"De werkloosheidscijfers zijn in Brussel nog altijd torenhoog. Een op de vier jongeren is werkloos. Mochten ze een job hebben, zouden ze deze zaken niet doen." Dat zei Vlaams minister voor Brussel Benjamin Dalle (CD&V) donderdag in Terzake op Canvas, in een reactie op <a...
www.hln.be
Allee top. Als uw dochter door zo een krapuul terwijl ze neerligt twee keer op haar hoofd wordt getrapt is dat fijn om zo een dingen te lezen.
On-ge-loof-lijk hoe wereldvreemd die mensen zijn. Nu goed, voor een partij met 10% van de stemmen uit de laatste peiling snap ik dat ze geen voeling meer hebben met de mensen
1) Dalle weet al dat dat krapuul geen job heeft. Gewoon door ernaar te kijken?
Beetje racistisch toch om zomaar op basis van kleur te zeggen dat iemand geen werk heeft.
2) Tja jongske, ik moest daar vroeger ook een half uur voor op tsjok gaan. Maar mij zag ge geen vrouwen lastig vallen.
3) Zoals aangehaald zijn er in Brussel wél recreatiemogelijkheden. Enfin op zijn minst al meer dan ik er ooit in mijn jeugd gekend heb en ik heb ook m'n eerste jaren doorgebracht in een sociale woonwijk.
Maar ik moest es geriskeerd hebben om de trein naar Diest te pakken om daar op meisjes hun hoofd te trappen en lastig te vallen.
Dat kwam niet eens in mij op.