Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De lijst met deelnemende games verschilt ook naargelang de waarde van de tegoedkaart (zie Nintendo eShop tegoed).Geldt dat voor alle PS4/Xbox one games?
Edit: ahnee, zie de lijst staan
Nemen ook alleen maar games aan met Nederlandstalige of Engelstalige cover.De lijst met deelnemende games verschilt ook naargelang de waarde van de tegoedkaart (zie Nintendo eShop tegoed).
Zalige deal. Kan gelijk last Guardian, crash etc inruilen nu ik toch die PlayStation collection hebGame Mania heeft een interessante inruilactie voor digitale tegoedkaarten en abonnementen:
Ik ook drie games van de Playstation Collection ;-)Zalige deal. Kan gelijk last Guardian, crash etc inruilen nu ik toch die PlayStation collection heb
Doen ze bij die Game Mania-actie ook lastig over het feit of het al dan niet de collector's edition is? Of maakt dat niet zo veel uit?Nemen ook alleen maar games aan met Nederlandstalige of Engelstalige cover.
Staat nergens vermeld dat er een limiet is op aantal games die je kan inleveren.. gewoon uit de lijst moet je game komen. Ik heb een 30 games die ik volgende week ga inleveren ;-)Hoe sneller je gaat, hoe beter. Er zal wel een limiet zijn vermoed ik. Maar ik heb ook een kleine 200euro gescoord op 10 games die ik +- tussen de 5 en 20 euro heb betaald.
Krijg je dan echt PSN vouchers telkens van 20 euro apart x zoveel.. ;-).. Wat is eigenlijk het maximumbedrag dat je op uw PSN wallet kan zetten?Net gepasseerd in Game Mania Mechelen. €280 PSN-tegoed gekregen voor mijn hoopje games. Ongelofelijk goede deal!![]()
Krijg je dan echt PSN vouchers telkens van 20 euro apart x zoveel.. ;-).. Wat is eigenlijk het maximumbedrag dat je op uw PSN wallet kan zetten?
Ik ga op het verleden af waar ze met andere inruilacties wel uiteindelijk waren gestopt.Staat nergens vermeld dat er een limiet is op aantal games die je kan inleveren.. gewoon uit de lijst moet je game komen. Ik heb een 30 games die ik volgende week ga inleveren ;-)
Ik heb inderdaad 14 keer een voucher van 20 euro gekregen. De werknemer van Game Mania zei dat hij niet anders kon, was er zelf ook wat verveeld mee.Krijg je dan echt PSN vouchers telkens van 20 euro apart x zoveel.. ;-).. Wat is eigenlijk het maximumbedrag dat je op uw PSN wallet kan zetten?
150Ik heb inderdaad 14 keer een voucher van 20 euro gekregen. De werknemer van Game Mania zei dat hij niet anders kon, was er zelf ook wat verveeld mee.
Ik heb ze daarnet ingegeven, en na de 7de kreeg ik mijn wallet niet verder meer aangevuld.
Ik vermoed dus dat het maximumbedrag in je PSN wallet 140 of 150 euro mag zijn.