!!!

(ik denk toch dat hij hier past, maar mag denk ik wel naar metalen of stoner/doom gecrosspost worden? :unsure: )
Nice wist niet dat er een nieuwe Boris is. Ik was de band wat uit het oog aan’t verliezen omdat ze nogal veel weinig opmerkelijke platen uitbracht, maar de vorige vond ik hun beste in jaren en deze bevalt me nu ook.
Waar ik volledig van weggeblazen ben is de nieuwe Beach House, ze releasen hun dubbel LP binnenkort maar de eerste drie delen zijn al uit als EP. Alledrie supersterk materiaal, echt een aanrader.
Mijn meest geanticipeerde plaat van het jaar samen met Big Thief, maar ik probeer nu toch te wachten tot ik de plaat in z’n geheel kan horen. Ben een enorme fan van Devotion-Teen Dream-Bloom maar na Depression Cherry en Thank Your Lucky Stars had ik een beetje schrik dat ze vastgeroest waren in hetzelfde geluid en nam de interesse wat af (hoewel dat nog vrij goeie platen waren). 7 vond ik gelukkig weer uitstekend en bewees dat er nog leven in de formule zit. De eerste 4 nummers van de nieuwe plaat heb ik wel al gehoord en die vond ik ook weer erg goed.
 

Ook een leuk nummer voor de shoegazefans. Mega obscuur maar wel leuk en redelijk experimenteel / goed klinkend. Uit Maleisië deze keer. Staat helaas niet op Spotify.
 
Terug
Bovenaan