Retro Retro gaming

Gisteren nog eens Free Play geweest.

TMNT en Simpsons standing er.

Nieuw Transformers spel was best wel amuzant.

Flipperkast van Queen ook heel goed. Wel van een merk wear ik nog nooit van had gehoord maar ben het vergeten... Maar fus gene Stern, Williams of Bayley. Is wel een heel aantal keen open gedaan moeten worden omdat er ergens een bal vast zit.
 
qua arcade race game kan er toch niet veel op tegen daytona usa en sega rally 2.
De eerste keer dat ik in Rally 2 zat waande ik me bijna een echte rallycoureur


1181242158221.jpg
 
qua arcade race game kan er toch niet veel op tegen daytona usa en sega rally 2.
De eerste keer dat ik in Rally 2 zat waande ik me bijna een echte rallycoureur


1181242158221.jpg
In het café bij ons in het dorp stonden zowel Daytona usa als Sega Rally (1) en nog wat andere spellen.

In die Sega Rally was ik echt goed, je had daar na de standaard rondes dan de special stage, ik haalde die op den duur quasi altijd. En je wist meteen dat wanneer je in de eerste stage niet voor een bepaald punt een andere auto had ingehaald je die special stage niet meer kon halen. Schone tijden.

Mijn kindjes hebben van mijn schoonbroer nu zo een stick gekregen met 20k retro spellen op met 2 goedkope playstation look-a-like bakjes. Je voelt aan alles dat het goedkoop is, maar het is wel pure nostalgie. Vooral de Mario spelletjes, oude gameboy spellen, ps-one games, super Nintendo games,... zijn echt fun. En dan vooral Donkey Kong Country, dat blijft toch een topgame.

Er staan wel vaak verschillende uitgaves van hetzelfde spel op en veel Aziatische onbekende games, maar voor de prijs dat het maar kost is het wel fun.
 
Iemand een idee wat de eenvoudigste, en degelijke, manier is om MKII te spelen op een tv? Geen plaats voor een arcade1up.
 
Ik speel die op mijn amiga mini maar ja ben amiga fan

Eventueel via retopie als je wat into multimedia foeffelen bent :)
 
In het café bij ons in het dorp stonden zowel Daytona usa als Sega Rally (1) en nog wat andere spellen.

In die Sega Rally was ik echt goed, je had daar na de standaard rondes dan de special stage, ik haalde die op den duur quasi altijd. En je wist meteen dat wanneer je in de eerste stage niet voor een bepaald punt een andere auto had ingehaald je die special stage niet meer kon halen. Schone tijden.

Mijn kindjes hebben van mijn schoonbroer nu zo een stick gekregen met 20k retro spellen op met 2 goedkope playstation look-a-like bakjes. Je voelt aan alles dat het goedkoop is, maar het is wel pure nostalgie. Vooral de Mario spelletjes, oude gameboy spellen, ps-one games, super Nintendo games,... zijn echt fun. En dan vooral Donkey Kong Country, dat blijft toch een topgame.

Er staan wel vaak verschillende uitgaves van hetzelfde spel op en veel Aziatische onbekende games, maar voor de prijs dat het maar kost is het wel fun.
Welke stick? Mag in pm 🙂
 
Misschien moet ik eens kijken naar FightCade2.
Nooit van gehoord. Daar kan je blijkbaar MK2 online spelen tegen anderen.
 
SNK en capcom zijn mijn favo developers wat betreft fighting games.
Op Dreamcast zijn er enkele van de beste in het genre:
Capcom vs snk 2
Marvel vs capcom
Ik weet het.
Maar vroeger nooit gespeeld. En ik ga die nu niet meer leren.

Net wat mk2 gespeeld. Toch 40 man online. Wel leuk.
 
Blijkbaar is MK2 niet populair.
10 man online...
Die SNK dingen 900 man.
Eh, fightcade is de shit. Ma ge wilt echt niet gaan uitpakken tegen het volk dat daar zit, tenzij ge een halve pro zijt die nog's vergane glorie wilt doen herleven.

Tijdens Covid nog een hele hoop gebruikt voor wat potjes 3rd Strike te spelen met mijn broer. Leuk want we sucken allebei, en als iemand te sterk word krijgt zijn ventje nen ban tot het zich terug wat gelijk trekt :p
 
Eh, fightcade is de shit. Ma ge wilt echt niet gaan uitpakken tegen het volk dat daar zit, tenzij ge een halve pro zijt die nog's vergane glorie wilt doen herleven.

Tijdens Covid nog een hele hoop gebruikt voor wat potjes 3rd Strike te spelen met mijn broer. Leuk want we sucken allebei, en als iemand te sterk word krijgt zijn ventje nen ban tot het zich terug wat gelijk trekt :p
In MK1 & MK2 was ik ne halve pro :)

Gisteren daar online op keyboard zitten spelen, en toch een paar rondes kunnen winnen.
Ook even met ne XBOX controller gespeeld maar dat is het toch ook niet... Block knop op zo ne shoulder is te ver weg.
 
Terug
Bovenaan