RuneScape

MMORPG PC RuneScape

Inderdaad, zie daar ook zwaar tegen op om naar 75 te krijgen. Ik kan ook wel tips gebruiken.
 
Dungeoneering, ik snap er niks van :rolleyes: die zou naar 75 moeten maar miljaar, ik haat het nu al. Doe je zo'n ganse dungeon, 15min, haal je toch wel 200xp binnen ofzo.
Tips?
Zorgen dat je telkens nieuwe verdiepen doet, nooit verdiepen herhalen of je krijgt niet de volle exp. Wanneer je alle mogelijke verdiepen voor je level gedaan hebt, kan je ze resetten (waar weet ik nu niet van buiten).

Verdiep 1-30 enkel small floor doen. Verdiepen hoger dan 30 doe je best large.

edit: + als je boost wilt kan je ook altijd naar world 77 gaan, soms heb je geluk en wilt iemand je wel meenemen
 
Laatst bewerkt:
Dungeoneering vindk eigenlijk super tof om te doen. Mijne is nu 91 and I have no idea how that happened.

Ge kunt altijd sinkholes gaan doen, das easy XP en is gewoon naar ne world gaan en hupla. Ge krijgt ook dungeoneering XP door de ED's te doen, dus ED3 trash farm is goe voor toch een 5 a 10k xp per run en aangezien elke run rond de 3 minuten duurt kunt ge daar ook wel easy xp verdienen terwijl ge u ander combat levels doet.

Ben momenteel bezig met mijn protean bars op te doen. We zijn bijna 99 se!

1620719502078.png
 
Ik kan zelf geen sinkholes doen maar het hele punt van dungeoneering zijn wel de rewards. Ik vind het dan ook verspilling om XP lamps ervoor te gebruiken als je geen tokens krijgt :tongue: Gem bag, bonecrusher, prayer necklace, charming imp en ik vergeet er waarschijnlijk nog enkelen, zijn echt wel top rewards.
 
1620723406488.png


Boom
Bonecrusher en charming imp zijn idd geweldig ^^

Ge krijgt ook tokens voor ED3

EDIT: Lol, de clan da ik in zit is de leader geflipt, gans de discord removed, al 70 members weg gegaan :( lap, kga ne nieuwe moete zoeke
 
Ben toch niet overtuigd van RS3. XP boosters, microtransactions, ... Ben nu osrs terug aan 't spelen en me door de quests aan het werken, da's pure nostalgie :D
 
Ben toch niet overtuigd van RS3. XP boosters, microtransactions, ... Ben nu osrs terug aan 't spelen en me door de quests aan het werken, da's pure nostalgie :D
Ironman account maken, dan heb je daar geen last van :wink: Als osrs speler die ook skeptisch stond t.o.v. rs3 toch blij dat ik het een kans heb gegeven, er is zoveel meer content hier. Voor de nostalgie factor is osrs uiteraard wel het beste.
 
Ironman heb ik ook aan gedacht maar dan fuck no gezegd gewoon omda ik veel te veel shit koop op auction house voor questing enzo. Plus nul komma nul goesting om te levele zonder die extra boosts xD

Firemaking aan het doen nu.. 20k protean logs int vuur ant gooien
 
Ben nu toch al goed gevorderd in mijn doel naar Plague's End:

plaguesend.png

Summoning: 72
Prayer: 66
Dungeoneering: 46 (dankzij xp lamps)

Tweede doel is Invention unlocken, ben daar ook goed op weg:
Smithing: 80
Crafting: 80
Divination: 65
 
Voila 99 firemaking zijn we ook vanaf.

Kheb nog 15k protean cogs nu, al men andere protean stuff buiten traps daarnaar omgezet. Dus nu ist wa invention levele me protean stuff. Kzit nog maar op 69 dus veel gaat het ni zijn ma soit, don't care, dan benk tenminste de bonus xp ant gebruike
 
Dungeoneering, ik snap er niks van :rolleyes: die zou naar 75 moeten maar miljaar, ik haat het nu al. Doe je zo'n ganse dungeon, 15min, haal je toch wel 200xp binnen ofzo.
Tips?

Inderdaad, zie daar ook zwaar tegen op om naar 75 te krijgen. Ik kan ook wel tips gebruiken.

De strategie is de eerste dungeons rushen, als je helemaal tot beneden bent, waar je bent,resetten.

Eerste 17 floors small (of medium) als je low level bent. Maar daarna eigenlijk alles rushen tot de laatste 10 of 15 floors die je kan doen, en die dan "large" om je xp gains the maximizen.

Met team gaat makkelijker, maar solo gaat ook eens je in de flow zit. Keek ik op een bepaald moment tegenop op mijn vorig account, maar het viel wel mee, maar er kruipt wel wat tijd en grinding in. Anderzijds zeker niet de meest grindy skill, en de dung tokens zijn zeer nuttig.

Sinkholes is een optie, maar snap ik de botten van. Voor hoge cb levels is ED dungeons en vooral ED3 ook een optie, maar als def niet 60 of 70 is, best niet aan beginnen. En is ook wel beter in team opnieuw.

Hoe dan ook, xp lamps op dung is gewoon een waste, want je hebt elke token echt nodig, en andere skills kunnen die beter gebruiken die saaier / meer grindy zijn, ofwel heel erg duur zijn.

Voor GemaneDude... als je summ naar 75 krijgt tijdens dxp, dan zit je misschien op +- 20 uur van Priff denk ik (en dat is bijna louter dung). Bvb. 5 dagen 4 uurtjes dungen volgens hoe het moet, en dan ben je er quasi wel denk ik. (en heb je een hoop dung tokens om uit te besteden, wat je life easier maakt in andere skills).
 
Laatst bewerkt:
bjXprZy.png


Dat is mijn progressie. Heb nog 30 uren DXP maar ik denk dat ik vooral crafting ga trainen (en het goud maar zelf bijeen ga minen... want het geld heb ik niet). Summ en herblore ga ik nog proberen een klein beetje omhoog te krijgen indien mogelijk. En construction als het kan misschien ook in hoeverre de resources en de money het toelaten. En bij de rest zie ik nog wel wat ik doe.

Agility bijna 58 wat mijn eerste doel was omdat ik dan makkelijker voor prayer skill outfit kan gaan (agility shortcut in ecto), wat één van de meest eenvoudige skill outfits is. En tegelijkertijd doe ik dan ook wel wat quests in Morytania als dxp gedaan is. In dit geval agility de sole source van xp lampjes, wat quests gedaan (en andere directe rewards ook meestal agility) en nu ook silverhawk boots aan het doen, met wat feathers die ik van treasure hunter ofzo heb gewonnen, want extreem saaie skill, maar o zo nuttig en belangrijk voor veel zaken (quests, shortcuts, etc).

Leuk is om altijd naar een bepaalde quest qua quest recs toe te werken, maar dan meer "haalbare" ones. Priff is ja niet voor direct obviously. Maar bvb. Dorgeshuun of de fairy tale ones (voor fairy rings) zijn wel haalbare om al volledig af te werken relatief snel met leuke / aardige bonussen (in dit geval maakt farming stukken easier om te trainen, en dan kan ik daar ook al wat geld uit halen uit farming, en tegelijkertijd aan verliezen door te trainen, farming kan expensive zijn (trees planten), maar ook heel veel opbrengen (herbs, mushrooms, fruit trees plukken).
 
Hier ook geen clan ofzo, ik ben ne redelijke loner in games :unsure: vandaar, ik wil Plague's End kunnen doen dus ik moet echt eens in actie komen voor Dungeoneering, en ga het toch solo proberen.

Oja, de naam moet ik nog eens veranderen maar ik heb geen inspiratie :biglaugh: is nog een restant van vroeger, maar maakt me ook minder uit.

1621077413755.png
 
Divination ook proberen regelmaat in te steken door af en toe (2 keer per dag als je kan) die D&D te doen. Gaat best snel hoor.

cHbR2C5.png


Hier mijn protean items opgebruikt (behalve wat hides en bars). Maar de protean packs op planks gebruikt, denk dat dat het beste was (hoewel ik niet wist dat portable workbenches zo OP zijn, geen butler kosten en veel meer afk). Tot 52 met teak planks en erna tot 62 met protean planks met protean power-ups en pulse cores. Dus nu plots in één klap mijn beste skill, met misschien nog geen uur te skillen. En nog zonder bxp of cinder cores (anders kan het nog rapper).

herblore ook naar 50 al gedaan, en agility 57 via silverhawk boots. Crafting nu maar wat doen denk ik. Is tenminste 40 maar die quest Family Crest is wel handig voor convenience later. Smithing een klein beetje uppen kan ook wel handig zijn (maar is 53 dus eigenlijk al één van mijn beste skills tot nu toe). Crafting is dringender aangezien die ook meer nuttige "uses" heeft op mid- en high levels (maar smithing ook wel vergeleken met andere skills).
 
Ik werk ook altijd naar quests toe, m'n volgende doel is While Guthix Sleeps. Best pittig om aan 65 herblore te komen maar het is uiteindelijk toch gelukt met dank aan de XP lamps van de wilderness area tasks. Prayer trainen via chaos altar doe ik regelmatig maar chaos elemental, herb patch en wilderness agility course in high level wildy is toch nog enorm stresserend met de twee levens die ik heb :laugh: Vroeg of laat zal ik wel dood gaan maar ik zou toch zo hoog mogelijk willen eindigen.
 
Ik werk ook altijd naar quests toe, m'n volgende doel is While Guthix Sleeps. Best pittig om aan 65 herblore te komen maar het is uiteindelijk toch gelukt met dank aan de XP lamps van de wilderness area tasks. Prayer trainen via chaos altar doe ik regelmatig maar chaos elemental, herb patch en wilderness agility course in high level wildy is toch nog enorm stresserend met de twee levens die ik heb :laugh: Vroeg of laat zal ik wel dood gaan maar ik zou toch zo hoog mogelijk willen eindigen.

Super leuke quest, misschien wel de leukste die ik al eens gedaan heb op mijn vorig account en ik had toch de 2/3e van de quests gedaan.
 
Welke runescape moet ik juist spelen om de laatste te spelen?

Ik heb als 12 jarige vroeger veel op de oude (1ste?) runescape gespeeld
 
Terug
Bovenaan