Robotstofzuiger

De mijne is net geleverd en aan het opladen. Ben benieuwd naar de ervaring.

Eerste "ergernis" van de zwarte te kiezen.... Ge ziet er vingerafdrukken erg goed op :p
 
De mijne is net geleverd en aan het opladen. Ben benieuwd naar de ervaring.

Eerste "ergernis" van de zwarte te kiezen.... Ge ziet er vingerafdrukken erg goed op :p
Heb nog even gewacht omdat ik geïnteresseerd ben in die autoemptying dock, die momenteel nog altijd in de testfase zit. En zou niet werken met de <s7
 
Wij gebruiken onze S5max nu enkele weken. Ben er echt tevreden van, mijn verwachtingen waren niet mega hoog maar echt onder de indruk van wat zo een robot kan. Laten hem elke dag een toertje doen en wat er uit dat bakje komt is te gek voor woorden. De map is accuraat en de app is mega gebruiksvriendelijk. Het dweilen hebben we nog maar twee keer gedaan, daar moet je geen wonderen van verwachten lijkt me. Tot nu toe echt z'n geld waard.
 
Wij gebruiken onze S5max nu enkele weken. Ben er echt tevreden van, mijn verwachtingen waren niet mega hoog maar echt onder de indruk van wat zo een robot kan. Laten hem elke dag een toertje doen en wat er uit dat bakje komt is te gek voor woorden. De map is accuraat en de app is mega gebruiksvriendelijk. Het dweilen hebben we nog maar twee keer gedaan, daar moet je geen wonderen van verwachten lijkt me. Tot nu toe echt z'n geld waard.
en wat zijn de bevindingen na een maand?
 
en wat zijn de bevindingen na een maand?
Nog steeds dezelfde. Vind het tot nu toe elke euro waard. De app heeft een update gekregen en is nog beter nu vind ik. Je krijgt meldingen wanneer je de onderdelen moet vervangen, nieuwe standen voor het stofzuigen zelf, enzovoort. 't Is echt een gemak.
 
Reservoir is ietsjes groter, iets meer zuigkracht, .. Niets wereldschokkend
Maar deze heeft een dweil met tril/schrobfunctie.
Is dat het verschil in prijs waard? Geen idee.
Maar prijzen staan nu hoog van beide
 
De S7 is al enkele malen fout geprijsd op Amazon gekomen, maar telkens te laat :(
De S5 max staat nu oké geprijsd op banggood, met een code zou je op 305 euro moeten uitkomen ( btw incl)
 
Wij hebben voor op ons appartement de Roomba 676 gekocht (100m²).
Doet alles vrij goed, geen klachten tot nu toe.

We zetten die om de 2dagen is op.
Onze badkamers matten halen we wel weg, normaal zou het geen probleem mogen zijn maar voor de zekerheid .. :tongue:

Na elke 'rit' de stofbak leegmaken en 1x per week de onderzijde reinigen (haren eruit halen bv).
Ik doe het wel altijd als hij heeft opgestaan, maar in principe is 1x per week voldoende.

Kan ook trappen detecteren (hebben we wel niet).

Was in promotie voor 199 euro ipv 299 euro.
 
Merci
Ik zie wel 332€?
En als ik via banggood bestel, zeker dat ik geen douane kosten aan mijn
Broek heb? Site lijkt verdacht veel op Ali
 
Merci
Ik zie wel 332€?
En als ik via banggood bestel, zeker dat ik geen douane kosten aan mijn
Broek heb? Site lijkt verdacht veel op Ali
Deal verlopen op Pepper blijkbaar.
Werd verzonden vanuit CZ dus je btw enz zat er al in.
Wel nog nooit besteld op die site, maar is idd kopie van Ali precies.
 
Terug
Bovenaan