Hallo,
ik was dit weekend bij de gelukkigen die een vlucht met Ryanair geboekt hadden en hem afgelast zagen. 36 uur voor vertrek pas verwittigd geweest, het aangeboden alternatief door Ryanair zou 5 dagen later vertrekken (donderdag ipv zaterdag) en was dus compleet ontoereikend en ik heb een (veel duurdere) last minute bij een andere maatschappij geboekt om mijn vakantie niet volledig verloren te zien gaan. De terugbetaling van Ryanair verliep vlot, maar als ik het goed begrijp heb ik ook recht op een compensatie (van in mijn geval 250 EUR) aangezien ik minder dan een week op voorhand verwittigd ben.
Het Ryanair claim formulier geeft mij echter deze melding, en Ryanair customer support is hopeloos.
Het internet staat vol met bedrijven die zeggen claims van Ryanair te verwerken in ruil voor een commissie en die volgens het no cure - no pay principe werken, heeft iemand hier ervaring mee? Een die aan te raden is of te vermijden?
ik was dit weekend bij de gelukkigen die een vlucht met Ryanair geboekt hadden en hem afgelast zagen. 36 uur voor vertrek pas verwittigd geweest, het aangeboden alternatief door Ryanair zou 5 dagen later vertrekken (donderdag ipv zaterdag) en was dus compleet ontoereikend en ik heb een (veel duurdere) last minute bij een andere maatschappij geboekt om mijn vakantie niet volledig verloren te zien gaan. De terugbetaling van Ryanair verliep vlot, maar als ik het goed begrijp heb ik ook recht op een compensatie (van in mijn geval 250 EUR) aangezien ik minder dan een week op voorhand verwittigd ben.
Het Ryanair claim formulier geeft mij echter deze melding, en Ryanair customer support is hopeloos.
Het internet staat vol met bedrijven die zeggen claims van Ryanair te verwerken in ruil voor een commissie en die volgens het no cure - no pay principe werken, heeft iemand hier ervaring mee? Een die aan te raden is of te vermijden?