallen.
Laporte T3 in Omloop beperkt de schade.
 
Terug
Bovenaan