Sportweddenschappen (odds, winst/verlies)

Ergens een bookie die atletiek aanbied? Vroeger unibet altijd maar zie nu nog niks staan voor EK indoor.
 
Hangt er wat vanaf wat ze geven he maar een Vidts podium of zelfs low voor winst bv een Doom podium 400, Jacobs die 60 wint, Przybylko podium hoogspringen, Swoboda podium, Mihambo winnen, ... . Hangt allemaal van de odds af uiteraard maar zijn wel wat dingen te doen nog vind ik :) .
 
Sheffield 2 voor T3 vandaag. Interessant, ik lees nergens dat hij nog last heeft van zijn blessure + ik denk niet dat WVA echt gaat meedoen voor winst.

Kelderman 11 voor T3 is me ook wel het gokje waard.
 
Misschien eens verplaatsen naar het wielren topic ? :)

Geen top openingsweekend, met Turner die letterlijk is weggevallen.
Laporte T3 in Omloop beperkt de schade.
Goh, hier komen toch ook bets in voor andere zaken, dus we laten het voorlopig algemeen.
 
Mij blijkbaar al wat laten gaan op Milaan San Remo (zie ik net :scream:)

WVA 1x 8,5
Stewart 0.5 x 374,5
Rota 0.5x449.5
Bettiol 0.5x187
Kwiatkowski 0.5x 149.5
Girmay 1x 29.5
Laporte 1x 25
Kragh 1x 25
Milan J. 1 x 250
De Lie 1x 20
pidcock 1x12

Sowieso dat er nog iemand anders wint xD
Jammer dat men bedragen te laag zijn om uit te cashen :) , MIlan is bvb. al gezakt naar x20
 
^geen Ganna??

Denk Poggio net te lastig, Zeker met Pogi hij zal het anders doen dan vorig jaar maar toch weer lastig maken.
Nu ik zou Ganna sowieso een machtige winnaar vinden !

Hopelijk gebruikt ineos de tacktiek van 2021.
Vol doortrekken boven de cipressa , los naar beneden en Ganna zijn duivels ontbinden tussen Cipressa en Pogio.
 
Cav @2,75 voor T3 vandaag op Bingoal. Vind ik wel een mooie notering, zou in normale omstandigheden zeker wel iets of wat trein voor zich moeten hebben.
 
De beste wint niks aan te doen 😁
Nog breakeven gedraaid met een live het gelukkig

Wel sterk van ganna die komt nog terug voor te winnen. Als ze het net iets minder lastig maken en als hij kan benedenkomen in een groepje met pidcock bvb.
 
De beste wint niks aan te doen 😁
Nog breakeven gedraaid met een live het gelukkig

Wel sterk van ganna die komt nog terug voor te winnen. Als ze het net iets minder lastig maken en als hij kan benedenkomen in een groepje met pidcock bvb.

Dan moet pidcock wel starten natuurlijk..
 
Lang geleden dat ik nog is op bingoal gespeeld heb maar is dat iets nieuw die (zeer) lage limieten?

Twee bets willen plaatsen, limiet was respectievelijk 14 en 1 euro moest toestemming vragen voor hogere inzet, die kwam wel vrij snel maar dan nog?

Bets waren VDP podium ronde (1,75) en VDP wint ronde en roubaix (15).
 
Lang geleden dat ik nog is op bingoal gespeeld heb maar is dat iets nieuw die (zeer) lage limieten?

Twee bets willen plaatsen, limiet was respectievelijk 14 en 1 euro moest toestemming vragen voor hogere inzet, die kwam wel vrij snel maar dan nog?

Bets waren VDP podium ronde (1,75) en VDP wint ronde en roubaix (15).
Oei zo'n lage bedragen nog nooit voorgehad.
 
Mss door de vele weddenschappen die gebeuren bij de RVV ? Dat ze daarom met scherpere limieten werken ?

Ook nog niet veel voorgehad , maar ik zet lage bedragen risicovol in. 😂

Ik dacht dat ik een mooie had gevonden voor Roubaix in men hoofd - Mikkel Bjerg dacht ik voor T6 of T10 te doen maar T6 is maar x4 toch wat aan de lage kant.
 
Terug
Bovenaan