Shit - playlist

ugar

Well-known member
Ik ben op zoek naar wat leuke nummers om op te zetten op het toilet om er wat sfeer in te brengen of gezellig te maken. 😏
Als iemand goeie tips heeft hoor ik het graag.

Nu luister ik steeds naar Snoop Dogg - Drop It Like It's Hot , maar ik zoek alternatieven.

Als iemand zin heeft om zijn ultieme 'hierop ledig ik graag mijn darmen lied' te delen hoor ik het graag. 😁
 
Ge kunt nooit raden waar ik (totaal random) dit topic ben tegengekomen op mijne GSM...

I double dare you : de winnaar met het juiste antwoord krijgt een extra grote doos laxeermiddelen van mij opgestuurd (verzendkosten wel zelf te betalen...)
 
Wat bij mij trouwens vaak helpt als ik geconstipeerd ben is dat ik hier op het forum een onderwerp zoek waar @mac-bc heeft gereageerd, en dan laat ik zijn reactie voorlezen door mijn browser. Ik krijg daar het vliegend schijt van.

Grapje eh, ik vind die rants doorgaans wel amusant.
 
Deze playlist kan ook handig zijn voor Djokovic, vastzitten in Australië in een hotel voor asielzoekers lmao.
 
:laugh: heb die CD nog liggen hier, 20 jaar geleden eens ergens gewonnen dacht ik.
220px-Sergio_%26_The_Ladies-Sister.jpg


Na wat pikant eten?

Wanneer de ring of fire blijft branden
 
bedankt voor de tips, ik ben uiteindelijk zelf op deze geweldige plaat uitgekomen

'Cause you can't, you won't, and you don't stop
'Cause you can't, you won't, and you don't stop
Well, you can't, you won't, and you don't stop
Mike D, come and rock the sure shot
I've got the brand new doo-doo, Guaranteed like Yoo-hoo



 
En ook nog deze


You don't need to
Emerge from nothing
You don't need to
Tear away

You don't need to
Tear away

Feels good
Looks good
Sounds good
Looks good
Feels good too
Feels good too

(Uh-huh that's right)
Feels good too
(Uh-huh that's right)
You don't need to
Emerge from nothing
You don't need to
Tear away

Dat gaat toch gewon over kakken?

 
Terug
Bovenaan