Ryanair

Je moet de arrivals en departures naast elkaar leggen en dan kan je aan de hand van de volgorde van oorsprong/bestemming en de vluchtnummers de puzzel proberen te maken.

Bijvoorbeeld:
ARR FR3938 RYANAIR BOLOGNE MARCONI 11:30
DEP FR3939 RYANAIR BOLOGNE MARCONI 11:55

wordt waarschijnlijk uitgevoerd door een toestel & crew dat Bologna als thuisbasis heeft en

DEP FR3660 RYANAIR MILAN BERGAMO 11:05
ARR FR3659 RYANAIR MILAN BERGAMO 14:35

gebeurt waarschijnlijk met een toestel uit Charleroi.
 
@Didymus snap nie zo goed, maar:

Charleroi Málaga
Fr1916. Vertrek 06.30
Fr1928. Vertrek 16.40


Málaga Charleroi
Fr1915. Vertrek 09.50
Fr1929. Vertrek 20.05

Welke van die vluchten zouden in jouw opinie geschrapt worden dan wegens vertrek Belgische basis?

Thx


Want als ik naar die uren zowat kijk, lijkt het mij dat deze toch gewoon van Charleroi vertrekt, en gewoon 2 keer op en af vliegt die dag?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alle lijken te zullen worden uitgevoerd met een CRL-based toestel.

FR1916 (eerste vlucht 's ochtends vanaf de basis) en FR1915 zijn sowieso een-op-en-afje vanaf Charleroi en FR1928 en FR1929 (vermoedelijk laatste vlucht van de dag, terugkeer naar de basis) ook.
 
Alle lijken te zullen worden uitgevoerd met een CRL-based toestel.

FR1916 (eerste vlucht 's ochtends vanaf de basis) en FR1915 zijn sowieso een-op-en-afje vanaf Charleroi en FR1928 en FR1929 (vermoedelijk laatste vlucht van de dag, terugkeer naar de basis) ook.
Ok thx... Ziet er dus niet zo goed uit.
Als ze staken die dag zullen we gejost zijn.

Ik heb die Fr1928 geboekt. Enkele vlucht.
 
Er is een deal op Ryanair tot 24u vannacht.
Ik dacht, even reis boeken naar Dublin.
Alle shit doorlopen, foto's nemen van mijn handtekening en whatever.
Dan wil ik betalen :
Oeps, er is iets fout gegaan. Controleer jouw betaalgegevens en probeer het nogmaals.**

Fucking hell Ryanair maat!

Heb een screenshot gemaakt en mail gestuurd en intussen al 30 keer proberen betalen. Waarschijnlijk ga ik die goeie deal niet meer krijgen nu. :(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Zelf nog nooit last minute gevlogen, daarom een vraagje:

Doet Ryanair zo heel last minute (laatste dagen) hun prijzen nog naar beneden (om vliegtuigen toch vol te krijgen?).
Of doen ze daar niet aan mee ?
 
Terug
Bovenaan