RuneScape

MMORPG PC RuneScape

Gisteren 90 construction gehaald met protean planks en double xp weekend natuurlijk. Ook 1 Mil bonus xp opgebruikt.
Heb nu eindelijk de large pen op Farm out of Time, mét eitje van arcane apoterrasaur in. Nu wachten tot 'ie adult is en dan +1 elemental rune/essence! Eigenlijk moet ik dan 104 farming hebben om nog 2de pen met opnieuw een arcane apoterrasaur in om +2 elementals te hebben.

Ondertussen ook 11K blood runes gemaakt - samen met 24 magic threads zo'n 27 mil waard geloof ik. Die nexus teleport van archeology is echt goed. :)
 
Eerste 99 behaald, dungeoneering dankzij de hole tijdens Beach Event. :biglaugh: Meteen naar 100 gegaan voor de Morytania Slayer Tower dungeon. De cape is wel nice met al die teleports.

CQjJVXm.png


Hele tijd arch gedaan (alle collecties en mysteries gedaan tot huidige level), totdat ik de autoscreener wou halen. Daarna veel bezig geweest met Slayer en augmented wapens voor Invention te levellen voor autoscreener. Nu materials verzamelen voor de autoscreener en dan verder arch doen denk ik.
 
Eerste 99 behaald, dungeoneering dankzij de hole tijdens Beach Event. :biglaugh: Meteen naar 100 gegaan voor de Morytania Slayer Tower dungeon. De cape is wel nice met al die teleports.

CQjJVXm.png


Hele tijd arch gedaan (alle collecties en mysteries gedaan tot huidige level), totdat ik de autoscreener wou halen. Daarna veel bezig geweest met Slayer en augmented wapens voor Invention te levellen voor autoscreener. Nu materials verzamelen voor de autoscreener en dan verder arch doen denk ik.
Arch is een van men favo skills eigenlijk. Allee, de lore da erachter zit is wel tof. En easy om te level ook.

Grts op eerste 99!
 
Terug
Bovenaan