RuneScape

MMORPG PC RuneScape

Ondertussen 69K xp van 88 farm. Ook 52 archaeology.
Ben ondertussen nog het's oasis aan't doen voor de rewards. Zo heb ik net de arch glacor op normal met 2 mechanics verslaan. Da's wel iets te makkelijk dus zal nog wel eens teruggaan om die moeilijker te doen.
 
Ondertussen 69K xp van 88 farm. Ook 52 archaeology.
Ben ondertussen nog het's oasis aan't doen voor de rewards. Zo heb ik net de arch glacor op normal met 2 mechanics verslaan. Da's wel iets te makkelijk dus zal nog wel eens teruggaan om die moeilijker te doen.
Ik weet ni eens wa da ding is die Het's oasis xD ben al heel den tijd Arch enal ant doen :p

Kwil men guild master halen. lvl 101 atm

Ondertussen ook een OSRS account gestart voor group ironman me ne kameraad maar kmoet zeggen, ben der geen fan van. Vind RS3 toffer
 
Ik weet ni eens wa da ding is die Het's oasis xD ben al heel den tijd Arch enal ant doen :p

Kwil men guild master halen. lvl 101 atm

Ondertussen ook een OSRS account gestart voor group ironman me ne kameraad maar kmoet zeggen, ben der geen fan van. Vind RS3 toffer
Nice! Ironman heb ik ook al eens geprobeerd maar eigenlijk is het traden juist wat RS zo leuk maakt imo.
Al blijft het wel soms roepen naar me, gewoon het idee om volledig alles zelf te moeten doen en echt uw skills gebruiken is wel aantrekkelijk.

Ben bijna 93 farming nu, dankzij lamps en tree runs! :) Alleen POF gaat zo traag... Die beesten kweken enkel in de breeding pen en da's nogal sloom..
 
Zijn er grote updates geweest sinds de zomer... Ik kan niet echt een overzicht vinden.
Uit het hoofd:

- Nieuwe boss fight: arch glacor
- Nieuwe skilling boss fight: Croesus
- Nieuwe boss fight: Tzekhaar
- Golden party hat
- Green santa hat
- Het's oasis
 
Nice! Ironman heb ik ook al eens geprobeerd maar eigenlijk is het traden juist wat RS zo leuk maakt imo.
Al blijft het wel soms roepen naar me, gewoon het idee om volledig alles zelf te moeten doen en echt uw skills gebruiken is wel aantrekkelijk.

Ben bijna 93 farming nu, dankzij lamps en tree runs! :) Alleen POF gaat zo traag... Die beesten kweken enkel in de breeding pen en da's nogal sloom..
Kben ondertussen bezig met die Shattered Fragments League, is wel tof. Ook Ironman OSRS maar anders, veel toffer ^^

En huh? Nee ze, die beesten kweken ook in de andere pens. Allee, ge gaat ze ni als baby krijgen van die handler der naast. Maar hoe ik het doe is een male en female in de andere pens zetten et voila.

Zo heb ik in mijn small pens chinchompas staan, daar heb ik altijd 1 female en 1 male, altijd. Als ze allemaal elder zijn laat ik er sowieso 1 van staan.

De mediums hebben Spiders staan, daar net hetzelfde

De large doe ik black dragons, vroeger deed ik ook male / female. Maar ik heb zoveel dragon eggs in mijn bank steken dat het niet echt meer uitmaak.

In de farm out of time in Anachronia heb ik Salamanders, Rexen en.. nen andere soort draak. Daar ook hetzelfde, Die rexe heb ik ne male en female elder steken, gaat altijd maar 1 baby van komen, maar die eieren zijn veel te duur naar men goesting om daar meer moeite in te steken :p
 
Kben ondertussen bezig met die Shattered Fragments League, is wel tof. Ook Ironman OSRS maar anders, veel toffer ^^

En huh? Nee ze, die beesten kweken ook in de andere pens. Allee, ge gaat ze ni als baby krijgen van die handler der naast. Maar hoe ik het doe is een male en female in de andere pens zetten et voila.

Zo heb ik in mijn small pens chinchompas staan, daar heb ik altijd 1 female en 1 male, altijd. Als ze allemaal elder zijn laat ik er sowieso 1 van staan.

De mediums hebben Spiders staan, daar net hetzelfde

De large doe ik black dragons, vroeger deed ik ook male / female. Maar ik heb zoveel dragon eggs in mijn bank steken dat het niet echt meer uitmaak.

In de farm out of time in Anachronia heb ik Salamanders, Rexen en.. nen andere soort draak. Daar ook hetzelfde, Die rexe heb ik ne male en female elder steken, gaat altijd maar 1 baby van komen, maar die eieren zijn veel te duur naar men goesting om daar meer moeite in te steken :p
Ik bedenk me net, dat het feit dat mijn animals breeden in de ander pens komt door farm upgrades...

1643320892942.png
 
Ik speelde RS intensief toen ik 12, 13, 14 jaar was. Is dus geleden van rond 2005/06 etc. Wow. Als ik deze screenshots en gesprekken lees. Beetje nostalgie :)
 
Eerste 99 op m'n ironman :clap: op m'n main is mijn Thieving zelfs nooit boven de 90 geraakt, ik weet nog dat dat vroeger een enorm click intensieve skill was om te trainen.

TplbTR6.png
 
@StevenFM proficiat! Ben gisteren zelf een ironman begonnen. Wel tof omdat je dan echt alles zelf moet doen en niet via lamps enzo kunt "cheaten".

Ondertussen op mijn main 97 farming (nog 1 lvl voor de dino die ik nodig heb voor RC), en 66 archaeology (2 levels tot snellere abyss teleport - ook voor RC). Zal eens moeten beginnen met farm out of time te levelen zodat ik die dino kan zetten.
 
@StevenFM proficiat! Ben gisteren zelf een ironman begonnen. Wel tof omdat je dan echt alles zelf moet doen en niet via lamps enzo kunt "cheaten".

Ondertussen op mijn main 97 farming (nog 1 lvl voor de dino die ik nodig heb voor RC), en 66 archaeology (2 levels tot snellere abyss teleport - ook voor RC). Zal eens moeten beginnen met farm out of time te levelen zodat ik die dino kan zetten.
Plus de meeste content blijft relevant, bv. anders zou je gewoon op de GE een dragon hatchet kopen, nu moet je wel Dagannoth Kings doen. En quest rewards zijn plots ook veel nuttiger.

Nadeel is wel dat sommige skills moeilijk te trainen zijn. Ik zou bv. al je quest reward lamps en weeklies etc. op herblore inzetten :tongue:
 
Plus de meeste content blijft relevant, bv. anders zou je gewoon op de GE een dragon hatchet kopen, nu moet je wel Dagannoth Kings doen. En quest rewards zijn plots ook veel nuttiger.

Nadeel is wel dat sommige skills moeilijk te trainen zijn. Ik zou bv. al je quest reward lamps en weeklies etc. op herblore inzetten :tongue:
Ja inderdaad; best verfrissend.
Heb zo bv. al een hele set bronze armour gemaakt, en nu iron armour. Nu moet ik de combat levels halen voor steel, en dan kan ik die ook maken. Maar dan moet ik wel eerst coal en iron minen. :crazy::tongue:

Ben trouwens F2P op die ironman, maakt het nog moeilijker. Want wou eigenlijk gewoon een iron pickaxe hebben, maar dat spawnt niet in f2p, en in de shop kost da 2K ofzo, wat ik niet heb. Dus eerst begonnen met kippen te killen en te verkopen aan de general store voor 18 gp each, maar dan toch besloten om gewoon zelf een iron pick te smithen.

Ik hoop trouwens wel dat ik pijlen kan fletchen in f2p want heb ondertussen al 6K arrowheads (bronze + iron) gesmith met de idee dat ik deze kan omvormen tot pijlen.
 
Spawned er normaal ni eentje in wildy ergens? Of was da enkel osrs...

Kheb het ni zo voor Ironman, da's een tof concept, maar ik vind het veel te handig om de shit te kopen op exchange. Moest group ironman er zijn in RS3 zouk da ook wel willen doen zo.

Heh, kwist ni eens da fletching F2P was gemaakt, nice
 
Laatst bewerkt:
Spawned er normaal ni eentje in wildy ergens? Of was da enkel osrs...

Kheb het ni zo voor Ironman, da's een tof concept, maar ik vind het veel te handig om de shit te kopen op exchange. Moest group ironman er zijn in RS3 zouk da ook wel willen doen zo.

Heh, kwist ni eens da fletching F2P was gemaakt, nice
Denk dat dat idd enkel OSRS was.

Ja het was eigenlijk lang twijfelen over wat ik wou doen. In principe vind ik free trade ook het beste onderdeel van het spel, centen verdienen en dan vette items kopen is altijd fijn. Maar tegelijkertijd is het heel fijn om alles zelf te doen. En ik zou dan een gewone account f2p kunnen maken, maar dan wel alles zelf doen.. Maar ik denk dat ik dan toch weer zou 'cheaten' en stuff gewoon zou kopen op de GE.

Ze hebben voor enkele jaren alle P2P skills f2p tot lvl 20 en ik denk zelfs tot lvl 30 gemaakt.
 
Gisteren 68 archaeology en de nexus power behaald. Nog 300K xp en ben ook 98 farming.
RC here I come! Nu hopen dat de runeprijzen terug stijgen lol.
 
Gisteren 68 archaeology en de nexus power behaald. Nog 300K xp en ben ook 98 farming.
RC here I come! Nu hopen dat de runeprijzen terug stijgen lol.
Nice!

Ik zit momenteel op 102 arch, ben zo wa aan het proberen de guild master te halen, maar da's nog 200 tal restorations te gaan :D

Gisteren ook 118 farming gehaald, nog eentje en ik kan de money tree planten yay!
 
Nice!

Ik zit momenteel op 102 arch, ben zo wa aan het proberen de guild master te halen, maar da's nog 200 tal restorations te gaan :D

Gisteren ook 118 farming gehaald, nog eentje en ik kan de money tree planten yay!
Vet! Is die money tree eigenlijk goed voor training of echt GP/uur? En is dat dan de bedoeling om die altijd opnieuw te planten, of is het gewoon 1x planten en wachten voor opnieuw te oogsten?
 
Vet! Is die money tree eigenlijk goed voor training of echt GP/uur? En is dat dan de bedoeling om die altijd opnieuw te planten, of is het gewoon 1x planten en wachten voor opnieuw te oogsten?
Totaal not worth it :p

Denk da die 35 uur duurt om te groeien en ge krijgt er tussen de 1-1.5mill voor.

Is gewoon mooi, en je moet die elke keer herplanten dus meh

Ik ga die hebben staan en dan nooit aanraken, tenzij de xp ervan helpt om me naar 120 te krijgen :D
 
Net 98 farming gehaald. Nu blijkt dat ik ook 90 construction moet halen voor die Dino pen te maken. Zo blijft men bezig zeker?:unsure:
:tongue:
 
Terug
Bovenaan