Pieterjan94
Well-known member
Pogacar en VDP zijn de enige niet-geblesseerde toppers op dit moment. Puur omdat ze niet mee reden. Denk daar maar eens over na. Deze sport gaat belachelijk slecht om met haar sterren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet de Giro nog komen. Herinner die spekgladde wegen en al die ongevallen van vorig jaar...Man, wat gebeurt er weer allemaal de laatste weken...
Voor Remco zal t wel meevallen aan de tuimeling te zien. De anderen zagen er slecht uit pffff
Met alle renners tout court. Die airbagkledij , ik zou daar toch nog eens over nadenken.Pogacar en VDP zijn de enige niet-geblesseerde toppers op dit moment. Puur omdat ze niet mee reden. Denk daar maar eens over na. Deze sport gaat belachelijk slecht om met haar sterren.
Ik zeg toch gewoon dat ik dacht dat hij als 1ste de bocht mist. Niks gezegd over zijn stuurkunsten. Minder kort lontje aub. Trouwens die valpartij achter hem hindert hem niet.
Over de valpartijen sprak ik in het algemeen.
Had dat in deze dan een groot verschil gemaakt?Met alle renners tout court. Die airbagkledij , ik zou daar toch nog eens over nadenken.

als ge die beelden bekijkt valt remco zelf niet eens op zijn sleutelbeen of miskijk ik me nu?
Goh ja, maar als je de beelden bekijkt... gaan ze daar nu zo wild te keer? Lijkt me qua gedrag en onaangepaste snelheid nog wel mee te vallen. Afwachten naar de getuigenissen van de betrokkenen...Had dat in deze dan een groot verschil gemaakt?
Het probleem is dat renners het gevaarlijk maken door zo snel als mogelijk door bochten te willen gaan. Er is niemand die eens wat mindert, allemaal op en over de limiet.
Tsja dan gebeuren er valpartijen natuurljk.