releasekalender | shops | deals

Zalige deal. Kan gelijk last Guardian, crash etc inruilen nu ik toch die PlayStation collection heb
Ik ook drie games van de Playstation Collection ;-)

Volgend weekend ga ik Tokyo Olympic Games nog inruilen, deze week uitgespeeld en gekocht voor minder dan 20 euro... dus winst :-D

Ik heb zeker een stuk of 30 PS4 games liggen.. eens kijken of ik er daar nog een heel deel van kan inruilen.. Goeie actie om van je oude games af te geraken.

Nemen ook alleen maar games aan met Nederlandstalige of Engelstalige cover.
Doen ze bij die Game Mania-actie ook lastig over het feit of het al dan niet de collector's edition is? Of maakt dat niet zo veel uit?

Ik heb bijvoorbeeld nog 'Doom' liggen voor PS4, maar op hun lijst staat enkel 'Doom Collector's Edition'...

Enkel wat je terugvind op de lijst. Zelf ook hoopje games binnengebracht, allen ingeruild voor steamtegoed. Beste GM deal in jaren.

Ik heb hier een hoopje liggen dat zogezegd €280 waard zou zijn aan PSN-tegoed. Kan ik dat echt zonder limiet inleveren? Klinkt echt bijna te goed om waar te zijn.

Hoe sneller je gaat, hoe beter. Er zal wel een limiet zijn vermoed ik. Maar ik heb ook een kleine 200euro gescoord op 10 games die ik +- tussen de 5 en 20 euro heb betaald.

In de nintendo eshop zijn er kortingen voor een aantal games, oa mario kart, zelda la, monster hunter... Ook minder bekende.

Ga normaal straks ook naar GM, heb hier 4 games liggen. Alleen nog aan het twijfelen: 80 euro PSN of 100 euro eShop... Zit zelfs een spel tussen dat ik jaren geleden aan 8 euro gekocht heb en nu heeft die opeens een waarde van 20 of 25 euro (ok, digitaal weliswaar).

EDIT: uiteindelijk voor eShop gegaan. Wel nog moeten strijden voor 1 game ingeruild te krijgen alhoewel die heel duidelijk op hun lijst stond.

Laatst bewerkt:
Nieuwe deals bij Game Mania (voor het vieren van 2 jaar GM xp )

bvb :
Death Stranding Director´s Cut PS5 29.98euro
10euro korting op bepaalde Switch games

etc ..

Hoe sneller je gaat, hoe beter. Er zal wel een limiet zijn vermoed ik. Maar ik heb ook een kleine 200euro gescoord op 10 games die ik +- tussen de 5 en 20 euro heb betaald.
Staat nergens vermeld dat er een limiet is op aantal games die je kan inleveren.. gewoon uit de lijst moet je game komen. Ik heb een 30 games die ik volgende week ga inleveren ;-)

Staat nergens vermeld dat er een limiet is op aantal games die je kan inleveren.. gewoon uit de lijst moet je game komen. Ik heb een 30 games die ik volgende week ga inleveren ;-)
Ik ga op het verleden af waar ze met andere inruilacties wel uiteindelijk waren gestopt.

Krijg je dan echt PSN vouchers telkens van 20 euro apart x zoveel.. ;-).. Wat is eigenlijk het maximumbedrag dat je op uw PSN wallet kan zetten?
Ik heb inderdaad 14 keer een voucher van 20 euro gekregen. De werknemer van Game Mania zei dat hij niet anders kon, was er zelf ook wat verveeld mee.
Ik heb ze daarnet ingegeven, en na de 7de kreeg ik mijn wallet niet verder meer aangevuld.
Ik vermoed dus dat het maximumbedrag in je PSN wallet 140 of 150 euro mag zijn.

Ik heb inderdaad 14 keer een voucher van 20 euro gekregen. De werknemer van Game Mania zei dat hij niet anders kon, was er zelf ook wat verveeld mee.
Ik heb ze daarnet ingegeven, en na de 7de kreeg ik mijn wallet niet verder meer aangevuld.
Ik vermoed dus dat het maximumbedrag in je PSN wallet 140 of 150 euro mag zijn.
150

Terug
Bovenaan