(Rol)gordijnen kopen hoe/wat/waar

Wilto

Well-known member
Verbouwingen zijn achter de rug... maar nu de inkleding, te beginnen bij de gordijnen.

En laat dat nu net iets zijn wat behoorlijk duur is, maar waar ik amper bij stil stond.
Ik denk aan verduisterende elektrische rolgordijnen in de slaapkamers, met dan voor de vorm gewone gordijnen daar over.

Heeft er iemand hier op't forum elektrische rolgordijnen? Waar hebben jullie die gekocht, hoe was de service en prijs.
En bovenal... zijn jullie er content van?
 
Neen. Ik heb wel een elektrisch rolluik voor het schuifraam laten plaatsen en 3 manuele rolluiken.

Ik heb deze laten plaatsen door Erba. Deze aannemer heeft een vrij goede reputatie. Ze plaatsen alvast ook (elektrische) rolgordijnen. Ik weet niet of ze dit nu met de huidige economie nog kunnen garanderen (ik vrees ervoor), maar toen ik de bestelling plaatste lag de offerte voor 6 maanden vast. Ondanks de enorm stijgende prijzen hebben ze zich aan de offerteprijs gehouden.

Men had bij de levering een fout begaan. Eerst deden ze moeilijk om dit foutje te herstellen, maar toen ik met bewijs afkwam dat de fout bij hun lag, hebben ze dit meteen in orde gebracht. Bij de montage zelf, hebben ze ook een klein foutje begaan, nadat ik dit gemeld heb, zijn ze dit gratis en vrij snel komen herstellen. Eind goed al goed.

Al bij al wel tevreden van. Ze reageren vrij snel en bij problemen komen ze het relatief snel oplossen.
 
Terug
Bovenaan