RuneScape

MMORPG PC RuneScape

Afgelopen DXP mijn construction naar 99 gedaan, had nog nen hele hoop protean planks. Mijn archeologie voor de rest wa mee bezig gehoude, I like that skill.

Ben nu bezig met de professor qualification, nog 5 collections die ik moet afmaken :eek:
 
Ook terug wat begonnen met OSRS. RS3 kan ik niet meer volgen. Gewoon tof om s avonds in de zetel wat te grinden. Misschien dat ik mij nog eens terug member maak.
 
99 herblore gehaald.
Gisteren 90 magic.

Doel is nu 99 magic met shadow reef dungeon, ondertussen lamps voor 99 agility en bonus xp verzamelen voor slayer (nu 75?).
 
Mijn herblore net 96. Crafting is ook bijna 99, denk da ik zelfs genoeg proteans heb om het zover te krijgen.

Kben al weken aan het zeggen dat ik eindelijk is wat bossing moet doen maar nog altijd niet begonnen. Buiten 10 keer giant mole Als test..
 
Mijn herblore net 96. Crafting is ook bijna 99, denk da ik zelfs genoeg proteans heb om het zover te krijgen.

Kben al weken aan het zeggen dat ik eindelijk is wat bossing moet doen maar nog altijd niet begonnen. Buiten 10 keer giant mole Als test..
Moet ook dringend eens bossing leren. heb wel al barrows gedaan I guess.
 
Ik heb van bosses tot nu toe King Black Dragon, Dagannoth Kings en Barrows gedaan. Veel meer kan ik niet denk ik met mijn combat stats. Wil wel met K'ril solo beginnen voor subjugation robes.
 
Mijn herblore net 96. Crafting is ook bijna 99, denk da ik zelfs genoeg proteans heb om het zover te krijgen.

Kben al weken aan het zeggen dat ik eindelijk is wat bossing moet doen maar nog altijd niet begonnen. Buiten 10 keer giant mole Als test..
Giant Mole is ook één v/d weinige die ik al gedaan had. Maar die is wel vrij makkelijk vergeleken met de rest denk ik. De Barrows zijn ook wel te doen dacht ik, dat heb ik 1 keer gedaan en dat ging best wel oké. Misschien niet efficiënt maar het lukte. KBD ook een paar keer gedaan, maar ik vind dat een vervelende boss die me niet ligt. Kost best veel resources, niet efficient en bijna altijd slechte loot (maar dat is ook bij Giant Mole qua slechte loot zo, maar de Mole duurt minder lang).
 
Giant Mole is ook één v/d weinige die ik al gedaan had. Maar die is wel vrij makkelijk vergeleken met de rest denk ik. De Barrows zijn ook wel te doen dacht ik, dat heb ik 1 keer gedaan en dat ging best wel oké. Misschien niet efficiënt maar het lukte. KBD ook een paar keer gedaan, maar ik vind dat een vervelende boss die me niet ligt. Kost best veel resources, niet efficient en bijna altijd slechte loot (maar dat is ook bij Giant Mole qua slechte loot zo, maar de Mole duurt minder lang).
Is kbd die aan Edge ville? Kheb die ginder gedaan voor men kill count voor war teleport. Mole dacht ik wa te doen voor de prayer fountain te hebben ook maar was te saai naar men goesting.

Van zodra je die curses hebt ist allemaal wel veel makkelijker. In ed3 heb ik voor trash bvb ni eens food nodig. Voor de bosses daarentegen wel want amai..

Ambassador heb ik ook gedaan maar was gewoon met men death touched dart.

Kga denk ik wel een nox scythe kopen
 
Is kbd die aan Edge ville? Kheb die ginder gedaan voor men kill count voor war teleport. Mole dacht ik wa te doen voor de prayer fountain te hebben ook maar was te saai naar men goesting.

Van zodra je die curses hebt ist allemaal wel veel makkelijker. In ed3 heb ik voor trash bvb ni eens food nodig. Voor de bosses daarentegen wel want amai..

Ambassador heb ik ook gedaan maar was gewoon met men death touched dart.

Kga denk ik wel een nox scythe kopen
King Black Dragon instance is in Edgeville, ja. Is makkelijke boss, die heb ik met full mystic en guthix staff gedaan voor zijn magic logs drop voor Desert Treasure.

Ondertussen m'n hoofddoel bereikt!


fHkzBx7.png
 
Gz!
Heb onlangs een noxious staff gekocht, helpt bij magie training. Denk dat ik nog ander gear nodig heb want moet altijd banken na 1x ed3
 
King Black Dragon instance is in Edgeville, ja. Is makkelijke boss, die heb ik met full mystic en guthix staff gedaan voor zijn magic logs drop voor Desert Treasure.

Ondertussen m'n hoofddoel bereikt!


fHkzBx7.png
Yay for prif!

Kheb mezelf een Nox scythe gekocht.. Sindsdien nog altijd niks gedaan xD
 
In't weekend aant stoefen met mijn recente lvls tegen kameraad. Heeft die toch wel ni ne maxed account met 200 mil mining xp. :tongue:
 
Net 99 agility gehaald.
Ook enkele weken terug 99 magic.

+- 2 mil bonus xp klaar voor ranged (nu lvl 81), maar ED3 runnen met ranged is nog een PITA.
Ondertussen ook de golden partyhat aan't verzamelen: 6/8 momenteel.
 
Net 99 agility gehaald.
Ook enkele weken terug 99 magic.

+- 2 mil bonus xp klaar voor ranged (nu lvl 81), maar ED3 runnen met ranged is nog een PITA.
Ondertussen ook de golden partyhat aan't verzamelen: 6/8 momenteel.
Ik heb er iet van gelezen maar moet er nog aan beginnen. Zag net ook da er weer ne yak track is.

Nekeer kijken wa ge moet doen voor die golden phat. Misschien eens halen als het ni te moeilijk is ^^
 
Heb ondertussen de golden partyhat gehaald. :clap::woohoo:
Ook 88 ranged, maar ligt nu stil omdat ik me wil focussen op runecrafting te maximaliseren; blijkbaar kunt ge ATM veel geld verdienen door water runes te craften, maar dan moet ge wel al die bonussen hebben.

Heb de voorbije dagen dan ook de Lumbridge explorers' ring 2 gehaald, en de quests voor Hero's welcome/return/? gedaan. Van die quest krijgt ge +5% runes van essence.

Nu moet ik 95 RC halen voor 6x waters (atm 93 RC), 98 farming voor die dinosaurus die u toelaat om nog eens 2x elemental (dus ook water) runes te craften per essence (ben nu 83 ofzo). En blijkbaar is er ook op lvl 68 een relic bij archaeology (nu lvl 43) te krijgen die u meteen in het centrum van de abyss teleporteert na het praten met de magiër in de wildy. Oh en ik zou de ethereal outfit volledig moeten hebben voor de bonussen die ge daarvan krijgt (heb maar 1 stuk van de law ethereal outfit).

Als er nog bonussen zijn voor RC... laat maar weten; vooral voor meer runes per essence/sneller te craften. Mag voor ieder soort rune zijn.

Oh en heb 99 smith en 95 mining. Wou mining naar 99 doen maar nu wil ik RC/farming/arch eerst doen.
 
Heb ondertussen de golden partyhat gehaald. :clap::woohoo:
Ook 88 ranged, maar ligt nu stil omdat ik me wil focussen op runecrafting te maximaliseren; blijkbaar kunt ge ATM veel geld verdienen door water runes te craften, maar dan moet ge wel al die bonussen hebben.

Heb de voorbije dagen dan ook de Lumbridge explorers' ring 2 gehaald, en de quests voor Hero's welcome/return/? gedaan. Van die quest krijgt ge +5% runes van essence.

Nu moet ik 95 RC halen voor 6x waters (atm 93 RC), 98 farming voor die dinosaurus die u toelaat om nog eens 2x elemental (dus ook water) runes te craften per essence (ben nu 83 ofzo). En blijkbaar is er ook op lvl 68 een relic bij archaeology (nu lvl 43) te krijgen die u meteen in het centrum van de abyss teleporteert na het praten met de magiër in de wildy. Oh en ik zou de ethereal outfit volledig moeten hebben voor de bonussen die ge daarvan krijgt (heb maar 1 stuk van de law ethereal outfit).

Als er nog bonussen zijn voor RC... laat maar weten; vooral voor meer runes per essence/sneller te craften. Mag voor ieder soort rune zijn.

Oh en heb 99 smith en 95 mining. Wou mining naar 99 doen maar nu wil ik RC/farming/arch eerst doen.
Der zijn dinosaurs da u meer RC stuff geven? Damn, did not know that.

Moet wel zeggen, ik haat RC zo hard. Denk dat het momenteel inderdaad een paar mill per uur is met waterrunes.

Heb vorige week men golden phat ook gehaald. En 99 agility met lamps haha.

Ondertussen is mijn farming men hoogste met 116 \o/

Gisteren ook met een kameraad besloten om een group ironman te maken op OSRS, ben benieuwd wat dat gaat geven. Zit momenteel nog op laptop bezig omdat ik int buitenland zit maar vanaf volgende week terug thuis en heb ik terug meer schermen, wat dan ook betekend dat ik meer semi afk kan doen, win win.

Archeology is mijn volgende waar ik wat verder mee ga doen, die is al even 99 maar wel die ook 120 krijgen en is schijnt een van de makkelijkere. Kheb de imcando mattock, ga nekeer moeten kijken wat het geeft voor die van space en time. Maar weet eigenlijk niet of ik nu al guildmaster ben of niet.
 
Der zijn dinosaurs da u meer RC stuff geven? Damn, did not know that.

Moet wel zeggen, ik haat RC zo hard. Denk dat het momenteel inderdaad een paar mill per uur is met waterrunes.

Heb vorige week men golden phat ook gehaald. En 99 agility met lamps haha.

Ondertussen is mijn farming men hoogste met 116 \o/

Gisteren ook met een kameraad besloten om een group ironman te maken op OSRS, ben benieuwd wat dat gaat geven. Zit momenteel nog op laptop bezig omdat ik int buitenland zit maar vanaf volgende week terug thuis en heb ik terug meer schermen, wat dan ook betekend dat ik meer semi afk kan doen, win win.

Archeology is mijn volgende waar ik wat verder mee ga doen, die is al even 99 maar wel die ook 120 krijgen en is schijnt een van de makkelijkere. Kheb de imcando mattock, ga nekeer moeten kijken wat het geeft voor die van space en time. Maar weet eigenlijk niet of ik nu al guildmaster ben of niet.
Dit is de dino: https://runescape.wiki/w/Arcane_apoterrasaur_(unchecked)

Die krijgen een trait die uw rc kan boosten met *1 extra runes per essence, en als ge er 2 van die hebt stackt dat. Dus super goed. Probleem is om 98 farming te krijgen. Als ge daar tips/guide voor hebt, altijd welkom.

Ben momenteel Het's Oasis aan't doen, beke lame want geen xp eigenlijk? Wel zo'n fragment van een tablet voor 4 mil kunnen verkopen dusja.
Proficiat met 99 agil :) zo heb ik het ook gedaan
 
Dit is de dino: https://runescape.wiki/w/Arcane_apoterrasaur_(unchecked)

Die krijgen een trait die uw rc kan boosten met *1 extra runes per essence, en als ge er 2 van die hebt stackt dat. Dus super goed. Probleem is om 98 farming te krijgen. Als ge daar tips/guide voor hebt, altijd welkom.

Ben momenteel Het's Oasis aan't doen, beke lame want geen xp eigenlijk? Wel zo'n fragment van een tablet voor 4 mil kunnen verkopen dusja.
Proficiat met 99 agil :) zo heb ik het ook gedaan
Farming xp is redelijk easy door tree runs en player owned farm.

Zet spinnen op u medium pens, chinchompas op u small, black dragons op u large. Breeding pen ook met black dragons

De 6 tree patches gebruiken met de hoogste tree da ge kunt en voila, u farming gaat super snel levele. Das letterlijk al da ik doe voor farming en gaat super snel.

Ik heb nu wel in de farm out of time salamanders steken, twee rexe (ik laat die gewoon breede, no way da ik eieren koop) en die me hunne kraag dak de naam van heb vergeten.

Elk van mijn pens laat ik altijd een male en female in staan, zelfs als er enkel maar elders zijn. Kheb echt al maanden geen eggs meer gekocht ^^
 
Nice. Ben nu eindelijk mijn farm aan't starten maar gaat nog traagjes. Blijkbaar had ik dit nog niet gedaan op deze account. :p Momenteel 85 farm en 95 RC. :woohoo:
Ik zie dat ik ook 90 construction moet hebben voor zo'n dino pen te bouwen. Miljaar!
 
Terug
Bovenaan