Andere Scherm stuk hoe unlocken

pardal

Well-known member
De vrouw heeft heeft ervoor gezorgd dat het scherm van haar smartphone stuk is. Er zijn enkel lijnen te zien en reageert niet meer op aanrakingen.

Als ik de smartphone koppel aan de laptop kan deze geen bestanden overzetten omdat de telefoon vergrendeld is. Is er een mogelijk om deze vergrendeling op een andere manier te omzeilen, aangezien naar boven swipen zorgde voor het ontgrendelen. Het is een pocophone btw.
 
Als het android is kun je normaal een muis aansluiten. Met een usb-c of micro-usb koppelstuk.
 
Heb je een USB-C (of het type aansluiting dat uw gsm heeft) verloop stuk? Dan kan je een muis aansluiten en zo de code intypen.

Edit: Miljaar, gesniped door @OfFPiR :unsure:
 
Als het android is kun je normaal een muis aansluiten. Met een usb-c of micro-usb koppelstuk.
Moet je daarvoor niet eerst USB-OTG aanzetten in de instellingen?

Sinds Android 10 blijft dot dan ook maar 10 minuten actief..
 
Moet je daarvoor niet eerst USB-OTG aanzetten in de instellingen?

Sinds Android 10 blijft dot dan ook maar 10 minuten actief..
Dacht ik ook. Heb eens een GSM gehad ( maar ook achterkant ezn kapot). Heb daar dan eerst een scherm voor gekocht om zo die instelling actief te zetten. Dan pas kon ik er aan via USB om over te zetten.
 
zelfde probleem hier, heb een Galaxy S8 en hem dinsdag laten vallen, touch screen werkt niet meer.
Nu weet ik niet meteen welke versie van android er op staat maar bedoelen jullie iets zoals de foto om een muis aan te sluiten?

USB_OTG_Cable__.png
 
zelfde probleem hier, heb een Galaxy S8 en hem dinsdag laten vallen, touch screen werkt niet meer.
Nu weet ik niet meteen welke versie van android er op staat maar bedoelen jullie iets zoals de foto om een muis aan te sluiten?

USB_OTG_Cable__.png
Yep
 
Terug
Bovenaan