Ronde van Catalonie 20/03 - 26/03

Amai QS legt er ferm de pees op. Zitten met nog een ferme tros vooraan in toch een klein groepje ziet er goed uit. Thomas er af en Roglic niet teveel Jumbos meer.

Ja dit is wel irritant gelijktijdig.... Kunnen ze niet wat sneller rijden ofwel in Spanje of in De Panne.

hehe ja door die waaiers in de Panne kun je niet echt die koers negeren tot de slotkm of zo

Heb ik het gemist of zijn Cattaneo en Masnada gelost geweest zonder te werken? Hirt ziet er beter uit dan gisteren maar de Italianen stellen dan toch weer teleur.

hehe ja door die waaiers in de Panne kun je niet echt die koers negeren tot de slotkm of zo

Heb ik het gemist of zijn Cattaneo en Masnada gelost geweest zonder te werken? Hirt ziet er beter uit dan gisteren maar de Italianen stellen dan toch weer teleur.
Als QS fan is dit wel leuk om te volgen, op twee schermen naast elkaar vol koers aan het maken!

Ik ben dan ook nog eens aan het koken dus moet 2 schermen en mijn potten in de gaten houden

Van Wilder nu tempo aan het maken dus het gaat bijna gebeuren

Evenepoel weer leadout aan het spelen voor Roglic waarschijnlijk. Zijn toch allebei ferm in orde duidelijk de betere momenteel.

BAM BAM BAM BAM!
Even dacht ik dat Evenepoel weer de lead-out ging doen. Maar Roglic loste gelukkig :P

De ontlading zal wel gigantisch zijn nu!

Terug
Bovenaan