Spaans Voetbal 2023-2024

Girona binnen 4 minuten al twee huizenhoge kansen gekregen :laugh:

Ik ben dat echt kotsbeu hoe laks Real altijd start aan wedstrijden. Altijd hetzelfde liedje.

En dan staat het opeens 0-2 op 2 mogelijkheden :unsure: Weergaloze assist wel van Jude bij de 0-1.
 
Laatst bewerkt:
Wel een keer tof om de tegenstander het spel mee te zien maken, een keer wat anders dan ploegen die vanaf minuut 1 de bus parkeren.

Echter zo zie je dan ook weer direct dat er gemakkelijker gescoord kan worden Real zijnde.

Bellingham fenomenale assist + goal :love:
 
Hopelijk heeft Nacho een ferme schorsing aan zijn been, wat een vetzakkerij van een speler die anders toch écht wel een propere meneer is.... Onbegrijpelijk en nog meer in minuut 93 met een 0-3 voorsprong op het bord?!
 
Hopelijk heeft Nacho een ferme schorsing aan zijn been, wat een vetzakkerij van een speler die anders toch écht wel een propere meneer is.... Onbegrijpelijk en nog meer in minuut 93 met een 0-3 voorsprong op het bord?!
Onbegrijpelijk ja. Nog nooit zoiets gezien van hem. Zelfs Pepe en Ramos heb ik dergelijke zaken nooit zien doen bij zo'n stand.

Gewoon ferme kortsluiting en daarnaast ook nog is heel dom en ongelegen gezien de huidige blessures van Alaba/Militao en de aankomende toppers...
 
Hopelijk heeft Nacho een ferme schorsing aan zijn been, wat een vetzakkerij van een speler die anders toch écht wel een propere meneer is.... Onbegrijpelijk en nog meer in minuut 93 met een 0-3 voorsprong op het bord?!

Onbegrijpelijk ja. Nog nooit zoiets gezien van hem. Zelfs Pepe en Ramos heb ik dergelijke zaken nooit zien doen bij zo'n stand.

Gewoon ferme kortsluiting en daarnaast ook nog is heel dom en ongelegen gezien de huidige blessures van Alaba/Militao en de aankomende toppers...

Kolom seg. In België is dat niet eens geel..

 
Nacho online meteen nog eens zijn excuses aangeboden en ik ben er zeker van dat Real welke straf die hij ook zal krijgen (wat wel enkele wedstrijden schorsing mag zijn) niet zal proberen te verkleinen in tweede aanleg, zo kan het dus ook en zo zie je maar, iedereen maakt fouten.
 
Het gaat van kwaad naar erger. Eerste nederlaag van het seizoen nadat we een 0-1 voorsprong uit handen geven in de 93ste en 95ste minuut... Voor de zesde match op rij gekloot door de arbiters. Dit is voorlopig het ergste seizoen dat ik me kan herinneren qua arbitrages. Al iedere match is het prijs geweest.

Gisteren ging Lucas na 5 minuten alleen op doel af, de verdediger stopt hem door hem in de nek te slaan, en somehow komt hij er vanaf met geel. De fout was eigenlijk zelfs rood waard ongeacht het feit dat Lucas alleen op doel afging. Twee penalties ook weer niet gefloten.

Voor de rest laten we het ook weer zelf liggen, want het had makkelijk 0-4 kunnen zijn. Om dan in de blessuretijd weer te gaan klungelen. Maar toch, met normale arbitrages hebben we al zeker 7 punten meer. Niet te geloven.
 
Alé, straf voor Nacho gekend, 3 wedstrijden, hetzelfde aantal als Lewa kreeg voor een teken te doen met zijn wijsvinger en neus "dat stinkt hier".
 
Ik heb echt een gave waar ik niet mee kan lachen.

Telkens als Barcelona niet aan het winnen is en ik schakel in om te kijken, dan scoren die mannen :unsure:
 
Terug
Bovenaan