Robotstofzuiger

Zou ook interesse hebben in zo'n robot, maar zitten hier met deel parket, deel steen. Vraag me af of zo'n dingske dat kan - zijn eigenlijk twee kuisproducten die we moeten gebruiken.
 
Zou ook interesse hebben in zo'n robot, maar zitten hier met deel parket, deel steen. Vraag me af of zo'n dingske dat kan - zijn eigenlijk twee kuisproducten die we moeten gebruiken.

Er mag geen kuisproduct in de robot dus ja :p
 
Kan je eigenlijk via pepper of ibood een allert instellen voor zo een roborock. Ik vind het precies niet direct.
 
Kan je eigenlijk via pepper of ibood een allert instellen voor zo een roborock. Ik vind het precies niet direct.
Ja, als je via de zoekfunctie werkt, kun je een alert instellen. Zo heb ik het juist toch gedaan.

edit

voor pepper.com dus
 
de 7 is iets slimmer en heeft een trillende mop die beter "schuurt" bij het dweilen. Al bij al iets beter maar de meerprijs ( bijna het dubbele?) niet waard imo. Software support zal ook wel iets langer duren maar mijn S5max krijgt ook nog steeds updates.... en zou me begot niet kunnen voorstellen welke functies nog echt ontbreken of niet goed werken op dat toestel.
 
Binnen twee dagen summersale op aliexpress.

Misschien een roborck kopen dan.

De s7 zou te krijgen zijn voor 465
 
Begin mei nog een Roborock S5 gekocht bij Alternate voor €299. 🙌 Lijkt me op zich een betere deal dan een S7 voor €465. Voor puur stofzuigen ook niet zoveel verschil tussen die modellen onderling.

We hadden hiervoor een 360 S6 die door brand/waterschade defect is. Laat ons zeggen dat we daar niet geheel kwaad om zijn. 😅 Qua stofzuigen zelf zeker OK, maar doorheen de maanden/jaren enorm gevloekt en gesukkeld met de Chinese cloud-based phone-home app/remote control die vaak zéér traag of onbeschikbaar was, om van de gestoorde nood aan rechten van die app nog maar te zwijgen.

Bij die Roborock stofzuigers is het (bij het ene model wat eenvoudiger dan het andere) ook mogelijk om te modden om Valetudo of dergelijke te draaien in plaats van de (Chinese) cloud.
 
Morgen komt die zomer-sale op ali-express en diverse andere shops. Morgen gewoon eens zoeken op ali-express naar de s5 max en zien. Ik ben hetzelfde van plan :p
Mja hoe zit dat nu met ali en hun shippings? Want geen zin om een "koopje" te doen en dat bpost er dan nog een hele klets bijlapt...
 
Hoe zit dat eigenlijk garantiegewijs als ge het via Aliexpress bestelt? Dat kan toch niet veel soeps zijn of ben ik verkeerd? Blijft ver 300 euro, als der wat aan mankeert wil ik wel graag dat het opgelost raakt :p
 
Daar ben ik ook benieuwd naar. Nog nooit iets besteld daar.
Heb alleen gehoord dat ge een shitload aan mails krijgt als ge ene keer iets besteld bij ali
 
Morgen komt die zomer-sale op ali-express en diverse andere shops. Morgen gewoon eens zoeken op ali-express naar de s5 max en zien. Ik ben hetzelfde van plan :p
Nog steeds 330€ of ik zoek verkeerd? Die winnen toch ook een award voor crappy website amai
 
Nog steeds 330€ of ik zoek verkeerd? Die winnen toch ook een award voor crappy website amai
Ja 330, is 20€ (of 10€ indien je die coupon kon laten werken gisteren) goedkoper dan gisteren. Allez toch toen ik keek toen het gepost werd over pepper. Maar ik werd toen niet rechtstreeks doorgelinkt, dus waarschijnlijk was de supergoedkoop actie toen al voorbij.
 
Terug
Bovenaan