RuneScape

MMORPG PC RuneScape

Hier ook geen clan ofzo, ik ben ne redelijke loner in games :unsure: vandaar, ik wil Plague's End kunnen doen dus ik moet echt eens in actie komen voor Dungeoneering, en ga het toch solo proberen.

Oja, de naam moet ik nog eens veranderen maar ik heb geen inspiratie :biglaugh: is nog een restant van vroeger, maar maakt me ook minder uit.

[account picture]
Waarom 120 def maar nog geen 99 att / str?

Zelf nog wat chill getraind. 96 summ (eindelijk YAK, maar nu naar 99 voor pack mammoth, blijkbaar bestaat dat), 81 herblore (nu zo hoog mogelijk doen tijdens bxp), en dan 80 construction (en heb nog 2.5K+ protean planks over).
 
Kben invention ant doen me protean cogs ma holy balls das traag.

Kwas vergeten da invention xp per level veel meer xp nodig is.

Kzit nog ma op 71 can not be bothered to do more haha. Kheb nog 9k protean cogs over. Dastrak nog protean traps gekregen me men free treasure hunter key
 
Waarom 120 def maar nog geen 99 att / str?

Zelf nog wat chill getraind. 96 summ (eindelijk YAK, maar nu naar 99 voor pack mammoth, blijkbaar bestaat dat), 81 herblore (nu zo hoog mogelijk doen tijdens bxp), en dan 80 construction (en heb nog 2.5K+ protean planks over).
Ik heb jarenlang niet gespeeld en mijn account was gehacked. Bleek dat de hacker ranged en def heeft getraind - vermoed dat def het gevolg is van die eerste maar dan nog, bizar.
Dus enerzijds wat levels cadeau gekregen, maar de honderden M gp waren uiteraard wel weg 😛
350 rex kills en nog altijd geen dragon axe :cry2:
Even halfuurtje geld verdienen en dan gewoon kopen :unsure:
 
Ik heb jarenlang niet gespeeld en mijn account was gehacked. Bleek dat de hacker ranged en def heeft getraind - vermoed dat def het gevolg is van die eerste maar dan nog, bizar.
Dus enerzijds wat levels cadeau gekregen, maar de honderden M gp waren uiteraard wel weg 😛

Even halfuurtje geld verdienen en dan gewoon kopen :unsure:
Ben ironman he. Kan niks van anderen kopen. Wel al 3 warrior en 1 berserker ring ondertussen :laugh: En full rockshell armor, das ook mooi meegenomen.
 
Ben ironman he. Kan niks van anderen kopen. Wel al 3 warrior en 1 berserker ring ondertussen :laugh: En full rockshell armor, das ook mooi meegenomen.
Dat is wat lastiger inderdaad. Chapeau dat ge daar het geduld voor hebt, ik zou het niet kunnen!
 
Dat is wat lastiger inderdaad. Chapeau dat ge daar het geduld voor hebt, ik zou het niet kunnen!
't is een andere manier van spelen maar de grote lijnen blijven wel gewoon hetzelfde. Het grootste verschil is dat je niet met andere spelers kan traden en dat de rewards van bepaalde quests en skills dus belangrijker worden.

Lunar's Diplomacy geeft zo bijvoorbeeld zeer goede magic gear tot je sterk genoeg bent om K'ril Tsutsaroth in GWD1 te grinden voor betere gear. Ik vind dit persoonlijk leuker dan defence naar 70 te trainen en de robes op GE te kopen. Het zorgt ervoor dat low- en midlevel content zoals GWD1 en Dagannoth Kings relevant blijven in de progressiecurve.

Analoog voor skills. Je kan geen smithing trainen zonder te minen en als je mining traint zonder smithing kan je je pickaxe niet upgraden. Je hebt woodcutting nodig voor firemaking en fletching, fishing voor cooking en farming/slayer voor herblore, enzovoort. Beetje andere manier van aanpak dan x aantal uur geld maken en dan alles kopen maar ik vind het wel leuk :smile: Zorgt ervoor dat sommige skills ook nuttig blijven.
 
Ironman heb ik zo twee seconden eens gedacht om te doen en dan besloten toch maar niet.

Ik koop te graag en te gemakkelijk dingen van de GE. Zelfs voor quests de items die ik nodig heb, dan ben je als Ironman verplicht dat zelf uit te zoeken. No way.

Nog 13 uur dxp te gaan. We komen er!
 
Ik heb nog 25u ofzo op de teller 😅 denk dat ik me de komende dagen gewoon bezig ga houden met dungeoneering en tussendoor de herb patch runs.
 
Moet ook niet, ik stop er ook mee. Heb niet echt veel zin meer (altijd het probleem met dxp). Ik zit op 18 maar ik hou het erbij, liever eens een ander spelletje. :)
 
Veel tijd heb je niet meer om die 25u nog op te krijgen (nog tot de 24e)
Klopt maar die ga ik niet meer op krijgen 😛 ik heb nu al continu met die teller aan gespeeld en toch heb ik zo'n overschot.

Dungeoneering solo valt tot nu toe wel mee, voorbije dagen ben ik van level 28 naar nu 48 (randje van 49) gegaan. Zit nu op level 19 en heb voor het eerst eentje op medium size gedaan, wat wel meevalt.
75 blijft ver weg though, zeker eens DXP gedaan zal zijn. Maarja, het moet...
 
Ik dacht eigenlijk da het nog tot de 27ste was, log daarnet in om wa verder invention te doen en dan "Oh, nvm"

Nuja, ik heb met dxp mijn hunter naar 99 gehaald, good enough ^^ En dan mijn construction nog 92 so all good.
 
Net 98 summoning. Nog één leveltje en dan focus op herblore. Ben daar bonus xp aan't stacken.

Edit 07/07: voila 99 summoning en pack mammoth. Zo goed als alles door dubbel xp weekends en lamps (door oddments betaald) gedaan. Fantastisch.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan