Action PC PS5 XBOX RoboCop: Rogue City

Spijtig dat de controls nog steeds niet goed zijn met Azerty toetsenbord. Elke keer ik een extra wapen opneem en Q druk om te draaien wisselen mijn wapens. Soms weigert ook de functie helemaal. Kan je niet wisselen van wapens of nog links draaien met Q. Na het spel opnieuw te starten gaat het wel terug maar blijft toch enorm vervelend vind ik want bij de Demo was dit ook al zo en door veel gebruikers aangehaald om alle keys aan te kunnen passen. Ik hoop dat er vlug een patch is want op zich vind ik de game wel heel leuk
 
Spijtig dat de controls nog steeds niet goed zijn met Azerty toetsenbord. Elke keer ik een extra wapen opneem en Q druk om te draaien wisselen mijn wapens. Soms weigert ook de functie helemaal. Kan je niet wisselen van wapens of nog links draaien met Q. Na het spel opnieuw te starten gaat het wel terug maar blijft toch enorm vervelend vind ik want bij de Demo was dit ook al zo en door veel gebruikers aangehaald om alle keys aan te kunnen passen. Ik hoop dat er vlug een patch is want op zich vind ik de game wel heel leuk
Kun je uw toetsenbord ni tijdelijk op qwerty zetten?
 
Dat zal zeker wel gaan maar is niet de bedoeling vind ik. Ik begrijp niet waarom je niet alle keys kan aanpassen. Dan was er geen probleem
Ja dat snap ik wel. Het is idd de bedoeling dat je dit zou kunnen. Had het meer over een quick fix zodat je ff voort kan tot er (hopelijk) een patch is.
 
Ja dat snap ik wel. Het is idd de bedoeling dat je dit zou kunnen. Had het meer over een quick fix zodat je ff voort kan tot er (hopelijk) een patch is.
Voorlopig los ik het op door geen andere wapens op te pikken, later in de game zal dat mss moeilijkheden met zich meebrengen maar de handgun is zo krachtig dat ik totaal geen nood heb aan andere wapens op dit moment
 
Ja idd, overwhelming positive had ik nu ook niet verwacht.

Dus zal ook hier wel gespeeld worden, maar ben nog aan wachten op de Geforce now release.
Gisteren mail gehad waar hij bij staat voor het november aanbod, maar momenteel nog niet aanwezig in de geforce now app.
 
Uit nostalgie zou ik die ook wel willen spelen, al ziet er niet zo heel goed uit kwa gfx

Weet echt niet wat je bedoeld dat het er niet goed uit ziet of PS3 graphics zijn :).
Het is een UE5 game en dat zie je ook als je het speelt.
Alles ziet er heel scherp uit, mooie licht effecten, mooie reflecties (lumen, geen RT), Robocop zelf ziet er enorm goed uit.
Andere player models zijn misschien iets minder gedetailleerd en sommige animaties voelen wat "goedkoop" aan, maar deze game is dan ook niet ontworpen door een AAA studio.

Je voelt en ziet gewoon dat deze studio hun hart en ziel in de game hebben gestoken om een zo goed mogelijke Robocop game af te leveren en daar zijn ze zeker meer dan in geslaagd.

*edit*
Het speelt op pc, zelfs met de early access release, al supervlot.
Op 1440p met alle details op maximum zit ik rond de 100fps op een 3070.
Het is al heel lang geleden dat ik nog zo'n goede geoptimaliseerde pc game heb gespeeld op release!
 
Eerlijk, ik heb met momenten zelfs een Deus Ex gevoel bij deze game :).
Natuurlijk niet in de mate van complexiteit, maar gewoon de wereld waarin je rond loopt.
 
Ik ben deze als Lp aan het volgen op youtube. Ziet er op zich wel goed uit hoor. Pakt blijkbaar ook de sfeer van de films!
 
Ik vond Terminator Resistance een verademing om te spelen en dit zal ik ook wel weer aanschaffen, alleen lijkt de prijs me wat veel... Ziet er een goed game uit, alhoewel ik het rijden en vliegen uit het (zeer antieke) Robocop 3 wel zal missen.
 
Gisteren uitgespeeld.

Buiten enkele missies op het einde waar het typische "laten we alle enemies in grote hoeveelheden naar de speler smijten" heb ik er echt van genoten.
Van het begin tot het einde heeft het mij kunnen boeien.
Veel easter eggs en referenties naar de eerste 2 films.
Sound en graphics zitten goed en de gunplay is verdomd verslavend en destructief.
Zonder te spoilen, ook wel een toffe eindbaas :)

Nog een extra shoutout naar de side quests.
Ook al hebben deze misschien niet zoveel inhoud, ik vond ze story wise allemaal heel goed passen in het Robocop universe en vele side quests voegden ook echt meer inhoud toe aan de main story, zonder verplicht te zijn om deze te spelen.

Ben benieuwd wat hun volgende game gaat worden :).
Mijn gok is Judge Dredd!
 
Im absolutely loving this game...

Ik speel op ps5 en dat speelt vlotjes, alhoewel ik daar ergens bij snipers een hickup tegen kwam bij het mikken, maar dat was het enige thus far.

Sfeer is top, en de robocop uithangen nog toffer. Ik speel op easy, en daar is het voor mij, een non shooter gamer toch wel uitdagend genoeg.

Maar voor diegene die het nog willen spelen zou ik die youtube video, 5 things to know before playing wel checken, vooral dan met de skill points, waardoor je wel wat loot kan mislopen... Maar zat nog niet zo ver toen ik dat door had gelukkig.

De action is nice, gore ook en wat 18 + elementjes erbij...

Deze wordt sowieso een platinum voor mij...
 
Aangezien deze in promo staat op bol.com (40 euro)
RoboCop: Rogue City heb ik deze gekocht (wel op amazon maar maakt niet uit).
Had beetje schrik door de review van @Killjoy maar moet zeggen dat het aangenaam speelt. Met een paar uitzonderingen toch wel een mooie game. Lichteffecten zijn uitstekend, gameplay is tof, muziek past perfect... O ja, is nogal gore ook.

Ben wel nog niet zolang bezig dus kan nog keren, maar ik geniet er nu dus van. Binnenkort de film nog eens bekijken.
 
Terug
Bovenaan