Action PC PS5 XBOX RoboCop: Rogue City

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
robocop.png


release: 2 november 2023
genre: FPS
dev: Teyon

Van de studio achter Terminator Resistance.

Become the legendary part man, part machine, all cop hero and bring justice to the dangerous, crime-ridden streets of Old Detroit.

Explore open areas and complete your objectives according to your own sense of justice. Finding evidence, interrogating suspects and maintaining public order are just some of your daily tasks as a police officer. But don't take decisions lightly: your choices can determine the fate of citizens and the result of your mission.

Your investigation leads you right into the heart of a shadowy conspiracy in an original story that takes place between RoboCop 2 and 3, with striking locations to explore and familiar faces to meet. Peter Weller, the original RoboCop actor, is even back on duty to voice the cybercop.

 
Terminator Resistance heb ik volledig uitgespeeld en echt wel van genoten. Als deze ook zo goed is, laat maar komen
Hebben we het over dezelfde game?
 
Die terminator game was toch echt niet goed.

Hebben we het over dezelfde game?

Ik had die op release even op PS4 gespeeld en dacht toen ook van "no thanks".
Maar die passeerde dan onlangs op Steam en ik zag "Very Positive" bij de User Rating staan.
Bij uw MetaCritic link is de userrating ook 8.1.


Gekocht, 100% completed en toch van genoten. Deed me denken aan een goedkope Fallout.
 
terminator resistance was zwak.

saaie monotone wereld, verveelt heeel snel.
 
Uitgesteld naar september.

Follow the part man, part machine in this gameplay trailer combining detective work and gory shoot-outs.
You can get your hands on #RoboCopRogueCity in September 2023.

 
Deze ziet er wel goed uit.
En Peter Weller die terugkeert als Robocop, denk dat een insta buy word voor mij.
 
Terminator was ook niet veel soeps, ziet er wel cool uit. Tegen eind dit jaar ligt die in de budget bak.
 
Volgende week eens oppikken ze.
Heb deze week alle films nog eens gezien (met uitzondering van de remake uiteraard :sick:)
 
Net een uurtje gespeeld en I love it 🙂.
De performance is enorm verbeterd tegenover de alpha en het ziet er echt goed uit.
De sfeer uit de films hebben ze enorm goed nagebootst.

Enige dat ik heb is dat om de zoveel minuten het spel lijkt vast te hangen.
Even alt tabben en terug ingame gaan en het draait terug supervlot.
Dit zullen ze ongetwijfeld nog wel patchen.

Fans van de eerste 2 films zouden eigenlijk niet mogen twijfelen om deze te kopen 🙂
 
Terug
Bovenaan