Spaans Voetbal 2022-2023

Iemand die me iets kan vertellen over de keeper van Villareal, Rulli? Zou naar Ajax gaan volgens de geruchten.
 
Vraag me af wanneer Ancelotti eens spelers gaat kopen. Dit was niet om aan te zien vandaag.
Ik gok eenmaal het stadion volledig klaar is, want het is inderdaad hoognodig.

Barça de zege trouwens in de schoot geworpen gekregen door Rudiger, wat een kutverdediger zeg. Niks aan de hand tot meneertje daar beslist om een ziekenhuis bal te geven waarna Gavi alleen voor doel wordt gezet. Terug naar Engeland svp.
 
Ik gok eenmaal het stadion volledig klaar is, want het is inderdaad hoognodig.

Barça de zege trouwens in de schoot geworpen gekregen door Rudiger, wat een kutverdediger zeg. Niks aan de hand tot meneertje daar beslist om een ziekenhuis bal te geven waarna Gavi alleen voor doel wordt gezet. Terug naar Engeland svp.
Het is nu niet alsof Real goed gespeeld heeft buiten Rüdiger hé... Als Rüdiger een kutverdediger was dan was heel Real een kutploeg, hebben letterlijk niks gebakken, het middenveld werd gewoon aan flarden gereten...
 
Het is nu niet alsof Real goed gespeeld heeft buiten Rüdiger hé... Als Rüdiger een kutverdediger was dan was heel Real een kutploeg, hebben letterlijk niks gebakken, het middenveld werd gewoon aan flarden gereten...
Ik zeg toch nergens dat Real goed gespeeld heeft? Over de hele wedstrijd gezien heeft Barcelona gewoon verdiend gewonnen, maar 't is niet dat ik ze weergaloos of zo vond. Ik vind het gewoon zuur dat de zege wordt ingeleid door een serieuze brainfart van Rudiger want tot dan was er gewoon niets aan de hand. Real had zelfs de beste kans op dat moment met Benzema.

En ja het middenveld inderdaad kwam te kort, maar Tchouaméni werd dan ook hard gemist. Alaba idem. Met die twee ipv Rudiger/Cama krijg je toch een heel ander gegeven.

Soit, dat verandert niets aan het feit dat er dringend wat moet veranderen in de selectie want waar Barcelona wél de kansen geeft aan spelers als Gavi, Pedri, Alba en dergelijke blijft Real maar aanmodderen met Vazquez, Carvajal, Mendy en consoorten.
 
Ik zeg toch nergens dat Real goed gespeeld heeft? Over de hele wedstrijd gezien heeft Barcelona gewoon verdiend gewonnen, maar 't is niet dat ik ze weergaloos of zo vond. Ik vind het gewoon zuur dat de zege wordt ingeleid door een serieuze brainfart van Rudiger want tot dan was er gewoon niets aan de hand. Real had zelfs de beste kans op dat moment met Benzema.

En ja het middenveld inderdaad kwam te kort, maar Tchouaméni werd dan ook hard gemist. Alaba idem. Met die twee ipv Rudiger/Cama krijg je toch een heel ander gegeven.

Soit, dat verandert niets aan het feit dat er dringend wat moet veranderen in de selectie want waar Barcelona wél de kansen geeft aan spelers als Gavi, Pedri, Alba en dergelijke blijft Real maar aanmodderen met Vazquez, Carvajal, Mendy en consoorten.
Je zag wel dat Barça met dit Real geen tegenstander had en dat ze niet eens serieus gas moesten geven, om het dan samen te vatten als "het is een cadeau van Rüdiger" vind ik nogal flauw.

Niet dat Barça onwaarschijnlijk goed was, vooral Dembélé vond ik geen enkele keer een goeie keuze maken bvb. maar het niveauverschil was toch enorm hoor...
 
Was inderdaad een zeer leuke wedstrijd met een sterk Real vanaf de 2e helft. Was een kwestie van tijd vooraleer ze erop en erover gingen.

Toch al een tijdje geleden dat ik ze nog eens op deze manier heb zien voetballen.

En Camavinga :love: Wat een voetballer. Basisspeler, invaller, middenvelder of linksback. Het maakt hem allemaal niet uit, wat een talent. Deed het daar gewoon beter dan Mendy in het algemeen.
 
Puntenverlies te veel gisterenmiddag volgens mij. Asensio die weer eens een dikke non-wedstrijd speelt na een goed gespeelde wedstrijd. Real met of zonder Benzema is echt dag en nacht verschil. Ik hoop dat ze nu eindelijk terug wat meer de transfermarkt gaan opgaan nadat het stadion zo goed als af is, want vooraan zijn er echt veel te weinig opties.

Prioriteiten verleggen naar de Copa en CL zou ik zeggen.
 
Barca gaat vanaf volgend seizoen 2 jaar in montjuic stadion spelen omwille van verbouwingen.
Van 90k naar 45k capaciteit voor 2 jaartjes dus
 
Barça gisteren met een moeilijke match op Villareal. Wel een heerlijk goal & voldoende kansen nog gehad. Maar op't einde was het serieus bibberen. Lijken me toch op de titel af te stevenen.
 
Mijn vriendin en ik hebben van 26 april tot 30 april een citytrip gepland naar Madrid, en we zouden die periode een match kunnen meepikken van Atletico Madrid. Spoiler: ik heb heel weinig met voetbal, maar zo'n match moet denk ik wel altijd wel cool zijn om mee te volgen.
En uiteindelijk spelen er toch ook wat belgen. Tips/tricks iemand? Of iemand die al eens zo'n match heeft meegevolgd?
Een vriend zei me dat de matchen van Atletico eigenlijk meer sfeer hebben dan Real Madrid, dus dat is wel al cool.

Ze spelen er dan tegen RCD Mallorca trouwens.
 
De metro is gemakkelijk, probeer de bovenste plaatsen te vermijden want anders zit je echt ver van het veld.
 
Mijn vriendin en ik hebben van 26 april tot 30 april een citytrip gepland naar Madrid, en we zouden die periode een match kunnen meepikken van Atletico Madrid. Spoiler: ik heb heel weinig met voetbal, maar zo'n match moet denk ik wel altijd wel cool zijn om mee te volgen.
En uiteindelijk spelen er toch ook wat belgen. Tips/tricks iemand? Of iemand die al eens zo'n match heeft meegevolgd?
Een vriend zei me dat de matchen van Atletico eigenlijk meer sfeer hebben dan Real Madrid, dus dat is wel al cool.

Ze spelen er dan tegen RCD Mallorca trouwens.
Stadion is wel ver weg uit het centrum, qua sfeer was het voor mij wel een tegenvaller. Alleen achter de goal zongen ze. Aan de andere goal 😅
Er is zoveel te doen in die stad, dat als je niet v voetbal houdt er misschien andere opties zijn...
 

Ja jongens. 500.000 euro per seizoen om advies in te winnen hoe spelers zich dienen te gedragen tegenover arbiters, wie gelooft dat man. En daar is natuurlijk geen enkele paper trail van.
In diezelfde 3 jaar, kreeg Barcelona 70 wedstrijden op rij geen penalty tegen.
Goed, Barca kampeerde wel 90% op de helft van de tegenstander, but if it looks like a duck and quacks like a duck...
 

Ja jongens. 500.000 euro per seizoen om advies in te winnen hoe spelers zich dienen te gedragen tegenover arbiters, wie gelooft dat man. En daar is natuurlijk geen enkele paper trail van.
In diezelfde 3 jaar, kreeg Barcelona 70 wedstrijden op rij geen penalty tegen.
Goed, Barca kampeerde wel 90% op de helft van de tegenstander, but if it looks like a duck and quacks like a duck...
Komen ze daar nu pas mee af? :unsure:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan