releasekalender | shops | deals

Mass Effect: Legendary Edition is toegevoegd aan EA Play. Voor €3,99 per maand of €24,99 jaarlijks kan je alvast deze spelen, en ook nog anderen zoals It Takes Two, NFS Heat, Star Wars Jedi: Fallen Order, A Way Out, Mirror's Edge: Catalyst en nog veel anderen. Na aangaan van je abonnement kan je deze games rechtstreeks downloaden op je PS4/PS5, net zoals bij PS Plus.

Voor mij nu wel echt de moeite nu Mass Effect er is aan toegevoegd!

Solden bij Krëfel: https://www.krefel.be/nl/c/A90-B90050-C813/sport-gaming-en-domotica/spelconsoles/games?currentPage=1&pageSize=24&q=:relevance:brand:NINTENDO&sort=relevance

Voor Nintendo Switch een aantal first party titels met mooie korting, waaronder Luigi's mansion 3, Pokémon Sword en Animal's crossing voor 25 euro. Ook Franse versie van BOTW en Super Mario Odyssey voor 20
Was dit maar zeer tijdelijk of een fout? 25eur is wel zeer scherp voor die games, staat ondertussen weeral aan 46.9

Vorige week een switch gekocht en nu op zoek naar goedkope spellen maar is niet eenvoudig, prijzen blijven duur voor spellen die al enkele jaren oud zijn, ik heb nu op de bol Mario maker 2 kunnen bestellen aan 26 euro , tips om ergens goedkope games te scoren?

Vorige week een switch gekocht en nu op zoek naar goedkope spellen maar is niet eenvoudig, prijzen blijven duur voor spellen die al enkele jaren oud zijn, ik heb nu op de bol Mario maker 2 kunnen bestellen aan 26 euro , tips om ergens goedkope games te scoren?
Ik hou de Buy & Sell voor Switch-games op deze site in de gaten. Hier kan je regelmatig wel een koopje doen.

Yep, prijzen zijn nu aangepast... ik heb wel het geluk gehad om Luigi's mansion, animal's crossing en super Mario odyssey voor 70 euro te kunnen aankopen, ik was er snel bij :)

Anderzijds uw games blijven hun waarde houden, bij ps5, ps4 etc kan uw game op een week opeens 50% in waarde dalen.

Anderzijds uw games blijven hun waarde houden, bij ps5, ps4 etc kan uw game op een week opeens 50% in waarde dalen.
Klopt ,vergelijk ps4 , ps5 , xbox , switch spellen die 1 jaar of ouder zijn . Kom je tot besluit dat switch spellen waarde behouden of maar miniem zakken . Playstation spellen komen uit 70 euro na paar maanden 35 euro etc.

Klopt ,vergelijk ps4 , ps5 , xbox , switch spellen die 1 jaar of ouder zijn . Kom je tot besluit dat switch spellen waarde behouden of maar miniem zakken . Playstation spellen komen uit 70 euro na paar maanden 35 euro etc.
Daarom dat het interessant is om games soms tweedehands te kopen uit te spelen en verder te verkopen voor het zelfde geld. Heb zo Ratchet and clank rift apart en spiderman miles morales gekocht en verkocht zonder er een euro aan te verliezen.

Daarom dat het interessant is om games soms tweedehands te kopen uit te spelen en verder te verkopen voor het zelfde geld. Heb zo Ratchet and clank rift apart en spiderman miles morales gekocht en verkocht zonder er een euro aan te verliezen.
Klopt ook al genoeg "koopjes" zo gedaan .

Bij Game mania zijn op moment ook kortingen op verschillende games :
bvb: Crash Bandicoot 4 voor 29,98euro

Ik wacht nu ook soms wat langer demon souls aan 28€ gekocht verkocht aan 35€, crysis trilogy gekocht voor 25€ verkocht voor 25€ enkel aan mijn Cod heb ik 15€ verlies.

Intussen bericht gekregen van bol dat Mario maker 2 niet kan worden geleverd, flauw, is de eerste keer dat ik dit meemaak met bol

Terug
Bovenaan