Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typisch Roglic weer, wachten wachten wachten en sprinten in laatste honderd meters bergop.Bij Roglic gebeurt het gewoon heel vaak op dezelfde manier. Laatste km aanvallen bij een aankomst bergop. Liefst na een niet al te zware beklimming.
Dat maakt het net dat Evenepoel niet hoeft te vrezen, dat parcours vandaag was perfect voor Roglic, Evenepoel zet hier grote stappen.

Die moet dan toch in de eerste tien zijn van deze rit?Uijtdebroecks echt aan een topklim bezig
Die moet dan toch in de eerste tien zijn van deze rit?
Heb hem niet zien binnen komen
Samen met Hindley zeker op een 15-tal seconden of zo
Roglic heeft geen overschot hoor... anders verliest hij hier niet. Het feit dat hij hier relatief vlot mee kan is al veel meer dan hij in Tirreno maar kon.Typisch Roglic weer, wachten wachten wachten en sprinten in laatste honderd meters bergop.
Finale was niet steil genoeg. Je moet al veel sterker zijn om bij 5-6% de rest los uit het wiel te rijden.Evenepoel te lang gewacht denk ik? Als die vroeger tempo begint te rijden wint hij volgens mij.
EDIT: Van Eetvelt zal wel net buiten de top 20 zijn, ma bon, voor zijn eerste klim bij de profs is dat wel sterk gewoon.

Net 20e geworden vlak na Van Wilder. 4 belgen top 20 dus.
Het model jumbo en ineos bewijst wel dat twee kopmannen voor rondes kan.Van Wilder is natuurlijk een topknecht voor Remco, maar ik hoop toch dat die ooit eens echt zijn eigen kansen zal krijgen (en dan bedoel ik zelf in WT rondes, niet in Algarve ofzo). Die heeft eigenlijk te veel talent om zo goed als enkel te knechten voor iemand anders. Zeker gezien tijdrijderscapaciteiten.